voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
Ap= Mac Gyver <3 Mac Gyver kultu!!!!!
Täälläkin haussa Munsalan kansallispuku pikaisesti! Oli siskonpojan häät ja auttelin keittiössä makaronilaatikon teossa puku päällä ja pesaisin äkkiä jauhenlihan raanan alla ja puvulle roiskui rasvatahroja. Arvatkaa kirosinko?! Ei lähde pesussa, ei edes makaronien keitinvedellä.
Ei kukaan tee kansallispukua 100e:lla, tuskinpa saat edes käytettynä tolla summalla, haloo!
Vierailija kirjoitti:
maksaisin kyllä kankaat, ja tekopalkkaa myöskin n. 100 e.
Tämä on kyllä vähän yksinkertainen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vähän" on ehkä hiukka alimitoitettu tässä yhteydessä.
Katselin hiukan kansallispukukankaiden hintoja. Pohjanmaan puvuissa on monissa flammuraitoja, ei helpoimmasta päästä värjättäviä tai kudottavia, joten esim Etelä-Pohjanmaan hamekankaan myyntihinta 1400 euroa. + lähetyskulut. Tässä hinta erittely https://lajulankangastupa.com/2019/04/30/etela-pohjanmaan-hamekankaan-h…; Munsalan kankaat varmaan halvempia.
Mitä kaikkea vaaditaankaan pelkän kutomisen lisäksi : https://lajulankangastupa.com/info/kansallispukukankaan-tilaus-ja-toimi…
Hintaa lisää kaikki muu tykötarpeisto: liivi, pusero, tykkimyssy tai vastaava ym ym eli näiden kankaat ja valmistus.
Jos ap on varannut ompeluun 100 euroa niin ei taida hällä olla varaa edes kankaiden ostoon.
Aloitus on vuodelta 2009, mutta ketju niin hsuska, että kuuluu av yleissivistykseen lukea se läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paola oletko se sinä?
harrastan kansantanssia ja en halua pukua vuokrata,voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun,olisin todella kiitollinen jos joku voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun.tekijän pitäisi asua vantaalla tai helsingissä.Voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Nykyään ei Munsalan kansallispukua saisi tehdä. Olisi kulttuurista omimista.
Täällä oli avajaiset. Pukukoodi oli munsalan kansallispuku.
Olis kesätanssit ulkolavalla tiedossa.
Voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun? Pukisin munsalan kansallispuvun sinne kesätansseihin, jotka ovat tiedossa ulkolavalla.
Voin kyllä maksaa n. 100 euroa, jos välttämättä on pakko.
Tekijän pitää asua vantaalla.
Lisään 657 kommenttiin. Tekijän pitää asua Vantaalla ja bussiyhteyksien varrella ja Länsi-Vantaalla.
Olen kankuri, joka tekee vaikka keisarille uudet vaatteet, kunhan hinnasta sovitaan.
Munsalan kansallispuvun tekijä saa kyllä jo tuohon 100 euron palkkioon ostaa ne kankaat itse. Niin sikäli mikäli on ihan pakko maksaa palkkio.
Mulla olisi vähän käytetty Munsalan puku. Iskin sillä Jason Momoan männä viikolla, eli on ihan Hollywood-memorabiliaesine myös. Tarvitsisiko joku Munsalan kansallispukua?