Neuvoja vastaan miten saan laihdutettua keskivartaloani??
Aloitin viikko sitten laihdutuksen. Pistin siis ruokavalioni uusiksi kokonaan ja liikun joka päivä. Teen noin 1h hikilenkin rattailla lapsen kanssa ja kotitreenin (vatsa, jalat, kädet).
Miten saan parhaiten alimmat vatsalihakset treenattua kotikonstein? Normi vatsalihas liikkeet ottaa ylävatsaan enemmän ja sivut teen myös mutta millä ihmeellä saan alavatsalihaksia treenattua? Haluaisin tuon pelastusrenkaan tuosta pois.
Kommentit (9)
Siis jos jatkaisin tätä laihduttamista monta vuotta niin pieneneeköhän tuo pömppä ikinä? Te jotka olette lapsia tehneet ja saaneet itsenne hyvään kuntoon niin lähteekö se pelastusrengas siitä ikinä pois laihduttamalla?
mutta ei välttämättä vielä. Saattaa olla, että vasta viimeisenä.
Kuntosaleilla on laitteita, joilla saa myös alavatsaa treenattua.
Teethän myös syviä vatsalihasliikkeitä ja selkälihasliikkeitä!
kun vaan sitkeästi jaksat muutaman kuukauden. Tsemppiä!
Olen tosi laiha muuten mutta vyötäröä ei ollut.
Kaks kuukautta zumbaa kahesti viikossa plus vaunulenkit niin vyötäröstä lähteny 9cm :)
Muutenkin paikat kiinteytynyt paljon.
Suosittelen :)
Olen tosi laiha muuten mutta vyötäröä ei ollut. Kaks kuukautta zumbaa kahesti viikossa plus vaunulenkit niin vyötäröstä lähteny 9cm :) Muutenkin paikat kiinteytynyt paljon. Suosittelen :)
kiinnostaisi zumba, mutten pysy missään askelkuvioissa mukana :( Sinne ei kai kannata silloin mennä, vai mitä mieltä olet?
Eli jos tunnille ei hakua mennä niin osta kotiin se dvd. Myydään ainakin prismoissa.
Minulla ei itelläkään pysynyt oikeen noi kuviot hallussa mutta kun vaan yrittää niin kyllä sen oppii.
Paljon tunneilla näkee ihmisten omia tulkintoja liikkeistä :)
Se on oikeasti tosi kivaa eikä meillä ainakaan kukaan naureskele toisille.
Tunneilla on paljon toistoa liikkeissä joten kyllä ne oppii.
Suosittelen edelleenkin :)
Nii ja käsittääkseni siinä dvd:ssä ne liikkeet opetetaan yks kerrallaan :)
vinkistä. Voisin tosiaan ekaksi harjoitella kotona, koska olen aivan surkea kuvioissa. Ja jos käsien täytyy liikkua, jalat ei sitten oiken tuu enää mukaan. Mutta olen monien kuullut kehuvan tuota zumbaa. Sittenhän sen näkee, kun kokeilee ensiksi kotisalissa :)
mistä kohtaa rasva palaa.