Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihastunut mies jäätää

Vierailija
08.05.2011 |

Hej!

Mitä mieltä ootte, ku eräs mies on aikalailla varmasti ihastunut muhun, koska höpöttelee ja flirttailee netin välityksellä useinkin kanssani, mutta kun nähdään, hän on aivan "jäässä". Hän käyttäytyy ihan omituisesti siis. Ei katso mua päin ja välttelee kahden jäämistä tai keskustelutilanteita ja on mua kohtaan tosi vaitonainen. Voinko nostaa asian pöydälle ja kysyä, miksi hän luikkii ja pakoilee nähtäessä ,vaikka muuten on niin innostunut. Siis eihän tuollainen käytös ole kaverisuhteessa normaalia? Vai meneekö hän ihan lukkoon, jos huomautan hänelle asiasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja söötiltä :) Älä ahdista liikaa vaan juttele rauhallisesti ja ystävällisesti niin hän oppii olemaan arastelematta. TOdennäköisesti hän vain karkaa jos olet liian agressiivinen.

Vierailija
2/4 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan jakaisi ajatuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikin just tullu vastaus. :) Lisää? :)

Vierailija
4/4 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oon ollu liian innokas ja ahdisteleva, ku ehdotin tapaamista ihan asiallisissa asioissa ja hän selvästi kiemurteli ja pelkäsi tapaamista ja keksi tekosyitä miksei voi tulla. Sen jälkeen hän on myös ollut vähemmän yhteydessä. Kuitenkin niin, että silloin kun on, on ihan flirtti.