Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä äitienpäivälounas kotona vai muualla?

Vierailija
08.05.2011 |

Me mennään erään todella hyvän juhlapalvelun järjestämälle lounaalle. Luvassa erittäin herkullista ruokaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään sit ku on nälkä ja kotona jotain mitä jääkaapissa on eiliseltä jääny

Vierailija
2/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään sit ku on nälkä ja kotona jotain mitä jääkaapissa on eiliseltä jääny

Ja tämä sopii meille, on täysin oma valinta. En koe, että meidän pitäisi juhlistaa jotakin äitienpäivää. Aivan turha homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yleensä eräässä tosi suositussa juhlapaikassa, mutta koska heillä on hyvin rajallisesti siellä laktoositonta ruokaa ja jälkiruokana pelkkää kakkukahvia mies vihdoinkin tajusi että minun lounaasta ei kannata maksaa liki 40 euroa. Yleensä olen sitten syönyt siellä kuitenkin ja loppupäivän kipristelen tuskissani, sillä laktoosinpilkkojatabuista ei ole mitään apua. Syön melkein kaikkia muita leivonnaisia, mutta makeat kakut kaikissa muodoissaan oksettaa.

Vierailija
4/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on seitsemän henkeä. Tulisi aika kalliiksi syödä ulkona. Ei syödä muutenkaan koskaan ravintoloissa.

Vierailija
5/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jo eilen kotona tortilloita ruuaks mitä mä halusin syödä ja tänään mennään mun vanhemmille syömään... tää on mun ensimmäinen oma äitienpäivä kun pikkuneiti on 7,5 kk vanha...

Vierailija
6/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muksut isän luona.

Vierailija
7/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kokkaa, joko kanawokkia tai chilikanapastaa, kun vaan osaan päättää kumpaa haluan. Molemmat ovat hänen laittamina loistavia! Eikä oo ankeeta vaikka kotona syödään.

Vierailija
8/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyhäpäivänä perhe syö yhdessä kunnon aterian, eikä mitään jääkaappijämiä. Ihme touhua.

Vierailija
9/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen illalliseksi jotakin hyvää ruokaa ( kuten aina muulloinkin ) itselleni ja lapselleni.

Vierailija
10/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meidän takapihalla:-) just eilen saatiin pöytä ja tuolit ulos, ja ostin sinne myös pari kukkaa. Kivaa:-)

Vierailija
11/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se, että jokainen vetelee kaapista mitä sattuu ja milloin sattuu.

Vierailija
12/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyhäpäivänä perhe syö yhdessä kunnon aterian, eikä mitään jääkaappijämiä. Ihme touhua.

kyllä niitä jääkaappijämiäkin voi syödä yhdessä.

Ihmisillä on katsos erilaisia elämäntyylejä. Jotkut perheet on muulloinkin paljon yhdessä ja ruokailu voi tapahtua jopa erikseen.

Vierailija
13/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä joten meille on se ja sama, mitä sunnuntaina syödään kunhan on hyvää ja vatsan täyttävää. Ei sunnuntai meillä ainakaan eroa mitenkään vaikkapa lauantaista.

Vierailija
14/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeillään eräälle kauniilla paikalla olevalle laavulle, syödään siellä eväsleivät, paistetaan makkaraa ja ihaillaan keväistä luontoa. Näin myös koirat pääsevät nauttimaan äitienpäivästä, kun saavat kirmailla vapaina metsässä :)

Vierailija
15/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä äitienpäivä on hurahtanut ohi niin, että ei syödä missään mitään kunnollista vaan kahvien kanssa jotain suolaista, kun ravataan molempien äidit läpi (ja välimatkaakin näillä äideillä on 80 km) ja illalla lapset sitten ihan sokerihumalassa...

Tänä vuonna onneksi vähän toisin. :)

Kotona ei olla syöty koskaan ja kerran käyty ravintolassa anoppia juhlistamassa, kun ei vielä ollut lapsia olemassakaan.

Meillä mies ei oikein osaa tuota kokkailua ottaa omakseen, vaikka tekeekin hyvää ruokaa silloin, kun ryhtyy puuhaan. Ei vain ole mieltänyt, että voisi äitienpäivänä tähän ryhtyä.

Vierailija
16/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu yövuoron jälkeen, ja herättyään lähdemme äideille kylään. Aika ei riitä ulkoruokintaan lähtöön. kotona valmistamme kyllä hyvää ruokaa.

Vierailija
17/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me mennään anopille, ois kiva välillä olla ihan oman perheen kesken, siellä menee istuessa koko päivä, pyllystä!

Vierailija
18/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yksin kotona, enkä viiti itelleni kokota. Tai no jos nuudeleita keittäis. Lapsi on isällään.

Vierailija
19/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään kohta anoppilaan ja mun äidin luokse kahville. Ehkä illalla etin pakkasesta jotain sapuskaa?

Kakkua sain jo aamulla ja ihanan kortin lapsilta,se riittää.

Vierailija
20/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainakin pari vastaajaa, jotka syövät kotoa, sanovat syövänsä "ei missään". Mielenkiintoinen suhde omaan kotiin ;-)

Me mennään ravintolaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi