Millaisen ä-päivä kakun teitte?
Kommentit (55)
facebookista, ja tein anopille hello kitty-kakun
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150169144078490&set=o.20646455…
mansikkakastike on vielä kesken. Kun itse tekee niin saa sellaisen kuin haluaa!
mihin tulee (minun versiossa) 1,2kg mansikoita, nam. Tosin tehdään se vasta huomena, että on tuoretta.
tästähän saa vinkkejä moneen juhlapäivään. :) Varsinkin tuo baileys-kakku...sen on pakko olla todella hyvää!
kakun johon tuli väliin valkosuklaamoussea ja maitosuklaamoussea :P Oli hyvää. Äitini oli tänään meillä käymässä joten juhlimme yhdessä huomista päivää.
Huomenna sitten maistellaan varmaankin mansikkakakkua.
äitienpäiväkakkua, että huomiseksi ei kumpikaan tehnyt kotiin yhtään.
Mies oli kyllä ostanut mansikoita ja kermavaahtoa löyty kotoa joten jotain jälkkäriä keksitään varmaankin :).
olen sankari ja muut hoitavat kakun
ps ostaa kakun voin, mutta en koskaan tee
Eli "juustokakku" ilman juustoa, onko se rahkakakku nyt oikea nimitys.... päälle teen mansikoista kiilteen, alustana on normi keksirouhe+rasva.
Kukapa muu meillä kakun tekisi? Olen yh ja lapset ovat pieniä vielä. Kyllä äitienpäivänä pitää olla kakkua tarjolla :)
huomista. Itse tein itselleni, veljeni vaimolle ja tietenkin omalle äidilleni. Juhlitaan koko porukalla. Ihmetyttää myös nuo, jotka siunailevat kuinka hirveää on, että ITSE joutuu tekemään kakkunsa! Minäkin olen totaali-yh ja lapsi on vajaan vuoden, joten eipä vaihtoehtoja kovin paljoa ole. Lisäksi leivon mielelläni. En halua tarjota kaupan tai leipomoiden valmiita kakkuja.
Mä tein omalle äidilleni appelsiini-mangojuustokakun :)
itselleni ei kakkua tule koska tuo minun 6-vuotiaani ei sitä osaa tehdä :)
(huomatkaa: enemmän huutomerkkejä kuin lainauksessa)
jos jotkut äitit leipoo oman äitienpäiväkakkunsa!! ei niin saa tehdä!!!!!!!!!!!!!! se on lasten/miehen tehtävä!!
Ilmoitin kaikille, ettei äitienpäivänä ole vastaanottoa. Siitä nousi hirveä haloo, miniät (3 kpl) soittelivat ja oman lapsetkin (4 klp) ihmettelivät. Joten ei kun leipomaan. Ja ruokaa olen väsännyt 37 hengelle.
Ainakin sen verran pontevasti äsken ajoi mut pois keittiöstä ja nyt kuuluu sähkövatkaimen ääntä yms. kolinoita! :D Ihana mies mulla!! :)
mummojen kakut on leiponut ; terv. yksi mummo vaan.
Esitin miehelleni toivomuksen, ettei laittaisi ollenkaan huomiseksi kakkua. Olemme menossa mun mummolaan sekä lasten mummolaan kahville ja molemmissa paikoissa on kakkua tarjolla. Lisäksi illalla mennään äitienpäiväkonserttiin ja siellä taas kaffitellaan väliajalla..
Tänä vuonna tyttäreni teki mango-juustokakun (nam), joka odottelee jääkaapissa. Yleensä mieheni on tehnyt kakun.
on valmistanut pappa?
ja mummulassa syödään myös perinteistä täytekakkua
Ajattelin etten edes vaivaudu avaamaan kun kuitenkin kaikki vastaisivat etteivät todellakaan leivo itselleen mukamas lahjakakkua äitienpäiväksi, koska siinä ei olisi mitään järkeä, mutta eipäs ollutkaan niin.
Onneksi mä en pidä kakusta, sillä mun lapseni ovat vielä liian pieniä leipomaan, eikä mun mieheni osaa.
MINÄ leivoin itselleni tänään minttukrokantti-hyydykekakun!:) Tykkään leipoa ja mieluummin leivon itse kuin syön jotai kaupan valmiskakkua... sitten ku lapset on isompia niin uskon että he leipovat äidille kakun!
lastesi kanssa tarjoilemaan sinulle hyvää tekemääsi kakkua :-P'''''
Minuun ainakin nainen tekee vaikutuksen vatsan kautta ;)
M37