Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö miehesi maun naiskauneudesta?

Vierailija
08.05.2011 |

Mikä hänen mielestään on kaunista? Yleisinhän on kait hoikka,mutta silti on ne kiinteät hyvän kokoset tissit ja upee perse.

Mutta miten suhtaudut mieheen joka sanoo että "sinulla on upea vartalo" sellasesta vartalosta joka on täynnä raskausarpia,löysää nahkaa,tissit roikkuu ymym vaikka oletkin hoikka muuten.

Kysyin tänään mieheltäni onko siinä uudessa bikinimainoksessa olevalla naisella hyvä kroppa (mies ahdistuu heti jos kysyn mistä hän tykkää), vastasi että "No ihan tavallinen" .. Eli mikä mulla sitten on?? Ihan vitun vitun ruma kroppa.

Kuulostaa varmaan lapselliselta,mutta ei ole kiva olla sen ikäinen että muut ikäiseni ovat parhaimmillaan ja minä kuin 60v.

Ja pelkään nöyryytystä,pelkään että mieheni salaa katselee niitä "täydellisiä/tavallisia" kroppia himoiten. Eikä siinäkään varmaan mitään jos voisi myöntää että mun kroppa ei ole mikään kuvankaunis, mutta kun ei,mulla on kuulemma se ihana upea vartalo. Joopa joo..

Anteeksi naurettava valitus,rupes vaan vituttamaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja päättele sitten, että oletko vähän..

:D

Taitaa miehesi olla vaikeaa sanoa mielipidettään yhtään mistään juuri tuon vuoksi, kun rouvaa alkaa "vituttamaan" ihan syyttä..

Vierailija
2/8 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun miehesi rakastaa sua hän rakastaa sun vartaloasikin juuri sellaisena kun se on. Sitä se rakkaus teettää :) Ole onnellinen ettei hän etsi vikoja susta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun miehesi rakastaa sua hän rakastaa sun vartaloasikin juuri sellaisena kun se on. Sitä se rakkaus teettää :) Ole onnellinen ettei hän etsi vikoja susta.

Vierailija
4/8 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli eräs juttu mieleen. Kiitos nauruista!

Vierailija
5/8 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei säily entisellään ei edes apn mies. Meidän jokaisen on sopeuduttava fyysisiin muutoksiin ja ap mulla ihan samanlaisia vitutuksia omasta kropastani. 10v sitten olin vielä timmi kun nyt taas jotain´muuta mutta olen paljon tehnyt töitä nykyisen vartaloni eteen ja mieheni on hulluna (vaikka mun edelleen vaikea uskoa).

Miehenikään ei tule säilymään ikuisesti timminä. Miehillä alkaa ikä näkyä myös. Tukka harvenee maha alkaa roikkua vehje alkaa roikkua, karvat harmaantuvat, naama rypistyy eikä vehjekään enää pelitä kuten silloin nuorena!

Tähän vaan pitää sopeutua meidän kaikkien! Meillä naisilla on turhan huono itsetuntoa kun aina murehditaan sitä mitä miehet meistä ajattelevat vaikka heilläkin samanlainen syy "huoleen".

Vierailija
6/8 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tieto on aiheuttanut mulle erilaisia epävarmuuksia eri vaiheissa suhdettamme.

Ensimmäinen epävarmuus johtui siitä, että miehelläni on hyvin pikkutarkka maku, hän mm. ei kuulemma ole koskaan voinut harkitakaan naisia joilla ei ole tietynlainen nenä, minkä lisäksi suunnilleen kaikilla hänen naisistaan on ollut samanlaiset hiukset. Myös painon suhteen hänellä oli tarkkoja rajoja. Suhteen alkuaikoina tuntui siltä kuin olisin "vain yksi listassa" ja valittu lähinnä sen kapean kauneusihanteen perusteella.

Nyt kahden lapsen jälkeen tuo ei todellakaan ole enää mun ongelmani, niistä muista suhteista on niin hirveän kauan. Myöskään en taatusti näytä enää mieheni kauneusihanteelta, eikä mieheni enää näytä siltä että SAISI sennäköisiä naisia kuin mikä hänen kauneusihanteensa on.

Mutta kyllä mua silti välillä rassaa se että tiedän liiankin tarkkaan mikä miestäni naisissa innostaa. Enää en vain ihan samassa mittakaavassa välitä kuin silloin alkuaikoina.

Vierailija
7/8 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun miehellä on aika lihavia, reheviä ja kookkaita exiä, eli kyllä mä olen melko bikinimainospimu niihin verrattuna, vaikka 3 lasta olenkin synnyttänyt :D

Vierailija
8/8 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun miehellä on aika lihavia, reheviä ja kookkaita exiä, eli kyllä mä olen melko bikinimainospimu niihin verrattuna, vaikka 3 lasta olenkin synnyttänyt :D