Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pohdiskelua: meillä on kissanpentuja (maatiais), nyt ois eräs ottamassa

Vierailija
09.05.2011 |

pennun ulkokissaksi, mutta mua vähän harmittaa antaa kissaa sellaiseen kotiin, jossa se on vain ulkona. Eli sisälle ei ole mitään asiaa..edes 30 asteen pakkasilla :(

Mitä mieltä, kannattaako mun antaa pentua sellaiseen kotiin? Eroon on kaikista pennuista päästävä, mutta silti haluaisin niille oikeasti hyvän kodin.. Tokihan se voi olla muuten hyvä koti. Mutta..

Tällaista pohdiskelen, auttakaa mua tekemään OIKEA päätös :)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne ulkona pärjäävät talvellakin. kissoillekin voi tehdä ulos koirankopin tapaisen paikan, joka on eristetty ja suht lämmin talvella. ja suojaa tuulelta ja sateelta.

mutta sitä kun ei voi etukäteen tulevan kissan omistajalta vaatia, ehdoksi sillä, että kissa luovutetaan...

Ja mitä tulee tuohon, että "kyllä ne ulkona pärjäävät talvellakin". Ai että kun tulee elävästi mieleen eräs hörskä, jossa kissoja vilisi pihassa ja ainoa pakkassuoja oli kylmä navetta. Niiltä oli raukoilta korvanlehdet paleltuneet pois, ja taas turkki oli osittain palanut, kun olivat hakeutuneet ulkovalon (!) päälle hakemaan lämpöä... :( Eläinsuojelukeissihän siitä tuli.

Kiva että kissoille löytyi kodit, mutta ap, harkitsethan emän leikkaamista, ettei ongelma uusi! :)

Vierailija
42/47 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen tekee kissalla, jota ei päästetä koskaan sisälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ei pärjää talvella ulkona koko ajan. Navettakissoillakin on mahdollisuus päästä halutessaan lämpimään.

Vierailija
44/47 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sekin on eläinrääkkäystä, että et ole huolehtinut kissastasi vaan on tehnyt pentuja suunnittelematta. Toivottavasti huolehdit, ettei jatkossa pääse käymään näin!!!

Vierailija
45/47 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 5 sisäkissan omistaja

Vierailija
46/47 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on? Täällä olisi rakastava koti tarjolla ja tulisi sisäkissaksi! Tietenkin lasitetulla parvekkeella saa loikoilla kun haluaa:)

Vierailija
47/47 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et anna ulkokissaksi. Ihmettelen vaan, että miksi et ole steriloinut kissaasi???