Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun on ihan pakko purkaa mieltäni, mummusta asiaa

Vierailija
28.10.2005 |

Olimme lasten kanssa mummulassa käymässä, mummu oli ostanut esikoisellemme (6v) polkupyörän, toppapuvun, kinttaita, pipon ja muuta lelua ja tavaraa, kuopukselle (5v) ei ollut ostanut mitään, ei siis yhtään mitään.

Näinkö tämä menee aina tästä eteenkin päin, tähän asti tyyli on ollut sama ja olen sanonut äidilleni siittä. Sanoin nytkin hänelle että ei osta kummallekkaan mitään jos ei osta molemmille, mutta ei auta.

Miksi esikoiseni on mummun mielestä niin paljon paremmassa arvossa?

En ymmärrä, eikä ymmärrä kuopuksenikaan miksi mummu ei halua antaa hänelle mitään, ei edes halauksia.

Mieleni on niin apea mummun takia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että nyt mummolla on aikaa tutustua tähän nuorimmaiseen.

Toinen vaihtoehto...

Jättäisin tuollaisen mummon vähäksi aikaa yksikseen miettimään asioita et soita, ei käy kylässä, ja jos mummo tulee teille, lähdet pois kotoa lasten kanssa etukäteen. Jos mummo ihmettelee käytöstäsi, sanot, että ollaan yhteydessä sitten vasta kun hyväksyt kummatkin lapset.

Vierailija
22/24 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juuri kysymässä, että moneskos lapsi itse olit. Mutta että vielä niin, että seuraava lapsi oli (PETTURI?)miehen seuraava. So it goes! Lapsi numero kaksi symbolisoi hänen tahtonsa ja perhekäsityksensä rikkomista. Toinen lapsesi on muistutus hänen avioliittonsa epäonnistumista, mustasukkaisuudesta exmiehen uutta perhettä kohtaan.

Sanon tämän perheterapian käyneenä! Mulla kanssa äiti on katkera nimen omaan isälleni siitä, että tämä " jätti" , minut. siis ei käsittele omaa tuskaansa petettynä vaimona, vaan jaksaa vieläkin paasta kuinka isä jätti MUT. Ei siis jättänyt, yhteyttä pitää edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen periaate,et jos mummo jotain ostaa,ostaa hän sitten jokaiselle lapselle jotakin.Sinun tehtävä aikuisena on valvoa et oikeudenmukaisuus tapahtuu lapsiesi kohdalla.Etkö ollenkaan mieti miten paljon lapsellesi henkistä pahaa mummo aiheuttaa.Mieti nyt vähän!

Vierailija
24/24 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ap äidillesi, että hänen käytöksensä ei ole tervettä, että lapsi on viaton ja että hänen pitäisi hakea apua, jos ei muuten tokene. Todella surullinen tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi