Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua miehen röyhkeään työkaveriin

Vierailija
09.05.2011 |

Mies tutustui uudella työpaikallaan mieheen, joka puhuu hirveän rumasti naisista. Haukkuu huoriksi ja ei arvosta eikä kuuntele yhtään. Halveksii. Minä en voi ymmärtää että miten mies edes on tuollaisen kanssa tekemisissä. Olivat olleet baarissa ja tämä kaveri oli sanonut tosiaan ohikulkevia tyttöjä huoriksi ja huoranpenikoiksi.

Nyt tämä oli vierasilla meillä ja hän ei oikein tervehtinyt minua eikä jutellut minulle sanaakaan. Miten saisin paremman kontaktin häneen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli minkämaalainen hyvänsä?

Ja miksi IHMEESSÄ miehesikään haluaa olla hänen kanssaan tekemisissä vapaa-ajalla? :O

En tajua.

Vierailija
22/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuten hän olisi jotenkin sairas taikka rikollinen, mikään talebaani-uskontokaan ei jatkuvaa huoran hokemista selitä.

Ja tuskin kaveraisi suomalaisten miestenään kanssa.

Tämä on provo, ei muuta...

Kyllä se nyt vain näin on. Ei sitä suomalainen voi käsittää miten asiat voi olla. Mutta minusta olisi kiva vähän auttaa heitä, etenkin naista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pysy poissa silmistä, niin olet hänen silmissään hyvä vaimo.

Ja sillä ei ole mitään merkitystä, että kyseessä on teidän kotinne - tuolla lailla käyttäytyvän afgaanin mielestä kotisi on miehesi, ei sinulla voi olla mitään omistusoikeutta. Ja miehesi määrää, ketä teille tulee kylään jne..

Islamin kanssa tuollaisella käytöksellä ei ole mitään tekemistä, tuo on kulttuurisidonnaista (vaikka kuinka itse väittäisivät muuta).

Vierailija
24/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään auttamisen kanssa - jos alat vaimoa "auttaa", niin hän joutuu siitä vaikeuksiin.

Vierailija
25/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan normaali ajattele että haluaa vielä enemmänkin olla tekemisssä tuollaisen sairaan ihmisen kanssa. Jokainen pyrkisi eroon tuollaisista ja kieltäisi miestäänkään tuomasta kotiin mokomaa hylkiötä.

Tai en tiedä, ehkä jotakuta kiihottaa tuollainen.

Vierailija
26/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi mieheni ei olisi tuollaisen kanssa tekemisissä lainkaan ja sanoisi vastaan kun haukkuu naisia noin.

tuli mieleen loma arabimaissa, siellä ei saanut rauhassa olla kun käveli oman puolison kanssa. jos silmä vältti niin puristelivat perseestä. pisti niin helevetistä vihaksi. Seuraavan matkan jos erehdyn noiden naista halveksivien mulkkujen maahan tekemään niin vedän turpaa jos yrittävätkään koskea.

Vierailija
27/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän mieheltä että hän kutsuu heidät kylään. Tai sitten mennään heille kylään. Lupasin että voisin käyttää huivia ja pyydetäisiin että tekisi jotain perinteistä ruokaa. Minusta siitä voisi tulla kivaa. Kun minulla olisi huivi, pystyisi tämä kaveri olemaan sitten luonnollisemmin ja juttu luistaisi paremmin

Vierailija
28/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän mieheltä että hän kutsuu heidät kylään. Tai sitten mennään heille kylään. Lupasin että voisin käyttää huivia ja pyydetäisiin että tekisi jotain perinteistä ruokaa. Minusta siitä voisi tulla kivaa. Kun minulla olisi huivi, pystyisi tämä kaveri olemaan sitten luonnollisemmin ja juttu luistaisi paremmin

Vierailija
29/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää islam. Haluaisin että mies pitäisi minusta hyvää huolta ja pitäisi kuria yllä. Haluaisin osoittaa lojaaliuttani pukeutumalla huviin ja olemalla vain hänen. Tykkäisin jos mies kovistelisi minua ja veisi suihkuhuoneeseen. Siellä merkkaisi minut kusemalla suuhun.

Vierailija
30/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis toimia islamilaisena vaimona ja se on sinun mielestä pissan juomista?

Vierailija
31/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva maahanmuuttaja käyttää muutenkaan sanaa "huoranpenikka".

Vierailija
32/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen vaimolleen ei puhuta noin? Että nyt ollaan Suomessa ja on suomen tavat. Jos ei niitä pysty noudattamaan niin ei tarvi sit kyläänkään tulla.

Vierailija
33/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää islam. Haluaisin että mies pitäisi minusta hyvää huolta ja pitäisi kuria yllä. Haluaisin osoittaa lojaaliuttani pukeutumalla huviin ja olemalla vain hänen. Tykkäisin jos mies kovistelisi minua ja veisi suihkuhuoneeseen. Siellä merkkaisi minut kusemalla suuhun.

Ei ole minun kirjoittama vaan joku provo. Miksi pitää pilata ketju?

T AP

Vierailija
34/36 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen vaimolleen ei puhuta noin? Että nyt ollaan Suomessa ja on suomen tavat. Jos ei niitä pysty noudattamaan niin ei tarvi sit kyläänkään tulla.

Ei taida enää tulla käymään

Vierailija
35/36 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää Rikosilmoitus poliisille!

Vierailija
36/36 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää Rikosilmoitus poliisille!