Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tsuidaduida osaaks sä uida?

Vierailija
08.05.2011 |

Onko Suomessa ihan oikeasti olemassa aikuisia, jotka ei osaa uida?

Millainen on tuntemasia aikuinen joka ei osaa uida?

Mä oon tavannut nyt viimaaikoina kaksi (2!) yli 30-vuotiasta (luuseri)miestä, jotka eivät ole osanneet uida. Mun päähän ei vaan mahdu miten tuhansien järvien massa voi olla oppimatta uimaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Helsingissä syntynyt ja asunut koko ikänsä.pitääkin kysyä,miksei osaa.

Vierailija
2/6 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kauhea vesipeto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan uida, hyvin. Mulla on uimaopettajan koulutuskin, joten olen opettanut aika monta suomalaista lasta ja aikuistakin uimaan.

Äitinikin olen opettanut uimaan aikuisiällä, mutta isäni ei edelleenkään (67 vee) osaa uida. Hän on asunut ikänsä sisämaassa ja tehnyt paljon töitä, ei ole jäänyt lapsenakaan huville ja uimaan opettelulle kai aikaa.

Vierailija
4/6 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/6 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tämä on tavallinen asia: varsinkin ennen 1960-lukua lapsia ei suinkaan pyritty opettamaan uimaan, vaan estämään heitä pääsemästä veteen. Vettä pidettiin vaarallisena ja lapsia piti suojella siltä. Samaa kohtihan homa on nytkin taas menossa. Uimakouluikää vaan nosetaan ja nostetaan ja lapsia ei opeteta tulemaan toimeen eden kanssa/veden äärellä vaan suojelemaan vaaralta kokonaan. Loputuloson, etteivät ne osaa itse varoa, vaan hukkuvat.

Vierailija
6/6 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun n. 25 vee työkaveri (nainen) ei osaa uida. Ei ole kovin urheilullinen eli ei kai ole vaan koskaan ollut kiinnostusta opetella. Tai sitten on niin arka, että pelkää vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän