Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin äsken töniin miehen hereille, että nousis jo laittaan aamiaista!

Vierailija
08.05.2011 |

Helvetti, kun ei voi edes yhtenä päivänä vuodessa tajuta ite herätä ennen mua!!! Nyt sitten kiukkusena tuolla keittiössä häärää ja tiuskii lapsille... Huvittaa hirveesti mennä aamiaiselle, joka ei ole rakkaudella valmistettu, vaan väkisin :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousin 6.30, lapsi 7.30 ja mies 8.00. Kenenkään ei ole tarvinnut tiuskia kenellekkään.

Yhden päivän takia ei tarvitse sen kummempaa stressiä ottaa:)

Vierailija
2/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti, kun ei voi edes yhtenä päivänä vuodessa tajuta ite herätä ennen mua!!!(

Minulla on usein ollut sama ajatus äitienpäivänä ja olen myös tämän miehelle sanonut. Mutta kun ei herää niin ei herää.

Olen ollut äiti 7 vuotta ja mies on näiden vuosien aikana herännyt vapaapäivinä neljä (4) kertaa ennen minua. Kaksi niistä pakotettuna ja siirtyen sohvalle nukkumaan. Äitienpäivänä on herännyt kerran aamulla. Se oli se eka äitienpäiväni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en tajua tuota vouhotusta yhdestä äitienpäivästä. Mitä se on muka, että yhtenä päivänä vuodessa huomioidaan äitiä? Äitiä, joka on ihmiselle yleensä se todella tärkeä ihminen!

Mielestäni äitiä tulisi huomioida joka päivä vuodessa, ei vain keskittyneesti ja väkipakolla yhtenä päivänä vuodessa!

Vierailija
4/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei herää aamulla.

Mitäs tosta ottaan paineita.

Vierailija
5/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en tajua tuota vouhotusta yhdestä äitienpäivästä. Mitä se on muka, että yhtenä päivänä vuodessa huomioidaan äitiä? Äitiä, joka on ihmiselle yleensä se todella tärkeä ihminen!

Mielestäni äitiä tulisi huomioida joka päivä vuodessa, ei vain keskittyneesti ja väkipakolla yhtenä päivänä vuodessa!

Vierailija
6/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän aviomiesten täytyy tehdä teille aamupalaa ym kun on ÄITIENpäivä?

Eihän se ole vaimojenpäivä! Ei ne aviomiehet ole teidän lapsia. Antaa miesten helliä äitejään! Se riittää! Ei vaimolle tarvitse olla lapsi!

Vierailija
7/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiiteen kaikki pakkomuistamiset.

Nyt taas mietin, miksi ihmeessä me suomalaiset ollaan niin synkkämielisiä, eikä juhlita enempikin, kun juhlaan on syytä.

Vierailija
8/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.. Se mies avio, taikka avosellainen ei toivottavasti ole mun lapsi joten en mä näe mitään syytä sille että äitienpäivänä hänen pitäisi mulle kahvit keittää.

Jos sen joku aikaa myöten tekee niin mun lapsi, se jonka vuoksi olen ÄITI.

mä osaan ihan itse keittää ne kahvit ja herätä aamulla omaan tahtiin, herätköön mies sitten milloin haluaa.

Vierailija
9/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkemyksensä:D

Mutta naiset tappelee aina keskenään, kenen mielipide on se oikein:)

Vierailija
10/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kehitätte itsellenne sellaiset äitienpäiväperinteet, jotka sopivat paremmin perheenjäsenten nukkumistapoihin. Voisitte sitten kaikki juhlia paremmalla mielellä. Se äidille aamiainen sänkyyn ei ole mikään laki tai pakko.

Vierailija
11/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Koska tiedän että on lapsille tärkeä päivä tää äitienpäivä, ei niinkään mulle.

No mies nousi ja toi mulle kahvia ja läppärin ja nyt sitten odottelen "nukkumassa" että lapset tulee herättämään.

Vierailija
12/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mukavampaa on herätä ihan normiaamuina valmiille aamiaiselle.

Mitä ihmettä te äidit oikein odotatte näiltä juhlapäiviltä?

Teennäistä paapomista--yäk.

Vierailija
13/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä en valita. Me keretään yhdessä juhlia toistekkin.

Vierailija
14/14 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä!! Ihanainen mies sulla.. ;D