Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka vihaat työtäsi, mitä teet ammatiksesi?

Vierailija
07.05.2011 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat työajat jotka sotkivat koko muun elämän, surkea palkka jolla ei ilman tukia tullut toimeen, kohtuuton työmäärä (kaikkea ei mitenkään voinut ehtiä tehdä annetussa ajassa vaikka jätin tauotkin pitämättä -> joutui kuuntelemaan valituksia asiakkailta jatkuvasti ja itseäkin hävetti kun ei ollut aikaa tehdä mitään kunnolla vaikka raatoi tuli perseessä koko päivän), työvälineet rikki niin että työn tekeminen ergonomisesti mahdotonta ja muutenkin vaikeaa. Lisäksi vielä surkea perehdytys, työajat aivan muuta kuin mitä haastattelussa annettiin ymmärtää ja vittumainen pomo sekä ihmisten yleinen halveksuva asenne siivoojia kohtaan.

Ainoa kiva asia oli kiva työkaveri.

Vierailija
2/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska palkka (alle 9€/tunti), esimies on sieltä syvimmästä mahdollisesta persereijästä, työntekijöitä vähennetään jatkuvasti, kaikilla pelko persiissä, työmäärä lisääntyy koko ajan (vaikka jo nyt juostaan tukka putkella), positiivista palautetta ei saada ollenkaan, aina vaan huomautellaan ja haukutaan, työn jälki alkaa väkisinkin huononemaan, vaikka reipasta, osaavaa ja korkean työmoraaalin omaavaa porukkaa mielestämme ollaan. Tässä muutama, mitkä ekaksi tuli mieleen.

Työ sinänsä olisi kivaa (tai siis OLI ennenkuin esimies päätti laittaa tuulemaan ja paikan tuottamaan..) :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työ itsessään kovin pahaa ollut, vaikka piti tehdä yli 120 puhelua / 200 minuuttia päivässä, vaan pahinta oli se ilmapiiri. Jatkuvaa niskaan huohotusta, kiire, kiire, kiire, lisää tuloksia, nopeasti, äkkiä nyt. Asiakkaatkaan ei tietenkään aina olleet mukavia, mutta siihen tottui parissa kuukaudessa. Vähän päälle kolme vuotta kestin kunnes paloin loppuun, menin sairaslomalle enkä enää palannut työpaikkaani. Olin muutaman kuukauden työttömänä ja nyt teen osa-aikaisena työtä josta todella nautin.

Vierailija
4/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin siitä ennen. Mutta nykyään työ meillä on mennyt niin pirstaleiseksi ja kiireiseksi, että siitä ei saa mitään tyydytystä. Sellaista tahtia mitä meillä on, ei kukaan jaksa kauaa.

Vierailija
5/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on kylläkin kivaa, mutta työajat eivät. Olen hakenut muita töitä, mutta huonoin tuloksin...

Vierailija
6/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipalkattua, aliarvostettua ja epäkiitollista työtä. Jos on kiire, taukoja ei pidetä, ei myöskään ruokataukoa, eli raadetaan niska limassa, jotta asiakkaat voivat haukkua ja valittaa meidän kiireestä ja ruuhkautumisesta. Vittuilu ja huutaminenkaan ei ole asiakkaan taholta harvinaista. Ennen halusin asiakkaat tyytyväisiksi, nykyään haluan vain selvitä. T. Tarjoilija

Tarjoilijat saa kaiken paskan niskaan kun kokit häärii keittiössä jemmassa(en tarkoita nyt että kokin homma olis mitenkään helpompaa). Siellä saa sitte hymyillä kun hangon keksi vaikka tekis välillä mieli tirvasta turpaan jokatoista asiakasta.

T:toinen tarjoilija

Vierailija
7/31 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan prostituoidun elämään verrattavaa.

Nuoria ovatkin lähinnä.

Olen itse mieluummin Alepan kassana, jos pakko olisi valita.

Vierailija
8/31 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei raskasta työtä sellaiselle, joka pitää lasten kanssa olemisesta mutta itse en voi sietää tätä työtä. Viikon jokainen päivä eri päiväkodissa ja missä sattuu muissa tiloissa, kauhean paljon oppilaita, ei työyhteisöä, todella rasittava pomo, huono palkka. Ei oikeasti kiinnosta yhtään, huvittaako nico-petteriä oppia jänis istuu maassa vai ei. Lapset on ihania ihmisiä ja rakastan lapsia, mutta en halua tehdä töitä heidän parissaan. Otan loparit tämän lukuvuoden lopussa.

Vierailija
9/31 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ei voi suositella kellekään.

Vierailija
10/31 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taxikuski.

Vierailija
11/31 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kyllä vituttaa, kerran oon jo loppuun palanut mutta kun ei tässä muutakaan osaa tehdä.

Vierailija
12/31 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa, että missä tahansa tienais elantonsa helpommalla kuin pankissa. Ja lisäksi palkat ovat aivan surkeat!!!

Vierailija
13/31 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintola-alalla. En suosittelisi pahimmalle vihollisellekaan...

Vierailija
14/31 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tarkoitus vittuila tai mitään, mutta olen kuvitellut, etä loppunapalaminen on niissä ammateissa joissa on raskasta työtä tai paljon vastuuta...

Vierailija
15/31 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tarkoitus vittuila tai mitään, mutta olen kuvitellut, etä loppunapalaminen on niissä ammateissa joissa on raskasta työtä tai paljon vastuuta...

ettet tiedä pankkityöstä mitään. Kiire on järkyttävää, työtä on aivan liikaa (esim. itse en ole yli puoleen vuoteen pitänyt yhtäkään kahvitaukoa). Vastuuta on paljon (tai tietty riippuu siitä mitä teet), ja pomot hengittävät koko ajan niskaan, että tulosta on tultava. Tässä nyt muutama esimerkki mainitakseni...

Vierailija
16/31 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllähän pankkityössa vastuuta on vaikka en pidä sitä niin raskaana. no, enhän toki tiedä millaista se käytännössä on.

Vastuullista työtä voi olla monenlaista, ei aina tarkoita mm lääkärien työtä jotka ovat vastuussa ihmisen hengestä.

Vierailija
17/31 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lääkäreille maksetaan työstä kohtuullinen korvaus. Me pankkilaiset teemme tätä työtä parin tonnin kuukausipalkalla.

Vierailija
18/31 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perushoitajana.

Koko ajan vähenee joku virka, lisää tehtäviä tulee...vanhukset ovat entistä aggressiivisempia.

Jollain 1600 euron peruspalkalla ja vihaa työtään! Ei vanhuksia, eikä kosta heille, mutta on loppu.

Vierailija
19/31 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveetä hommaa, koko ajan aivan järkky kiire, palkka surkea, työilmapiiri perseestä, ja kaiken lisäksi koen että tällä työllä mitä teen, ei ole edes mitään merkitystä. Pestini voitaisiin lakkauttaa ja todennäköisesti maailma olisi vähän parempi paikka. Jeah. Motivoivaa.

Vierailija
20/31 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet tiedä pankkityöstä mitään. Kiire on järkyttävää, työtä on aivan liikaa (esim. itse en ole yli puoleen vuoteen pitänyt yhtäkään kahvitaukoa). Vastuuta on paljon (tai tietty riippuu siitä mitä teet), ja pomot hengittävät koko ajan niskaan, että tulosta on tultava. Tässä nyt muutama esimerkki mainitakseni...

en tiedä, en ole koskaan nähnyt pankkihenkiön kantavan mitään raskasta tai painivan häirikköasiakkaan kanssa. En myöskään ole kuullut siitä suunnattomasta vastuusta joka heillä on (ihmishenget? ihmisten työpaikat?)