Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen ä-päivä kakun teitte?

Vierailija
07.05.2011 |

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä porkkanakakun tarjottavaksi iltapäivän vieraille.

Miksi minä en saisi tehdä itse kakkua, kun pidän leipomisesta? Meillä oli lapsen kanssa tosi hauskaa leipoessa! Kakku on vaan leivonnainen, turha tehdä siitä mitään orjuutetun äidin symbolia.

Vierailija
42/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen toiveesta. Eli sokerikakkupohja, väliin ananasmurskaa ja vaniljakreemiä ja päälle vaniljakreemiä ja paljon Pandan lakupaloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon usein viikonloppuisin muuten vaan, vieraille on aina ite tehtyä, juhliin aina kaikki kakut ja muut itse, mielelläni leivon myös omat synttärikakkuni. Mutta äitienpäiväksi EN IKINÄ LEIPOISI ITSE!!! Äitienpäivänä muut muistaa äitiä, ei äiti itseään. Jos mun 3v. haluaisin äidille kakun, niin ohjaisin lapsen keskustelemaan asiasta isänsä kanssa.

Omalle äidilleni/anopilleni voisin viedä kakun, jos siellä viettäisimme äitienpäivää.

Meillä mies on useimmiten ostanut jotain valmista, koska ei tykkää leipoa.

Vierailija
44/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Hesarissa ollutta kuningatarjuustokakkua. Huomenna näkee mitä tuli :)

Niin, piti vielä jatkaa, että en siis itselleni tee vaan omalle äidilleni ja anopille siitä samalla. Huomenna pitäisi olla oma kakku tulossa ilman omaa osallistumista :)

Vierailija
45/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivänä teen miehelle kakun ja mies tekisi minulle huomenna kakun, mutta pyysin tekemään lettuja, joten tekee niitä sitten :) laittaa myös huomenna ruoan, aamupalan ym. ja minä laiskottelen. Kamalaa olisi joutua itselleen leipomaan :/

Vierailija
46/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon usein viikonloppuisin muuten vaan, vieraille on aina ite tehtyä, juhliin aina kaikki kakut ja muut itse, mielelläni leivon myös omat synttärikakkuni. Mutta äitienpäiväksi EN IKINÄ LEIPOISI ITSE!!! Äitienpäivänä muut muistaa äitiä, ei äiti itseään. Jos mun 3v. haluaisin äidille kakun, niin ohjaisin lapsen keskustelemaan asiasta isänsä kanssa. Omalle äidilleni/anopilleni voisin viedä kakun, jos siellä viettäisimme äitienpäivää. Meillä mies on useimmiten ostanut jotain valmista, koska ei tykkää leipoa.

Tulipa paha mieli tästä sun viestistä. Onko se jotenkin mun äitiydestä pois ettei meillä ole isää jonka kanssa juhlistaa äitienpäivää?!

Vierailija
47/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en leivo:)

nyt kakku-keisarin pinkki prinsessakakku odottamassa

Vierailija
48/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mudcake ja vaniljajäätelöä päälle :P

Vierailija
49/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummulaan kakulle ja viemisinä minulla on piimähyytelökakku. ja mummulassa syödään myös perinteistä täytekakkua

Vierailija
50/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan samppanjaa vuoteeseen, lisäksi mansikoita.

Vierailija
51/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli tuorelehti ja Suklainen mansikkatorttu. Siinä ei tarvinnut paistaa pohjat :)

Vierailija
52/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä siis odotan millaisen ensimmäisen äitienpäiväkakun saan huomenna :)

Ja mies siis leipoo tuolla aivan omasta tahdostaan.

Vierailija
53/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A la Kinuskikissa. Nam!

Mutta mikä on PIIMÄHYYTELÖKAKKU????

Vierailija
54/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusimman Kotivinkin ohjeella helpon suklaakakun (mudcaken tyylinen). Vähän avustin hommassa, kun meni leipominen niin myöhään muiden puuhien vuoksi. Saivat nopeammin valmiiksi. =)

Vierailija
55/55 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonne menemme syömään. Se on amerikkalainen juustokakku marjamelballa. Itse saan varmaan kuohuviiniaamiaisen sänkyyn...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä