Mitä tekisitte?ov
Risteily tyttöporukalla edessä ja mies on pahassa flunssassa. Hänen piti jäädä lasten kanssa kotiin, mutta ei nyt ole siinä kunnossa, että jaksaisi. Lapsilla on tiedossa hoitopaikka, johon saavat mennä, mutta entäpä uskaltaako tuon jättää kotiin potemaan...? Mitä tekee perus av-mamma?! ;)
Kommentit (9)
..mutta minä kysyisin mieheltä, miltä hänestä tuntuu. Jos ok, menisin. Ja jos lapsilla on hoitopaikka, mies varmasti vastaisi, että mene vaan.
Ei tietenkään. Hommaat sille tietysti hoitajan kivassa sairaanhoitajan asussa, jostain sihteeriopistolta. Tekevät vissiin opintojaan rahoittaakseen miestenhoitokeikkoja.
flunssassa? Tuskin miehesi jättää menemättä menoihinsa jos sinä olet kipeä? Tavsllinen kevätflunssa ei ole hengenvaarallinen. Ja miehesi on varmaan jo sen verran iso, että osaa soittaa itselleen apua jos on tarvetta. Jos kerrankin pääset tyttöjen kanssa tuulettumaan ja lastenhoitajakin on olemassa niin tottakai menet. Voithan soitella miehellesi risteilyltä jos tämän vointi niin kovasti huolestuttaa sinua.
Sen vielä tajuan, jos peruisit reissun mikäli mies joutuisi sairaana hoitamaan kolmea lasta.
Tota en enää tajua, jos ei muka pärjäisi itsekseenkään.
Pidätkö myös töistä vapaapäivän jos miehesi sairastuu, koska mies tarvitsee hoitajan? :D
Miehes vaan esittää kipeetä että lähtisit meneen, se on kyllästyny sun löysään toosaan ja haluu kiksauttaa jotain kireetä yh-äitiä kun oot poissa!
Miehes vaan esittää kipeetä että lähtisit meneen, se on kyllästyny sun löysään toosaan ja haluu kiksauttaa jotain kireetä yh-äitiä kun oot poissa!
No kyllä mä itseasiassa olen menossa....hallusin vaan vahvistusta horjuvalle omatunnolle...jotenkin sairas mies on niin säälittävä näky! Vähän sellainen kun koiralla, jota ollaan viemässä eläinlääkäriin...Ja sitten se tutisevalla äänellä lausuttu "Joo, mee-ee vaa-aan, kyllä mä pärjää-än..." ap menee jo....
Heti kun ap häipyy, niin talo on täynnä viinaa ja kaikenlaisia hutsuja!
Heti kun ap häipyy, niin talo on täynnä viinaa ja kaikenlaisia hutsuja!
mitenkä mä en tätä näin pitkälle ollenkaan miettinyt.....*nyyhkii ja vetää valvontakameroiden piuhoja makkariin* :D ap
kutsu sille joku hoitsu vahtimaan.