Millaisen ä-päivä kakun teitte?
Kommentit (55)
lapsen toiveesta. Eli sokerikakkupohja, väliin ananasmurskaa ja vaniljakreemiä ja päälle vaniljakreemiä ja paljon Pandan lakupaloja.
Leivon usein viikonloppuisin muuten vaan, vieraille on aina ite tehtyä, juhliin aina kaikki kakut ja muut itse, mielelläni leivon myös omat synttärikakkuni. Mutta äitienpäiväksi EN IKINÄ LEIPOISI ITSE!!! Äitienpäivänä muut muistaa äitiä, ei äiti itseään. Jos mun 3v. haluaisin äidille kakun, niin ohjaisin lapsen keskustelemaan asiasta isänsä kanssa.
Omalle äidilleni/anopilleni voisin viedä kakun, jos siellä viettäisimme äitienpäivää.
Meillä mies on useimmiten ostanut jotain valmista, koska ei tykkää leipoa.
Kokeilin Hesarissa ollutta kuningatarjuustokakkua. Huomenna näkee mitä tuli :)
Niin, piti vielä jatkaa, että en siis itselleni tee vaan omalle äidilleni ja anopille siitä samalla. Huomenna pitäisi olla oma kakku tulossa ilman omaa osallistumista :)
Isänpäivänä teen miehelle kakun ja mies tekisi minulle huomenna kakun, mutta pyysin tekemään lettuja, joten tekee niitä sitten :) laittaa myös huomenna ruoan, aamupalan ym. ja minä laiskottelen. Kamalaa olisi joutua itselleen leipomaan :/
Leivon usein viikonloppuisin muuten vaan, vieraille on aina ite tehtyä, juhliin aina kaikki kakut ja muut itse, mielelläni leivon myös omat synttärikakkuni. Mutta äitienpäiväksi EN IKINÄ LEIPOISI ITSE!!! Äitienpäivänä muut muistaa äitiä, ei äiti itseään. Jos mun 3v. haluaisin äidille kakun, niin ohjaisin lapsen keskustelemaan asiasta isänsä kanssa. Omalle äidilleni/anopilleni voisin viedä kakun, jos siellä viettäisimme äitienpäivää. Meillä mies on useimmiten ostanut jotain valmista, koska ei tykkää leipoa.
Tulipa paha mieli tästä sun viestistä. Onko se jotenkin mun äitiydestä pois ettei meillä ole isää jonka kanssa juhlistaa äitienpäivää?!
en leivo:)
nyt kakku-keisarin pinkki prinsessakakku odottamassa
Mudcake ja vaniljajäätelöä päälle :P
mummulaan kakulle ja viemisinä minulla on piimähyytelökakku. ja mummulassa syödään myös perinteistä täytekakkua
Odotan samppanjaa vuoteeseen, lisäksi mansikoita.
se oli tuorelehti ja Suklainen mansikkatorttu. Siinä ei tarvinnut paistaa pohjat :)
Jännityksellä siis odotan millaisen ensimmäisen äitienpäiväkakun saan huomenna :)
Ja mies siis leipoo tuolla aivan omasta tahdostaan.
A la Kinuskikissa. Nam!
Mutta mikä on PIIMÄHYYTELÖKAKKU????
uusimman Kotivinkin ohjeella helpon suklaakakun (mudcaken tyylinen). Vähän avustin hommassa, kun meni leipominen niin myöhään muiden puuhien vuoksi. Saivat nopeammin valmiiksi. =)
jonne menemme syömään. Se on amerikkalainen juustokakku marjamelballa. Itse saan varmaan kuohuviiniaamiaisen sänkyyn...
sekä porkkanakakun tarjottavaksi iltapäivän vieraille.
Miksi minä en saisi tehdä itse kakkua, kun pidän leipomisesta? Meillä oli lapsen kanssa tosi hauskaa leipoessa! Kakku on vaan leivonnainen, turha tehdä siitä mitään orjuutetun äidin symbolia.