Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teki mieli nauraa miehelle päin naamaa, mutta hillitsin itseni juuri ja juuri :D

Vierailija
08.05.2011 |

ja tulen nyt sen sijaan jakamaan vahingoniloni teidän kanssanne.

Eli äsken tapahtui näin: meillä ei jääkaapin ovi jostain syystä mennyt kiinni, ponnahti aina vähän ajan kuluttua sulkemisesta itsekseen auki raolleen.

Mies ränkläsi ovea jonkun aikaa, ja huudahti mulle että mikähän tätä nyt oikein vaivaa, ja vastasin (menemättä katsomaan) että onkohan siellä jotain välissä. Mies huusi äkäisenä takaisin vaan että "no ei ole!"

Mies ronklasi jääkaappia edelleen, ja kohta haki jopa käyttöohjeen (!) ja hetken päästä mies vielä selkeämmin ärsyyntyneenä huudahti mulle uudelleen kirosanojen saattelemana, että "mikä vittu tätä paskaa voi vaivata, jumalauta"

mä huudahdin taas vaan takaisin että onko hän nyt ihan varma, ettei siellä ole mitään välissä tai liian pitkällä hyllyjen "yli", jotta se työntäisi jääkaapin oven auki. Mies suuttui ja kiroten huusi mulle että "ei siellä perkele ole mitään välissä, johan mä sanoin, eikö mene perille vittu saatana!"

sitten sanoin miehelle että mitä hän mulle huutaa, mä yritän vaan auttaa. Mies vaan kirosi ja mesosi edelleen että mitä vittua kun hän jo sanoi ettei ole mitään välissä niin sitten ei ole!

Menin sitten miehen luo jääkaapille ja aloin vetämään lokeroita ulos, tarkistin ettei mitään ole takana, sitten siirtelin nopeasti etualalla olevat muutamat tavarat toisinpäin (mies tässä välissä kirosi vieressä ja sanoi ivaillen että "ja vittu sinäkö se sieltä nyt tulet taas kaikkitietävänä katsomaan!")

mutta hups, meni noin 10 sekuntia järjestellessäni, jonka jälkeen laitoin jääkaapin oven kiinni, ja kas SE PYSYI KIINNI :DD

Katsahdin miestä ja totesin tyynesti, että "siellä oli jotain välissä" ja kävelin pois. Mies jäi ihmettelemään.

(Mitään anteeksipyyntöä mesoamisesta, ivaamisesta ja kiroamisesta ei tietenkään tullut. Tää on niin tuttua meillä jo. Enkä tajua eikö mies jo pikkuhiljaa voi tajuta, että mäkin voin oikeasti tietää jostain jotain tai hoksata asioita. Hänen asenne on aina se, että en voi tietää mistään mitään ja jos tulen neuvomaan niin paskat kuitenkaan osaan mitään ja miten ihmeessä voin tulla neuvomaan HÄNTÄ, vaikka jo noin sata kertaa olen kuitenkin osannut jonkun homman paremmin kuin hän. Silti mä en vaan edelleenkään voi miehen mielestä tajuta mistään mitään... huoh)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon mikä ukko. Ulkoruokintaan tuommoinen.

Vierailija
2/4 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tuollaiselle idioottimiehelle! Hyvä ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö uskaltanut? Minä olisin kyllä ottanut jutusta ilon irti ja muistutellut asiasta vielä vuosia jälkeenkinpäin. Kai se pilkkaaminen ja toisen aliarviointi voi toimia toisinkin päin?

Vierailija
4/4 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin mollaisin miestä. Siitä ei ole kyse. Mies tietenkin osaa moniakin asioita paremmin kuin minä. Kysyn häneltä monesti myös neuvoa, ja haluan kuulla hänen mielipiteitään. Kestän ja tunnustan myös sen, jos minä olen väärässä ja hän oikeassa.

Mutta mies ei ole samanlainen, hänen mielestään automaattisesti mä en voi ikinä tietää mistään mitään. Kaikki nätisti ilmaistut mielipiteenikin ovat aina vaan typerää mistään mitään tietämättömän pätemistä. Ihan sama, kuinka varovaisesti, nätisti ja kautta rantain asiaa yrittäisi miehelle esittää.

Miehen mielestä naiset (tai ainakaan minä) en vaan voi tietää mistään mitään. Ja miestähän EI saa neuvoa missään. Mutta toi on jo melko typerää, että kun mies vartavastsen itse KYSYY multa jotain, en saisi ilmeisesti vastatakaan mitään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi