Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~@Truplat kohti viikonloppua@~~

28.10.2005 |

Viimeistä tuntia viedään. Sitten loppuu vihdoin nää yöt tältä erää ja vapaa viikonloppu edessä. Mikäs sen mukavampaa. Ensin kotiin vähän nukkumaan. Sitten haen pojan tarhasta ja mennään vähän ostoksille. Pitäisi kummitytölle löytää synnärilahja huomiseksi. Ja pojulle pitäisi ostaa uusia pitkiä kalsareita ja sen semmoista. Illalla ajattelin kävästä lenkillä pitkästä aikaa. Täällä kun on nyt syysloma, niin ei ole noita jumppiakaan missä ollaan käyty.

On kyllä tosiaan kiva, kun on täällä lähellä joku jonka kanssa voi kulkea odotusajan niin sanotusti käsi kädessä. Se on kuitenkin aina tärkeä päästä jakamaan niitä kokemuksia ja tunoja. Ja sellaisen jolla ei lpasia ole on niitä joskus vaikea ymmärtää. Ja ties vaikka kuulkaa oltaisiin samaan aikaan laitoksella ähistelemässä vauvoja maailmaan. Se ois kyllä jo kaiken huippu. Voitaisiin huudella toisillemme väliaikatietoja, heh.

Mariposa: Jo nyt on kumma jos et tänään testaa! Sä et vaan yksinkertaisesti voi pitää meitä enää yhtään jännityksessä. Tässä alkaa olla jo kidutuksen makua ;) Plussatuulia sinne kovasti paljon lähettelen ~~~~~~~~~~

Palailen taas päivemmällä.

mirulii rv. 4+6

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tää kone on aamulla avata,jotta tietää missä mennään ;D

Siis Mariposa...täähän on ihan selvää pässinlihaa, testaa pois vaan, plussa sieltä tulee,että paukahtaa! se oliskin sopiva jymäys tän viikonlopun viettoon!

Entäs Nekku sitten... noihan sun oireet kuulostaa ihan tosiaan raskausoireilta... onhan niitä juttuja lukenu,et olis tullut paritkin kuukautiset tai sen tapaiset vaikka olis tärpännyt...hui...nyt ostamaan se testi,että päästään jännityksestä! Täytyyhän se vaunu nyt saaha sinne auton pertään,kun mieskin sitä mieltä :D bd bd bd tee nyt viikonloppuna testi,joohan... *malttamattomana*

Serpentiinikiharat...kuulosti hauskoilta! Olis kiva nähä kampaajan ilme,kun ilmottasit,et sä haluut just semmoset. se varmaan värjäis sun hiuksiin erivärisiä raitoja ja laittais sit korkkiruuvit ;DDD

Tänään pitäis mennä illalla kylään ja mun pitäis saada siltä kaverilta niitä vauvanvaatteita...Se helpottaakin hirmusti tätä vauvakuumetta,kun pääsee hiplaan niitä pikkusia vaatteita ;D Tää meidän pikku-isäntä kun on jo yli 70 cm:n pätikkä. Ja kohta istua nököttää ilman tukea. Mua niin nauratti,kun meidän 3v poika totes mulle,kun eilen laitoin niiden pieniksi jääneitä vaatteita laatikoihin ja vein komeroon, niin että " ...siellä ne oottaa,kun sun masusta tulee meille tytöntyllerö" ... :D Vauvakuumeillaan siis koko perhe :DD

Allekirjoitan kyl ihan ton,mitä Neiti sanoi,että lapset tekee elämästä elämisen arvoista! Sitä on oppinut iloitsemaan hyvin pienistäkin asioista ja näkemään sellaista,mihin ei aiemmin tullut kiireessään havahduttua! Joskus kun on ollut ihan poikki ja tuntunut ettei jaksa mitään,niin lapsetkin on sen huomanneet ja omilla hassuilla tavoillaan halunneet äitiä lohduttaa ja piristää. On ne kyllä niin ihania,että vaikka niiden vuoksi joutuukin toisinaan viettämään unettomia öitä,niin pätkääkään en ole katunut,että olemme ne kaikki halunneet.

Nyt tää mamma alkaa kohta vetistellä, mun on paras lopettaa...

Kuulumisiin!

H&viisikko

Vierailija
2/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas aamu alkanut 6! Vielä viikko sitten herättiin 7.30-8 ja nyt yhtäkkiä siirretty aamut 5-6 *huokaus*!

En tiä millä sais ne vielä vähän pidemmiksi...ei varmaan millää! :)

Meillä aikas tylsä päivä tiedossa. Tytölle iskenyt flunssa ja taidetaan ainakin aamupäivä olla sisällä. Huomaa jo tytön silmistä että on kipeä. Mies ehkä pääsee tänään suht aikasin, mutta menee sitten tekemään remonttia. Jos vaikka iltapäivällä lähtis tytön kanssa käymään kaupassa!

Olen kanssa samaa mieltä että äitiys on aivan ällistyttävän ihmeellinen asia!!!=) Tuntuu että elämälle tullut aivan uutta sen jälkeen kun tyttö on syntynyt ja miten asioitten tärkeysjärjestys muuttu aivan kokonaan! Ja se rakkauden määrä lastaan kohtaan on aivan valtava, ennen tyttöä en kuvitellutkaan että voi jotain rakastaan niin paljon. Ja se rakkaus jaksaa aivan ihmeellisiä asioita, mm. yölliset huudot, hampaiden tulot, uhmat, kiukut yms. Ja kun saa lapseltaan yhden hymyn ni tuntuu että kaikki mahdolliset kiukut unohtuu saman tien!

No joo...tästä aiheesta vois kirjottaa ihan tuhottoman pitkän viestin!!!=)

Eilen jäi BB väliin. Nää aikaset aamut on alkanut verottaa omaa iltajaksamista! Mut onnistuin kuin onnistuinkin saamaan miehen innostumaan ittestäni!!!;) Alkuraskauden aikan petipuuhat kiinnosti molempia aivan älyttömästi, mutta nyt olen huomannut että mielummin käyn nukkumaan kuin touhuumaan jotain muuta. Alkaa masu painamaan jo ihan kiitettävästi ja verottamaan jaksamisia!

Kovat polttees ois koko ajan tehä tytön huonetta...jos sit ku tyttö menee päikkäreille. Tai sit on itenkin mentävä pötköttää!!

No joo...kyllä taas tekstiä piisais!! Taidan mennä laittamaan tytölle muumin pyörimään ja menen ite vaaka asentoon sohvalle!!

Hauskat päivan jatkot kaikille!!!=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen piti niin tulla vielä kirjoittelemaan, mutta enpä sitten jaksanutkaan. Supistuksia tulee onneksi paljon vähemmän näin levossa. Eilen jo tuli semmoinen olo, että mitäs kotihommia pitäisi tehdä...sitten herättelin itseäni ja totesin, että nyt on tosiaan huilattava ja kaappeja ehtii koluta jouluun asti. Siivoilen sitten kun olen vähn paremmilla viikoilla.

Samaa mieltä olen kans siitä, että äitiys on maailman ihanin asia! Eilen kuopukselta 3v kyselin, että " oletko äidin kulta" ? Poika vastasi, että olen. Kysyin sitten perään, että " mitä se tarkoittaa kun on jonkun kulta" ? Johon poika vastasi, että " sitä kun rakastaa toista" . Voi lutusta kun minä olin ihan tippa linssissä:´)

nekku ja Mariposa: Nyt testiä kehiin!!!!!!!!!!!!!!!

hönttä: Ihana sunkin lapsi:) Nyt vaan tosiaan vauvanvaatteita hiplaamaan niin saatte tytöntyllerön;-)

lottis: Paranemista tyttöselle! Muistan kans ton vaiheen kun kuopus alkoi heräilemään ihan järkyttävän aikaisin. Eipä sille mitään mahtanut, oli vaan kestettävä... Eli jaksamista sulle!!!

Talvikki rvk 29

Vierailija
4/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin minusta tuli äiti

[color=blue]Ennen kuin minusta tuli äiti,

Tein ja söin lämpimiä aterioita.

Minulla oli tahriintumattomat vaatteet.

Minulla oli hiljaisia puhelinkeskusteluja.

Ennen kuin minusta tuli äiti,

Nukuin niin myöhään, kuin halusin enkä kantanut huolta siitä,

kuinka myöhään menin nukkumaan.

Harjasin hiukseni ja hampaani joka päivä.

Siivosin kotini joka päivä.

En koskaan kompastunut leluihin tai unohtanut tuutulaulun sanoja.

En tullut ajatelleeksi olivatko minun huonekasvini myrkyllisiä vai eivät.

En miettinyt koskaan rokotuksia.

Minun päälleni ei oltu koskaan oksennettu

kakattu

syljetty

pureskeltu

pissitty

eikä nipistelty pienillä sormilla

Minulla oli täydellinen mielenhallinta,

- ajatuksieni

ja vartaloni hallinta.

Nukuin koko yön.[/color]

[color=deeppink]En ollut koskaan pidellyt kirkuvaa lasta, jotta lääkärit

voisisivat tehdä kokeita tai antaa rokotuksia.

En ollut koskaan katsonut itkuisiin silmiin ja itkenyt.

En ollut koskaan ollut äärettömän onnellinen yksinkertaisesta hymystä.

En ollut koskaan istunut myöhään yöllä katsellen nukkuvaa lasta.

Ennen kuin minusta tuli äiti.

En ollut koskaan pidellyt nukkuvaa vauvaa, vain sen vuoksi,

etten halunnut laittaa häntä sänkyynsä.

En koskaan ollut tuntenut sydämeni murskaantuvan miljooniksi

palasiksi, kun en voinut lopettaa kipua.

En koskaan ollut tiennyt, että jokin niin pieni voisi

vaikuttaa elämääni niin paljon.

En koskaan tiennyt, että voisin jotakuta rakastaa niin paljon.

En koskaan tiennyt, että rakaistaisin olla äiti.

En tiennyt miltä tuntuu, kun sydämeni on ruumiini ulkopuolella.

En tiennyt kuinka ihanalta voi tuntua, kun syöttää nälkäistä vauvaa.

En tiennyt siteestä äidin ja lapsen välillä.

En tiennyt, että jokin niin pieni voisi saada minut tuntemaan

itseni niin tarpeelliseksi.

En ollut koskaan noussut ylös yöllä kymmenen minuutin välein

tarkistaakseni, että kaikki on kunnossa.

En ollut koskaan tuntenut sitä lämpöä

iloa

rakkautta

sydänsärkyä

ihmetystä

tai tyytyväisyyttä, joka äitiydestä tulee.

En tiennyt, että voisin tuntea niin paljon...

Ennen kuin minusta tuli äiti.[/color]

Ja tällä en halua väheksyä niitä, joilla ei ole lapsia vaan musta tää on vaan aika ihana juttu:)

Vierailija
5/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi [color=red] neiti [/color] , oli ihana lukea sun juttuja!=) Ainoo vaan, että näin tädin yllättämänä tuli kyllä hiukan paha mieli kun päähän iski ajatus, että mitä jos me ei koskaan saada ensimmäistäkään lasta.... Ja sanoisin vielä tuohon lapsilukuasiaan, että te ootte vielä NIIN nuoria, että kyllä se mieskin ehtii vielä MONEEN kertaan saada sen vauvakuumeen,usko mua!!!! :)

Mulla hajoaa pää miettimisestä,kelaan edestakas et pitäskö sittenki yrittää tääkin kierto, sillä uhallakin että en pääse niihin häihin ens kesänä. Mut ku en halua et ystävä luulee et oon " tahallani" pamahtanut paksuks niin että osuu samaan aikaan sen häiden kanssa. Oonks mä nyt ihan sekopää? jos ens kierrosta tärppäis, LA ois 2.8 ja niiden häät on 5.päivä. Hyvällä tuurilla mä ehtisin synnyttää muutaman päivän ennen/jälkeen niiden, niin että pääsisin mukaan. Eikä sitä tiedä vaik tulis jotain että vauva syntyiskin jo vaikka kuukautta ennen!!! Ku sitä tässä kans mietin, että ei se oo mikään takuu että pääsen häihin vaikka tulisin raskaaks vasta myöhemmin, yhtä hyvin vois tulla jotain komplikaatioita et olisin vaikka sairaalas just sillon!! Tai mitä jos tosiaan jätetään tää kierto väliin, sit tuun ens kierrosta raskaaks mut vauva syntyykin kuukautta ennen=en taaskaan pääse häihin.

Tää on vähän sekavaa nyt, mut antakaa kuulua mielipiteitänne,tuntuu etten osaa tehdä päätöstä. Tai en USKALLA tehdä...

Vierailija
6/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuitenkin vielä päivän piristys;-)

Eläköön äitiys!

[color=red]- Äitiysvaatteet:[/color]

1. lapsi: Alat pitää äitiysvaatteita heti, kun saat tietää raskaudestasi.

2. lapsi: Pidät normaaleja vaatteitasi niin pitkään kuin mahdollista.

3. lapsi: Sinun normaalit vaatteesi ovat äitiysvaatteitasi.

[color=red]- Vauvan nimi:[/color]

1. lapsi: Selaat läpi kaikki nimikirjat ja kokeilet eri nimiyhdistelmiä.

2. lapsi: Jonkun täytyy nimetä lapsensa isovanhempien mukaan. Voithan se yhtä hyvin olla sinä.

3. lapsi: Avaat almanakan, suljet silmäsi ja katsot mihin sormi osuu. Impi? Miksi ei!

[color=red]- Valmistautuminen synnytykseen:[/color]

1. lapsi: Teet hengitysharjoituksia säännöllisesti.

2. lapsi: Et välitä tehdä hengitysharjoituksia, koska muistat ne viime kerrasta.

3. lapsi: Pyydät epiduraalipuudutusta 8. kuukaudella.

[color=red]- Vauvan vaatteet:[/color]

1. lapsi: Peset uudet vauvanvaatteet, lajittelet ne värisävyjen mukaan ja viikkaat ne kauniisti vauvan pikku vaatekaappiin.

2. lapsi: Katsot, ettei vaatteissa ole isompia tahroja ja hävität vain kaikkein suttuisimmat.

3. lapsi: Pojat voivat pitää pinkkejä vaatteita, vai mitä?

[color=red]- Ongelmatilanteet:[/color]

1. Otat vauvan syliin pienimmästäkin ininästä.

2. lapsi: Otat lapsen syliin vain jos hän meinaa herättää vastasyntyneen.

3. lapsi: Opetat kolmivuotiaasi vetämään mekaanisen helistimen.

[color=red]- Vauvan liikunta:[/color]

1. lapsi: Otat vauvan mukaan vauvauintiin, vauvajumppaan ja vauvakerhoon.

2. lapsi: Otat vauvan mukaan vauvauintiin.

3. lapsi: Otat vauvan mukaan ruokakauppaan.

[color=red]- Poissaolo kotoa:[/color]

1. lapsi: Kun ensimmäisen kerran jätät vauvan hoitajalle, soitat kotiin ainakin viisi kertaa.

2. lapsi: Juuri kun olet lähdössä, muistat jättää puhelinnumeron, josta sinut tavoittaa.

3. lapsi: Pyydät hoitajaa soittamaan vain, jos hän näkee verta.

[color=red]- Kotona:[/color]

1. lapsi: Vietät paljon aikaa vain katselemalla vauvaa.

2. lapsi: Pidät silmällä, ettei vanhempi lapsi nipistele, lyö tai töni vauvaa.

3. lapsi: Yrität piiloutua lapsilta hetkeksi joka päivä.

Vierailija
7/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavatko nämä naimisiin menijät edes tietää miten paljon olisit valmis " uhraamaan" heidän vuokseen? Minä kyllä sanoisin, että annatte palaa nyt vaan! Niinkuin itsekin kirjoitit, et voi tietää vaikka joutuisit olemaan sairaalassa tms jos tärppää myöhemmin. Nyt ajattelet vaan itseäsi/teitä ja jatkatte yritystä. Katsot sitten mitä elämä tuo tullessaan. Näin minä tekisin:)

Vierailija
8/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista jutuista!!! Ensin itkin,kyyneleet vaan valui pitkin poskia... sitten tuli eteen sun toinen juttu ja alkoi naurattamaan väkisin ja nyt hirnun täällä koneen vieressä :D Lapset leikkii tuossa vieressä ja ihmettelee,mikä äitillä oikein on,kun ensin itkeenja sitten heti perään hirnuu =)

Mii:lle sama neuvo,kun Talvikki,että älä mieti enää mitään, anna elämän yllättää!!!! Nyt vaan kaataan ukkokulta pahnoille ;D

*jatkaa imurin etsimistä*

Vierailija
9/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä nyt sentään mikään maan päälle pudonnut enkeli ole, en edes miettis tällasta jos kyseessä ei olis mun erittäin rakas ystävä, jonka kanssa ollaan oltu kaverit aina ala-asteelta saakka!! Tiedän, että olis sille kova isku jos en pääsis häihin, ja tiedän että itseänikin itkettäis, sen takia tää on menny näin vaikeeks.

Mut jos mä vuokraisin sinne häihin oman ambulanssin ja lääkärin? Voisin sitten aina supistusten välillä käydä juhlimassa. *haaveilee*

Ja tää ystävä on sh, joten sinänsä olis kans auttava käsi lähellä. Varmaan vieraiden joukossa pari kätilöäkin on...

Tai itse asiassa, mun isän vaimon tyttö on kätilö, jos se lähtis häihin mukaan!

HÖNTTÄ kuule, luulenpa että mies ei kovin paljon innostuis jos pomppaisin nyt sänkyyn verta valuvana. =/ Eikä siitä varmaan plussaa ajatellen olis edes hyötyä, joten jos katotaan sitä pahnoille kaatumista sitten kun ferrari on lähtenyt pihasta. =D

Niin, kuten jo huomaattekin niin mä luen pää savuten siihen tenttiin, joka alkaa parin tunnin päästä. O=)

Vierailija
10/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MII: mä toisaalta ymmärrän, että on paha jos ei pääsekään heidän häihin synnytyksen takia. Mutta, mahtavatkohan naimisiin menijät edes tietää kuinka paljon ' uhraisit' heidän takia:) Jos jatkatte yritystä kuukauden kuluttua, olet häissä vkolla 36 -> vauva voi olla jo syntynyt... kuka tietää. Jos olisit sattumalta nyt raskaana niin sulla voisi olla niin pieni vauva, että et ehkä jaksaisi mennä häihin. Tai kun ja toivottavasti tärppää pian niin pikkuinen voi päättää tulla etuajassa... Tosi vaikea valinta:) Varmaan itse antaisin yrityksen jatkua - harvoin kuitenkaan edes heti tärppää!

Talvikki: kivoja nuo runot äitiydestä. Mullakin on muutaman viikon päästä sellainen nyytti:) Elämä on kyllä ihmeellistä!

Nyt päivänaskareisiin!

rv 34

Vierailija
11/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edelleenkin olen sitä mieltä, että jatkatte nyt vaan vällyjen heilutusta! Uskon, että ystäväsikin olisi sitä mieltä jos tietäisi mitä pohdit.

Vierailija
12/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikki: aivan mahtava runo...vedet silmissä sitä luin. Juuri tuollaista se on!!=)

Ja kiitoksia...eiköhän näihin aikasiin aamuihin sitten vaan tottuu...pakkohan se on!:)

mii80: mulla oli kanssa ennen tyttöä pelko, et mitä jos en koskaan tule raskaaksi. No sama pelko oli kun tätä toista alettiin touhuta. Mielestäni ei teidän kannata jättää kuukautta väliin jos siltä tuntuu. Ite kanssa sitä silloin joskus suunnittelin et pääsisin juhlimaan polttareitani oikee kunnollai, mut olen tosi tyytyväinen ettei jätetty sitä kuukautta väliin kun vauveli sai silloin alkunsa!:)

Meillä ruuan teko päällä..makaronia ja kanakastiketta (oon aikas laiska tekee mitään muuta...tällä hetkellä).

Iltapäivä suunnitelmat muuttu. Lähetään koko perhe isomummulle ja mä meen sieltä siskoni kanssa kaupungille ja lapset on miesten kanssa!

Sisko kans oli ultrassa kattoos et onko kaikki ok, kun vuosi muutamia kertoja verta. Ja masuasukilla oli kaikki hyvin. Mä olen siskoani reilu 8 viikkoa edellä...kiva saada taas suht samaan aikaan lapset!!!=)

Mutta nyt lautaset pöytään ja pöperön kimppuun!

Vierailija
13/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihhiii, talvikki, kyllä sai nauraa tuolle lapsiluvunkasvaessa jutulle! no ensimmäisen kanssa vielä mennään että täytyypi katsella kuinka paikkansa pitävä on;) hienoa että supparit on vähän helpottanu levossa, siis lepo jatkukoon!

lottis:toivottavasti tyttö paranee pian, vaikea katsoa vierestä kun toisella kurja olo. minkä ikäinen teidän tyttö muuten on?

kuulostipa nekun parisuhde ihanalta! meiltä voisi kysyä mikä parisuhde?! ei paljon ole ollut aikaa yhteisiä tunteita vaalia, vaikka pieni rakkaudenhedelmäkin on juuri saatu, ja ehkä luulisi että se jos mikä yhdistää...no ehkä se on vaan tämä väsymys. ja ihan kuullostaa raskaus-oireilta!!! testaamaan!

neiti: hienosti on tyttö kasvanut, ja ihanaa että tissittely sujuu. juu kyllä on vaan äitiys sitten ihanaa, ei sitä voi edes aavistaa etukäteen vaikka kuinka kuvittelisi, millaisia tunteita oma lapsi synnyttää..täälläkin varmaan hormoonit asialla kun ihan itku silmässä luin kirjotustasi..:)

hauskaa että koko perhe osallistuu kuumeiluun,hönttä!

mii: yrittämään vaan!!!

tällä äipällä ei paljoa ole ollut ylimääräistä aikaa, selvisi eilen syy pojan itkuihin ja sylin tarpeeseen ja univaikeuksiin: toinen hammas tulossa.

eka hammashan pojalla puhkesi viikko sitten, ja sitä oli tehty tosi kauan ja oli aikas känkkäränkkä poika...eipä tullut mieleenkään että poju tällaisella vauhdilla saattaisi hampeja tehdä! eikä suuhun saa paljoa kurkistella, hammaspihtari. no eilen sain vähän kurkattua ihan mielenkiinnosta ekaa hammasta ja mikäs siinä vieressä olikaan , toinen hammas puhkeamassa. ja lisääkin näytti olevan tulossa. ihan paakuilla ikenet!! huih. elikkäs meillä tiedossa enemmänkin hampi-itkuja lähiaikoina..rassu kokoajan itkee ja pitäisi saada kaikki laitettua suuhun mutta sitten kun jotain saa niin kuitenkin tekee kipeää, voi pientä, eikä suppojakaan voi kokoaikaa tuuppia.

kyllä jänskättää: ollaan tänään menossa miehen kanssa syömään ja leffaan jja poika menee mummalle hoitoon! on kyllä pieniä aikoja ennenkin ollut,tyyliin puoltuntia mutta tää oikeestaan eka kerta ihan kunnolla.eilen saoin miehelle että voitaisko kuiteskin antaa ne liput jollekin toiselle, että en raaskikaan lähteä! ei suostunu..

kyllä taas nukuttiin loistavasti kymmenestä kuuteen ja heräiltiin jopa puolentunnin välein:/ no ainaskin tietää mistä tämä johtuu, tosin ei se väsyyn auta! että ottaa välillä päähä kun mies vaan kuorsaa viekussa eikä korvaa heilauta vaikka poika huutaisi kurkku suorana. kyllä sekin joskus voisi yrittää auttaa öisin,suututtaa. oon kyllä jsokus sitä kumauttanu nyrkillä päähän että herää pässi! no eipä ukko siihenkään paljoo reagoi, vähän avaa silmiä ja mölisee jotain tyhmää tyyliin joo ole vaan hyvä avusta!!pihhhhhhhhpahhhhh.phhh

tänään olisi kyllä joku saanut makeat naurut kun aamulla yritin

hiukset rullilla ilman paittaa huutava lapsi sylissä samalla laitella harsoa maitosuihkujen suojaksi kun toisella kädellä pitää poikaa ja yrittää auttaa tissille ja toisella pumpata maitoa kakkostisusta että on sitten pojulla illallakin masuntäytettä tarjolla kun äiti on humppaamassa. noh huh eihän se tietty onnannu ja itkua väänsi sekä lapsi että äiti. mulla vaan ei jostain ssystä onnistu maidonpummpaus kun vaan pojan imiessä samaanaikaan...vinkkejä?

nyt täytyy hyökätä vähän siivoilemaan nurkkia että tänne edes mahtuu sisään joku lastenhoitaja.huih.

hyviä viikonloppuja!

lähen imurilla tekee nopeusennätyksiä,toivottavasti!

Vierailija
14/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en pääse siitä tentistä läpi. Ei voi mitään, ajatus harhailee nyt niin pahasti ettei tuu lukemisesta yhtään mitään. Mä menen kirjottaa nimen paperiin ja sit lähden kaupungille shoppailee.

Onhan sitä nyt hyvänen aika elämässä tärkeämpääkin kuin joku tentti. Mä uusin sen sitten joskus kun olen saanut mielenterveyteni takas.

Vierailija
15/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega taas. Eli musta on tullut joku epänainen niitten pillereiden takia. Se oviskin oli varmaan vaan harhaa. Tai no mistä se sit katotaan koska se on ollut,kun nippaili kp 16 ja limat hokasin sillon kp 18.? No mut siis en oo hemmetti soikoon raskaana ja täti ei vaan taho meille tulla. Tai sit se ei pääse meille kun meidän tie oli aivan peilijäässä! Ja siinä sitten sattuikin jo toinen HUIPPUHAUSKA juttu tälle päivälle (siis sen negatestin lisäks), mulla meni auto ojaan!!!! V***U siinähän on tietty kesärenkaat, kun eräs viisas rauhanturvaaja sanoi minun niillä vielä pärjäävän. Ja katoin et vettä sataa joten nou hätä. Eipä vaan ensimmäisestä mutkasta päässy, kun suoriks meni. Ihan oli peili, ei meinannu ees kävelyllä pysyä tiellä. Onneks viereisellä raksalla oli pari ukkoo töissä ja auttovat sen kotturan pois sieltä penkasta. Vähänkö hävetti kun ne huomas että minä tyttö se kesäkumeilla yritin päästä liikekannalle!!! Oon nyt niin pahalla tuulella että taidan syventyy lukemaan uutta talo&kotia ja tuun sit takas... Niin ja siis jouduin käveleen tänne äipälle, kun oli pakko päästä nettiin maksaan lasku. Ja Ihna sairas tuuli ja vesisade!! *GRRRRR*

Sori.

Vierailija
16/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa, pahoitteluni negasta. Tiedän miltä tuntuu, trust me..... =/ Mites sen auton kanssa, tuliko vahinkoa? Mä kans viime talvena löysin itseni ojan pohjalta, auto sojotti perä pystyssä siinä.

Enpä käyttäis ihan sanaa EPÄNAINEN kuitenkaan. =D Se on aika yleistä, et eka luomukierto voi olla vähän mitä sattuu! Six toisex toi venynyt kierto voi johtua ihan vaan niistä raskaushaaveista!!!! OIKEESTI. Mä ainakin oon täysin sitä mieltä, et mun kierto veny vain ja ainoastaan sen takia superpitkäks, että mä elättelin niiiiiin suuria toiveita raskaudesta, ja kyttäämällä kyttäsin niitä oireita ym. Että älä huolestu, varmasti se on aivan normaalia. =)

Koska teillä sit on seuraava mahis raskautua? *tahtoo tuplauskaverin*

Vierailija
17/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aluksi MARIPOSALLE pahoittelut negasta!!!!!!!!!! Ja ojaanajosta. Toivottavasti päiväsi tästä kuitenkin vielä kirkastuisi. Tsemppiä!

MIRULIILLE mukavaa vapaata viikonloppua :)

Mullekin tuli oikein hyvä mieli kun lueskelin tota NEITIN kirjoitusta. Kyllä äitiys (ja siis vanhemmuus ylipäänsä) on varmaan jotain käsittämättömän ihanaa *odottaa että saa itse kokea sen keväällä*

Hauskoja juttuja TALVIKKI olit laitellut :D Ja muista nyt aikuisten oikeesti levätä, äläkä suunnittele mitään siivouksia. Vaikka täytyy myöntää, että mä olisin varmaan sun asemassa ihan samanlainen. Heti jos tuntuisi vähän paremmalta, niin suunnittelisin jo kaikkea touhua. Mutta ota nyt vaan levon kannalta, jookosta joo?

MII, ei muuta kuin yritystä kehiin :) Anna palaa, kyllä se vauva sieltä tulee sitten kun on tullakseen! Asioilla on tapana järjestyä aina jollain tavalla. Jos vaikka nyt tulisit raskaaksi, niin uskon, että kummiskin pääsisit kaverisi häihin jollain konstilla. Tai tokihan on aina olemassa se mahis, ettet pääse, mut suurempi mahis on että pääset. Ja tosiaan, vaikka siirtäisitte yritystä, niin et silti välttämättä pääsisi ystäväsi sen enempää kuin jos jatkaisitte yritystä heti. Vauvat kun eivät taida kysyä koska ne " saavat" syntyä... Olipas sekava selitys... Anyway, ei muuta kuin vällyt tutisemaan :D

Ja sitten vinkki kaikille; H&M:n sivuilla oli ainakin vielä äsken Löytönurkassa myynnissä MAMA-strechhousuja hintaan 17,90. Väri oli tosin tummanruskea (ei välttämättä mun makuun), mutta kävin silti pistämässä itselleni yhdet tilaukseen kun oli noin edulliset. Saahan ne sitten palauttaa jos onkin ihan karseet :D Mutta jos teitä muitakin siis kiinnostaa, niin käykääs kurkkaamassa.

Pakko jatkaa taas työntekoa :( Illalla menen käymään kotona... kesärenkailla :0 Tänne on kyllä luvattu kans sitä vesisadetta, mutta täytyy ajella varovasti... saattaahan se vesikin illalla tienpintaan jäätyä... Mies oli sitä mieltä, että meidän autoon vaihdetaan renkaat vasta ensi viikolla...

Mukavaa alkavaa viikonloppua!

Jellona rv 21+4

Vierailija
18/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun täytyy tulla nopsaa tännekin hehkuttaa,

(eilen olin vähän maassa)

äsken ovikello soi kesken imetyksen ja menin ovisilmäst kurkkaa et kuka kumma ukko siel töröttää, pakko oli avaa..se oli lähetti..

mies oli lähettäny miul ruusuja!!! ihanaa...

ja kortissa luki ihanasti vaan: rakkaudella..

voi että ihan tippa linssissä soitin miehelle että oot niin kultanen.

juu paistaa se aurinko risukasaankin! :) :)

hempeenä.f

Vierailija
19/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jellona ja Mii pahoitteluista! Kysii kympillä, suoraan sanottuna kyllä. Alkais jo ne menkat..

Ja MII: Ei tullut autoon mitään, se vain sievästi liukui siihen pienen pieneen ojaan. Onneks ei tullutkaan, kun miehen veli sen ostaa ja on jo osan maksanutkin. Tulee kai nyt viikonlopun aikana sen hakemaan. Heh, oispa ollu kiva sanoo sille et joo hae tuolta ojan pohjalta mitä löydät. ;D

En osaa yhtään sanoa koska pääsee taas yrittämään. Tai no siis mies lähtee vajaan 2 viikon kuluttua kotia kohti ( ti 8.11.) ja mulla ei oo mitään käsitystä koska se ois sit kotona. Mutta jos kierto venyy kovinki pitkäksi niin voi olla että kerkeää. =) Niin siis jos ikinä pääsee kotiin asti, silläkin on kesärenkaat alla! :/ Ja sun tilanteeseen sanosin että antakaa mennä vaan! On kuiten niin paljon kaikkea mitä voi tapahtua juuri sinä hääpäivänä, että ei sen takia kannate alkaa odottelemaan. Go girl!!! :D

NEITI: Tippa linssissä luin minäkin sun tekstiä. :´) Ja nyt vielä yliherkkänä täällä.. pienen puron sain aikaan. Yhdistyy kohta tuohon Tornionjokeen ja siitä sitten perämerelle. :D

Mitähän sitte.. En osaa keskittyy nyt yhtään.. Ja kuvotus vaan jatkuu, voi hele! *kiukkuaa*

Vierailija
20/59 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ollu joa sillä kannalla et raskaana ollaan ja sit tulee nega. Voi kettu että muakin otti päähän, oikeesti. Ja mäkin kun vielä yrittämällä yritin, koitin ajottaa ovikseen ja nostelin kintut kohti kattoa, että OLIS PITÄNY TÄRPÄTÄ!!!!!!!!! ja sitte se nega ja täti, voi tsiisus. Eka mä olin ihan älyttömän vihanen&kärttynen, sit iski epätoivo ja viimiseks suru. Eilen illalla kun laitoin voidetta nassuun, aloin nyyhkii siinä sohvalla. Mies kysy hädissään että mikä nyt on, sit mä vaan aloin itkee tihruttaa että MIKS meille ei tuu vauvaa kun sitä ollaan niiiiin kauan toivottu ja mitä jos ei koskaan saada??!! Se vaan katto mua niinku jotain hullua ja sano, että ei nyt kuukauden yrittämisen jälkeen kannata heittää kintaita tiskiin. No, tiedän sen kyllä mut jotenki se itkeminen helpotti oloa. =D

Mä en oo enää edes yrittäny lukea, oon sellanen tunnepuolen ihminen ni tiedän että pöperöks menee. Mä oon aina stressannu koulusta hirveesti, että tän kerran yritän olla rentona vaikka hirvittää että on eka kerta kun en pääse jostain läpi. Mut mitä hemmetin väliä silläkin sit muka on, oikeesti? Mä pääsen sen sit uusimaan.

Heh, mun tarvis varmaan perustaa joku oma pino näille jutuilleni, kun tätä tekstiä tuntuu nykyään tulevan ja tulevan...*pahoittelee*

Niin, ja mä ilmottauduin sinne elokuisiin. Tulee jos on tullakseen, koska ihan hyvin voi tulla vaikka joku oksennutauti sille hääpäivälle, ei siihen voi varautua millään! Jos mun on tarkotettu sinne pääsee, ni mä pääsen, vaikka oliskin LA kaks päivää ennen.

Kiitos kun puhuitte järkeä mun päähän, sitä mä teiltä vähän odotinkin. =)