Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka helposti mies, jolla on kahdesta suhteesta lapsia, löytää uuden

Vierailija
07.05.2011 |

rakkauden?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina löytyy hömppiä, jotka luulee olevansa ainutlaatuisia:)

Vierailija
2/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkais missään nimessä suhteeseen miehen kanssa jolla on lapsia yhdenkään naisen kanssa ennestään, saati sitten kahden.

Jos jalat lähtis alta, niin voisin miehen ottaa huvituksekseni hyviin hetkiin, seksiä ja muuta yhteistä nautiskelua miehen lapsivapaina hetkinä. Mutta tekisin selväksi ihan alusta asti, etten tahdo tutustua ollenkaan lapsiinsa saati että tahtoisin minkäänlaisia äidin tehtäviä hoidettavakseni. Vaikka jonkinlaiseksi tyttöystäväksi voisin ryhtyä, niin äitipuoleksi en. Ja eihän tuolta pohjalta suhde voisi kovin pitkään jatkua.

Jos mies olis totaaliyh jolla lapset ovat koko ajan, niin se olis sit morjens samantien, vaikka miten ihana mies olisi. Tahdon kuitenkin kahdenkesken ehtiä tutustua kunnolla ennen minkäänlaista vakavampaan suhteeseen sitoutumista.

Jos mulla olis omia lapsia itselläkin jo ennestään, voi olla että sitten asenteeni olisi toinen, kun olisi jo "pallo jalassa" valmiiksi. Tässäkin tapauksessa pitäisin kuitenkin selkeän eron siinä, että olen miehen kumppani, en mikään ilmainen kodin- tai lastenhoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos katselee naisia joilla on myös lapsia useammasta eri suhteesta.

Itse en alkaisi ystävyyttä läheisemmäksi miehen kanssa jolla olisi muista suhteista lapsia, yksi olisi ehdoton maksimi.

Vierailija
4/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en moisen kanssa suhteeseen ryhtyisi. Ainakaan, jos kyseessä on normaalit erot eli ei leskeksi jäämisen vuoksi (paitsi, jos mies on aiheuttanut kuolemat...mutta tää meni jo liian pitkälle :) )

Vierailija
5/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet aloittaa mielellään ns. puhtaalta pöydältä. Naiset kantaa vastuun entisten liittojen lapsista, nähty on.

Vierailija
6/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään ryhtyisi tuttavuutta enempään miehen kanssa, jolla lapsia kahden eri naisen kanssa, olettaen, että olemmista on tullut ero. Leskeytyminen on eri juttu.

Kertoo aika paljon halukkuudesta ja kyvystä ratkaista ongelmia parisuhteessa.

Vierailija
7/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kertakaikkiaan menisi alta eli olisi se oikea? Tuskin voisi vastustaa kutienkaan.

Vierailija
8/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kertakaikkiaan menisi alta eli olisi se oikea? Tuskin voisi vastustaa kutienkaan.

hurvitella voi, mutta ei suhteeseen

Vierailija
9/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siitä, millainen mies, ja millaisia naisia tapaa ja millaisista on itse kiinnostunut. Eihän tällaiseen ole mitään yleispätevää vastausta. No, voi olla että yleisesti ajatella saattaa olla että vähän hankalammin kuin muuten samanlainen, mutta lapseton mies. Mutta eihän parisuhteessa olekaan merkitystä sillä, kuinka moni olisi mahdollista saada, vaan löytääkö juuri sen oikean.

Vierailija
10/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioerojen syistä, jos esim.pettänyt niin en uskaltaisi suhteeseen.