Katainen tyhmä C:n ylioppilas ja Soini viisas L:n oppilas
Onko ihme, että Soini vie tuota hommaa ja tietää asioista kun Katainen toistelee vastuunkanto-sanaa ja muuta paskaa?
Kommentit (47)
Siis piti olla Göran itse :)
En ole koskaan tavannut sivistynyttä ja fiksua ja älykästä C:n ylioppilasta. Jos keskiarvo on ollut alle 8.5 lukiossa niin yleensä on päässä vikaa eli tyhmyyttä on havaittavissa. Kokoomuksesta noita valitettavasti löytyy, on Stubbia ja älyvapaavuorta. Heillä on taas suku ja suhteet avanneet portit ja pöksyt. Göran Stubbin isälle tosin kaikki kunnia Suomen jääkiekon eteenviemisestä!
Ei kai 8,6 keskiarvon yo:lta päässyt huolimattomuusvirhe?
Eli ajattelin Görania tuota kirjoittaessani eli A Stubbin isää tarkoitin, joka on siis tehnyt ison työn urheilumaailmassa. Arvasin, että joku pilkunnussija tarttuu tuohon eikä mukamas ymmärtänyt mitä tarkoitin :)...koska kyllä Stubbin akateemiset ansiot ja työelämän näytöt päihittävät kyllä aika monen yli 8,5 keskiarvon ylioppilaan. Stubbin sukuhan taas ei ole mitenkään erikoisen hieno tai mitään, vaikka isä olikin jääkiekkoilukykyjenetsijä.
Vapaavuori on kyllä vallanahneudessaan aikamoinen, siinä olen samaa mieltä.
Eikö kysymys voi ollakaan laiskuudesta? :)
Oikeasti, en ole minkään älykkyystestin mukaan kuin hieman keskivertoa älykkäämpi, sen sijaan minulla on aina ollut hyvä muisti ja opiskelutekniikka. Ja mainittakoon vielä, että en ole poliitikko, eikä edes ole hienoa uraa.
itse kun en koskaan tehnyt mitään töitä koko koulun aikana ja ka oli 8,5? Kokeisiin luin. Ainakin laiska ja se hävettää jälkeen päin, kun on tajunnut, että saumaa parempaankin olisi ollut :D
Oikeasti, en ole minkään älykkyystestin mukaan kuin hieman keskivertoa älykkäämpi, sen sijaan minulla on aina ollut hyvä muisti ja opiskelutekniikka. Ja mainittakoon vielä, että en ole poliitikko, eikä edes ole hienoa uraa.
Koulunumerot eivät ehkä kerro työmenestyksestä, mutta älykyydestä ne kyllä kertovat aika paljon. Koulumenestys nimenomaan korreloi viisauden, älyn ja sivistyksen kanssa.
Koulunumerot eivät ehkä kerro työmenestyksestä, mutta älykyydestä ne kyllä kertovat aika paljon. Koulumenestys nimenomaan korreloi viisauden, älyn ja sivistyksen kanssa.
Kuka tahansa joka kuuntelee Kataista huomaa että siinä on älykäs mies. Koulumenestykseen voi vaikuttaa niin monet asiat. Ja ylipäänsä se ettei loista matematiikassa ei kerro mitään kyvystä toimia puoluejohjatajana. Minä esim. en ole koskaan ollut matematiikassa erityisen hyvä siitä huolimatta että sain "virallisessa" älykkyystestissä huomattavasti keskitasoa korkeammat lukemat.
Kuka tahansa joka kuuntelee Kataista huomaa että siinä on älykäs mies.
Ei, vaan kuulee sen, että konsultit ovat opettaneet hänet esiintymään niin, että vaikuttaisi älykkäältä. Suurin osa siitä, mitä hän sanoo, on taustajoukkojen laatimaa.
Soini taas on paljon enemmän henkilökohtaisesti luonut oman puolueensa menestyksen, mikä on myös ongelma, kun hän joskus väistyy syrjään. Kokoomukselle puheenjohtajalla ei ole niin suurta väliä, koska muu koneisto jauhaa kyllä taustalla, vaikka puheenjohtaja ei mikään järjenjättiläinen olisikaan.
Kuka tahansa joka kuuntelee Kataista huomaa että siinä on älykäs mies. Koulumenestykseen voi vaikuttaa niin monet asiat. Ja ylipäänsä se ettei loista matematiikassa ei kerro mitään kyvystä toimia puoluejohjatajana. Minä esim. en ole koskaan ollut matematiikassa erityisen hyvä siitä huolimatta että sain "virallisessa" älykkyystestissä huomattavasti keskitasoa korkeammat lukemat.
Oletko oikeasti ymmärtänyt ko. miehen puheita? Esimerkiksi sijoittamiseen liittyvät kommentit ja tulevaisuuden kuvat menevät täysin pahasti pieleen. Jopa kuka tahansa sijoittamisen amatööri ymmärtää, että pieleen menee. Pitkään luulin, että hän valehtelee tahallaan saadakseen itselleen voittoja, mutta eipä niin ollutkaan. Jopa kokoomuksen omat jäsenet (mm. nalle) ovat varoitelleet poliittisesta linjasta ja toiminnasta. Kokoomuksen ja persujen yhteinen hallitus kauhistuttaa minua. En ole minkään puolueen jäsen, mutta älyä toivoisin hallitukseen enemmän puhetaitojen lisäksi, olipa puolue mikä tahansa. Arvostan Kataista kuitenkin hyvän uran luomisesta, kaikesta huolimatta.
Kuka tahansa joka kuuntelee Kataista huomaa että siinä on älykäs mies.
Ei, vaan kuulee sen, että konsultit ovat opettaneet hänet esiintymään niin, että vaikuttaisi älykkäältä. Suurin osa siitä, mitä hän sanoo, on taustajoukkojen laatimaa.
Soini taas on paljon enemmän henkilökohtaisesti luonut oman puolueensa menestyksen, mikä on myös ongelma, kun hän joskus väistyy syrjään. Kokoomukselle puheenjohtajalla ei ole niin suurta väliä, koska muu koneisto jauhaa kyllä taustalla, vaikka puheenjohtaja ei mikään järjenjättiläinen olisikaan.
Noh, en jaksa koiralle selittää kun se on niin turhaa :D.
Noh, en jaksa koiralle selittää kun se on niin turhaa :D.
Ei kai kokkari nyt suuttunut, kun kuuli muutaman totuuden suuresta johtajastaan?
En ole koskaan tavannut sivistynyttä ja fiksua ja älykästä C:n ylioppilasta. Jos keskiarvo on ollut alle 8.5 lukiossa niin yleensä on päässä vikaa eli tyhmyyttä on havaittavissa. Kokoomuksesta noita valitettavasti löytyy, on Stubbia ja älyvapaavuorta. Heillä on taas suku ja suhteet avanneet portit ja pöksyt. Göran Stubbin isälle tosin kaikki kunnia Suomen jääkiekon eteenviemisestä!
peruskoulussa ja lukiossa.
Monilla taiteilijoilla on lopptutukinto taidekorkeakoulusta ja sinä mainitsit KTM:t ja DI:t. Eli ihminen on päässyt opiskelemaan haluamaansa alaa ja on jaksanut punnertaa tutkinnon valmiiksi, se kertoo ihmisestä jotakin (mutta ei kaikkea). Avauksessa puhutaan nimenomaan lukiomenestyksestä ja Kataisesta ja Soinista, jotka päättivät lukion jo muutama vuosikymmen sitten. Olen utelias tietämään miksi ap vetoaa siihen ja mitä johtopäätöksiä hän olettaa, että nimenomaan siitä voidaan vetää suhteessa tämän päivän tilanteeseen ... :)
18
miten koulumenestys korreloi viisauden, älyn ja sivistyksen kanssa? Eihän se kerro muuta kuin että on osannut käydä koulua.
Ja missä vaiheessa lakataan viittaamasta koulumenestykseen tai sen puutteeseen? Kuin koulun lopettamisesta on ... kuinka monta vuotta tai vuosikymmentä?No kai niillä jotain korrelaatiota on...
Onko sattumaa, että esim. yritysten johdossa on (joitakin it-buumifirmojen itseoppineita lukuunottamatta) hyvin usein diplomi-insinöörejä tai KTM:iä? Eli näitä järeitä tutkintoja verrattuna poliitikkojen humanistialojen tutkintoihin, joissa riittää, että pyörittelee ja pohtio tenteissä jotain vähän sinnepäin.
nähnyt tämän jossain psykan tunnilla joskus.
peruskoulussa ja lukiossa.
Monilla taiteilijoilla on lopptutukinto taidekorkeakoulusta ja sinä mainitsit KTM:t ja DI:t. Eli ihminen on päässyt opiskelemaan haluamaansa alaa ja on jaksanut punnertaa tutkinnon valmiiksi, se kertoo ihmisestä jotakin (mutta ei kaikkea). Avauksessa puhutaan nimenomaan lukiomenestyksestä ja Kataisesta ja Soinista, jotka päättivät lukion jo muutama vuosikymmen sitten. Olen utelias tietämään miksi ap vetoaa siihen ja mitä johtopäätöksiä hän olettaa, että nimenomaan siitä voidaan vetää suhteessa tämän päivän tilanteeseen ... :)
KTM:istä en tiedä, mutta ainakin meidän luokalta DI:ksi opiskelemaan menivät ne, joilla oli pitkästä matikasta L tai E :)
missä hänen ylioppilasarvosanansa on julkaistu? En löytänyt googlella.
eihän hän asettaisi rajaa niin, että lukeutuisi itse tyhmiin.
missä hänen ylioppilasarvosanansa on julkaistu? En löytänyt googlella.
eihän hän asettaisi rajaa niin, että lukeutuisi itse tyhmiin.
päättötodistuksen ka.:ta. sama
Eli ajattelin Görania tuota kirjoittaessani eli A Stubbin isää tarkoitin, joka on siis tehnyt ison työn urheilumaailmassa. Arvasin, että joku pilkunnussija tarttuu tuohon eikä mukamas ymmärtänyt mitä tarkoitin :)
ja Soini vastuuton hovinarri, joka huutelee soimauksia, mutta ketä hän sitten soimaa, kun on kuninkaan paikalla itse?