Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen ä-päivä kakun teitte?

Vierailija
07.05.2011 |

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli "juustokakku" ilman juustoa, onko se rahkakakku nyt oikea nimitys.... päälle teen mansikoista kiilteen, alustana on normi keksirouhe+rasva.

Kukapa muu meillä kakun tekisi? Olen yh ja lapset ovat pieniä vielä. Kyllä äitienpäivänä pitää olla kakkua tarjolla :)

lastesi kanssa tarjoilemaan sinulle hyvää tekemääsi kakkua :-P'''''

Minuun ainakin nainen tekee vaikutuksen vatsan kautta ;)

M37

Vierailija
2/55 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookista, ja tein anopille hello kitty-kakun

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150169144078490&set=o.20646455…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mansikkakastike on vielä kesken. Kun itse tekee niin saa sellaisen kuin haluaa!

Vierailija
4/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin tulee (minun versiossa) 1,2kg mansikoita, nam. Tosin tehdään se vasta huomena, että on tuoretta.

Vierailija
5/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästähän saa vinkkejä moneen juhlapäivään. :) Varsinkin tuo baileys-kakku...sen on pakko olla todella hyvää!

Vierailija
6/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakun johon tuli väliin valkosuklaamoussea ja maitosuklaamoussea :P Oli hyvää. Äitini oli tänään meillä käymässä joten juhlimme yhdessä huomista päivää.

Vierailija
7/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sitten maistellaan varmaankin mansikkakakkua.

Vierailija
8/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitienpäiväkakkua, että huomiseksi ei kumpikaan tehnyt kotiin yhtään.

Mies oli kyllä ostanut mansikoita ja kermavaahtoa löyty kotoa joten jotain jälkkäriä keksitään varmaankin :).

Vierailija
9/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sankari ja muut hoitavat kakun

ps ostaa kakun voin, mutta en koskaan tee

Vierailija
10/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli "juustokakku" ilman juustoa, onko se rahkakakku nyt oikea nimitys.... päälle teen mansikoista kiilteen, alustana on normi keksirouhe+rasva.

Kukapa muu meillä kakun tekisi? Olen yh ja lapset ovat pieniä vielä. Kyllä äitienpäivänä pitää olla kakkua tarjolla :)

Vierailija
11/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomista. Itse tein itselleni, veljeni vaimolle ja tietenkin omalle äidilleni. Juhlitaan koko porukalla. Ihmetyttää myös nuo, jotka siunailevat kuinka hirveää on, että ITSE joutuu tekemään kakkunsa! Minäkin olen totaali-yh ja lapsi on vajaan vuoden, joten eipä vaihtoehtoja kovin paljoa ole. Lisäksi leivon mielelläni. En halua tarjota kaupan tai leipomoiden valmiita kakkuja.

Vierailija
12/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein omalle äidilleni appelsiini-mangojuustokakun :)

itselleni ei kakkua tule koska tuo minun 6-vuotiaani ei sitä osaa tehdä :)

Vierailija
13/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(huomatkaa: enemmän huutomerkkejä kuin lainauksessa)

jos jotkut äitit leipoo oman äitienpäiväkakkunsa!! ei niin saa tehdä!!!!!!!!!!!!!! se on lasten/miehen tehtävä!!

Vierailija
14/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin kaikille, ettei äitienpäivänä ole vastaanottoa. Siitä nousi hirveä haloo, miniät (3 kpl) soittelivat ja oman lapsetkin (4 klp) ihmettelivät. Joten ei kun leipomaan. Ja ruokaa olen väsännyt 37 hengelle.

Vierailija
15/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen verran pontevasti äsken ajoi mut pois keittiöstä ja nyt kuuluu sähkövatkaimen ääntä yms. kolinoita! :D Ihana mies mulla!! :)

Vierailija
16/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummojen kakut on leiponut ; terv. yksi mummo vaan.

Esitin miehelleni toivomuksen, ettei laittaisi ollenkaan huomiseksi kakkua. Olemme menossa mun mummolaan sekä lasten mummolaan kahville ja molemmissa paikoissa on kakkua tarjolla. Lisäksi illalla mennään äitienpäiväkonserttiin ja siellä taas kaffitellaan väliajalla..

Vierailija
17/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna tyttäreni teki mango-juustokakun (nam), joka odottelee jääkaapissa. Yleensä mieheni on tehnyt kakun.

Vierailija
18/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valmistanut pappa?

ja mummulassa syödään myös perinteistä täytekakkua

Vierailija
19/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin etten edes vaivaudu avaamaan kun kuitenkin kaikki vastaisivat etteivät todellakaan leivo itselleen mukamas lahjakakkua äitienpäiväksi, koska siinä ei olisi mitään järkeä, mutta eipäs ollutkaan niin.

Onneksi mä en pidä kakusta, sillä mun lapseni ovat vielä liian pieniä leipomaan, eikä mun mieheni osaa.

Vierailija
20/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ leivoin itselleni tänään minttukrokantti-hyydykekakun!:) Tykkään leipoa ja mieluummin leivon itse kuin syön jotai kaupan valmiskakkua... sitten ku lapset on isompia niin uskon että he leipovat äidille kakun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän