~~~~kirpsakkaa perjantaita puolukat~~~~
[color=red]mulle tuli sellainen hassu tunne, ett jos perustettais uus ryhmä niin pian lähes kaikki ois sit siellä, eihän me voida olla erossa toisistamme =)
suunnittelin tossa just ett töistä pissapurkin mukaan ja aamulla sit kun herään testailen heti. miehen kans suunnataan puolen päivän aikaan helsinkiin kun mulla näiden leikattujen silmien puolvuotis tarkastus lauttasaaressa laserissa, saa nähdä sit millä mielellä matkataan kohti helsinkiä, ett onko millainen tunnelma, itketäänkö vai nauretaanko vai molempia...??
mut palataan huomenna!
g
Kommentit (24)
GOLDALLE ISOSTI ONNEA JA NIITÄ KUULUISIA TARRASUKKIA PIKKUISELLE!!! Oot varmaan ihan pökerryksissä! Ihana oli lukea sun viesti, antaa toivoa, että kun on itsellä asia ajankohtainen, niin raskautuisipa yhtä nopsaan :D Kun Miitsukin jo siinä onnistui :)
Huh, tulipa äsken kahlattua eilisen piiiiiitkä pino. Ja täytyy kommentoida eilisestä pinosta aiheesta puolukkapino ja kenelle se on. MERINEITO, ymmärsin pointtisi, yritit herättää asiasta rakentavaa keskustelua. Minähän tämän asian taisin esille ottaa ahdistuksissani, mutta ei siis mulle ollut tullut mieleenkään, että tässä pitäisi useampaa pinoa pystyttää, joten anteeksi myös minunkin puolesta, jos joku niin kirjoituksestani ymmärsi. Mutta jos nyt vielä kommentoin, niin toivottavasti pystymme jatkossakin asioista keskustelemaan, vaikka eri mieltä olisimmekin. Muiden mielipiteistähän saa aina uutta näkökulmaa asioihin, eihän mitään uutta koskaan rakentuisi jos kaikki olisivat yksimielisiä. Joten siis: rakentavaa keskustelua kehiin! Oli hyvä, että otit Merineito asian puheeksi, vaikka keskustelu hieman tyssäsikin!
Ja siis minä myös toivon, että kaikki, jotka puolukat tuntevat omaksi ryhmäkseen elämäntilanteestaan huolimatta, jatkavat kirjoittelua! Jos minä heikkona hetkenä toisten kirjoituksista ahdistun, voin mennä itseeni. Ja toisaalta, ryhmätukea peliin, heikkoina hetkinä ne puolukkaystävät tunnetaan :)
Ymmärsiköhän kukaan nämä sekavat sepustukset... Taidanpa mennä unten maille..
Vielä pikainen *hali* Goldalle :)
[color=blueviolet]Juu, minustakin on ihan kiva että pysymme yhtenä pinona, on mukavaa kun Puolukat ovat nyt melko aktiivinen porukka, joka päivälle löytyy yleensä useamman sivun verran juttua. Ja onhan se tavallaan luonnollista että plussia alkaa jossakin vaiheessa tänne myös ilmaantua, mutta kuten joku mainitsikin, niin siinä on herkässä tilassa kun on niin sanotusti oma lehmä ojassa, välillä vaan ei pysty iloitsemaan. Kauhealtahan se kuitenkin tuntuisi jos emme omiemme plussia hyväksyisi, taatusti jokainen Puolukka on plussansa ansainnut (vaikka siitä ei tässä ollutkaan kysymys). Mutta siinä voisi olla tiukkana että uudet tulijat ovat ainakin alkuun ehdottomasti Puolukoita/triplaajia eivätkä tuplaajia....? Vai mitä mieltä muut olette?
Onko teillä erityisiä vkl suunnitelmia, Hannele lähtee mökille ja JennaJaneten loma on lopuillaan(?), mitäs muut? Itse olen töissä, huomennakin onneksi iltavuoro niin saa nukkua pitempään.
Hyvät yöt kaikille ja vielä kerran onnittelut Goldalle *onnenhali* ja *halit* myös teille kaikille muille:)
[color=red] Ihan älyttömän iso virtuaalinen onnitteluhali sulle! Olipa ihana viikonlopun aloitus! Miten ihmeessä pystyt edes nukkumaan kun taidan itsekin valvoa koko yön silkasta myötäilosta!
[color=magenta]Voi miten ihanaa:)!!!!!! Eikös se melkein niin kun kerrasta tärpännyt?! Kuten Jaanica jo sanoikin niin se tuo toivoa omaan tilanteeseen kun joku Puolukoista alkaa plussailla! Meillähän on jo kolme Puolukkavauvaa tulossa, upeaa! Mieskin kattelee ihmeissään kun oon täällä hymy korvissa. Miehesihän suhtautui ihanasti Golda! Olen hirmuisen onnellinen sun puolesta! Jipii, kyllä se vaan elämä voittaa!
*Lumiina