Miksi Anu Harkki esittelee alastonta vartaloaan hesarissa
Palstan tarkoitus toki on alastomuus ja suhde vartaloon mutta muut kuvatut aina häveliäästi kriittisimmät paikat esim. jalkojen takana piilossa. Harkki kuitenkin antaa ihan kaiken näkyä...
Kommentit (51)
ja heti ryntäsin etsimään kuvaa... Mutta ihan pliisu kuvahan toi oli. Ei mitenkään rivo. Ja tosiaan toi Heleniuksen kulli-kuva on tuhat kertaa rivompi.
Miten te näitte muka sen toosan kuvasta? Olette aika eteviä. Minä näin vain vähän karvoja, nekin epäselvästi. Pillua ette siitä kuvasta löydä vaikka tuijottaisitte tuomiopäivään asti.
Kateelliset läskimammat taas inisee.
Karvakolmio oli siistitty tosi pieneksi ja nätiksi. Kaikki maalialueen ulkopuolella rehottavat karvat oli ajeltu!
joku hölmö googlettaa kun ajattelee näkevänsä ajeltua p:tä!
minä en kyllä esittelisi edes persekarvojani.
mutta enpä muista, että kenestäkään olisi tähän mennessä täällä keskusteltu.
Kenenkään muun motiivit mennä ko. juttuun ei varmaan ole yhtä kyseenalaiset kuin Anu Harkin;)
palstamammojen keskuudessa omat standardinsa: hän ei vaan voi tehdä mitään oikein.
Kerkesin bongata tän aloituksen ennen Kuukausiliitteen lukemista, ja odotin jotain paljon "pahempaa". Mun mielestä kuvassa ei ollut häivähdystäkään mistään rivosta tai sopimattomasta.
Onko tässä vaan jälleen kerran kyse siitä, että miehille ja naisille on eri standardit?
että satavarmsti kuvakulmat ovat kuvaajan tai ad:n miettimiä. Toki Anu on suostumuksensa antanut, mutta tuskin on itse ehdtottanut, että otetaas suora kokovartalokuva.
Itse mietin lähinnä, että onpas Anu loistavassa kunnossa ikäisekseen kahden lapsen äidiksi. No, mulla onkin sikspäkki, niin ei tarvitse jupista ja paheksua täällä kateellisena.
Mistäköhän muuten johtuu ettei tuo Anun kuva ole tuolla hs:n sielu ja ruumis sarjassa?
Voisikohan niistä askarrella jotakin.
Hän on selvästi sinut itsensä kanssa ja pitää alastomuutta luonnollisena asiana. Onko se sinulta pois?
... ja hyvänäköinen karvainen pimpsa! Nam
... ja hyvänäköinen karvainen pimpsa! Nam
piti sitten nostaa toukokuinen ketju.
löysitkö linkin jostakin...?en löydä mistään
nätti kyllä, ei siin mittään. Mutta mua vähän ärsyttää hänen tyylinsä tehdä itsestään ja lapsistaan tuote. Samoin kuin esim. Tuukka Temosen rouva...
Julkisuus laulajana tai poliitikkona tms. on kuitenkin erilaista, siinä ei tuoda omaa elämäntapaa esille ainoana ja parhaana tapana elää.
YLipäätään nää "kotoilu" jutut on jotenkin hassuja, niissä kotoilu on jotain erilaista ja eksoottista ja tavoiteltavaa. Minulle kotoilu on peruskauraa, jonka vastapainoksi kaipaan sitten hupia, menoa ja meininkiä, eikä vice versa.
Tänä vuonna jouduin boikotoimaan Tiimaria kun sen akan ärsyttävä naama oli mainoksissa..
että kaikkien pillu ei tuo mieleen Scream-elokuvien pahista?
t. visualistin ihmettelijä