9v. kaverisynttärin HopLopissa
tarvitaanko tuossa enää mitään "kaverilahjoja" poistuessa?
Ovat vaan aika arvokkaat synttärit jo muutenkin. Pettyvätkö lapset jos niitä ei ole?
Kommentit (13)
yksiltäkään Hoplop-synttäreiltä. Minusta siis ei todellakaan tarvitse. :)
Meidän lapsilla tuolla on oltu 5 - 6 -vuotiaina, ei enää koulussa ollenkaan.
Kyllä tuon ikäiset pojat siellä vielä viihtyy.
Parasta heistä on se, kun saa riehua ja juosta. Olen huomannut, että se minimi tarjoilukin riittää hyvin, eivät malta siellä syödä kuin vähän jätskiä ja sitten menoksi. Sitten kun on kamala hiki päässä, hakevat limua ja karkkia ja taas mennään.
ELi unohda ne kaverilahjat.
vaikka muuten koulu on "lapsenmielinen" ja leikkiin kannustava.
Hoplop-synttärit kuului eskarivaiheeseen.
Monelle tuonikäisille sellaiset urheiluhenkiset synttärit saattaisi olla kivemmat.
vaikka muuten koulu on "lapsenmielinen" ja leikkiin kannustava. Hoplop-synttärit kuului eskarivaiheeseen.
Kyllä meillä kolmasluokkalainen pillifarkkuihin pukeutuva tyttö haluaa 10-vuotissynttärit Huimalassa.
Riippuu varmaan ihan perhestä mitä pidetään lapsellisena ja mitä ei.
tyttären kaverilla Hop Lopissa. Sankarin äiti vähän jutteli, että kovasti oli miettinyt pitääkö juhlat kyseisessä paikassa, mutta sankari oli ollut ehdoton. Ja kivaa oli! Jonkun toisen juhlijan äiti jakeli pussukoita, mutta se tuntui suorastaan hassulta siellä. Muutenkin koko tuliaispussi-idea on mielestäni hölmö ja aikansa elänyt. Niihinhän myydään Tiimarissa vartavasten kamalaa krääsää.
Mun mielestä ei tarvitse, eikös sieltä anneta ilmapallot?
paikallinen vastaava paikka. Ei ilmapalloja jaossa täällä.
ja 9-vuotissynttäreillä kavereille lahjapussit. Monen lapsen monien synttärien tuomalla kokemuksella voin sanoa, että lapset pettyvät, jos yllätyspussia ei ole, ja suosituin pussin sisältä on puhtaasti karkki. Sitä ei nykylapset saa koskaa liikaa ainakaan meidän piireissä, hampaista pidetään hyvää huolta. Ja karkkipussukat ovat halpoja.
Mun mielestä ei tarvitse, eikös sieltä anneta ilmapallot?
paikallinen vastaava paikka. Ei ilmapalloja jaossa täällä.
Ei HopLopistakaan saa ilmapalloja automaattisesti, niistä pitää makssaa erikseen. Mutta tuohon kysymykseen, niin ei minusta tosiaan tarvii mitään lahjoja. Lapset viihtyy muutenkin. Ja samaa mieltä olen, että ei mitään ihmeellisiä ruokia, ne lapset ei muista syödä kuitenkaan!
kaverilahjoja, eikä kukaan ole "valittanut".
Mielestäni 9-vuotias voi vallan hyvin viettää synttäreitään HopLopissa.
sellasen pienen pahvipakkauksen täynnä juhlissa tarjottuja karkkeja kotiin vietäväksi.
Meidän lapsilla tuolla on oltu 5 - 6 -vuotiaina, ei enää koulussa ollenkaan.