Haha, olen 168cm ja 80kg ja kävin äsken
ostamassa itselleni kesäksi sortsit jotka olivat kokoa 40, ja täysin sopivat :)
Kommentit (31)
Mitä materiaalia ne shortsit on? Jotkut nanson venyvät ja paukkuvat voi mahtua, mutta farkkushortsit ei voi mahtua. Mulla meni 40 shortsit jalkaan kun olin 168 ja painoin 72 kiloa, mutta sen yli ei enää millään. Onneksi nuo koot on historiaa, kun painoa on 12 kiloa vähemmän.
No eihän se paino kerro suoraan kokoa.
Itse olen 155cm, 77kg ja housut 38.
Muuten mei ei uskota!
Ensin kuva shortsien kokolapusra ja sitten kuva kun ne on päällä. Kiitos. muuten en usko!
Mitä materiaalia ne shortsit on? Jotkut nanson venyvät ja paukkuvat voi mahtua, mutta farkkushortsit ei voi mahtua. Mulla meni 40 shortsit jalkaan kun olin 168 ja painoin 72 kiloa, mutta sen yli ei enää millään. Onneksi nuo koot on historiaa, kun painoa on 12 kiloa vähemmän.
koko 40 onkin oikein valaiden koko! Oikea norsulauma :D
Mullon farrkkuhame kokoa 38/40 ja mahtuu! Oikein hienosti, seppälän taitaa ;)
t. 79 kiloo!
tän takia muuttuneet kun suomalaisnaisista on tullut jumalattomia tankkeja. Eli nykyinen 40 = entinen XL = 46/44. Mut ettei naisilla olis paha mieli, niin tuo muutos tehtiin noin päin. Samasta syystä se koko 38 mahtuu nykyisin niin monelle palstalaiselle.....
Muuten mei ei uskota! Ensin kuva shortsien kokolapusra ja sitten kuva kun ne on päällä. Kiitos. muuten en usko!
5cm sinua lyhyempänä minulla oli koko 40 käytössä jo varmaan 68kg:n painoisena. Tai ehkä en olivat jotain isoja 40-kokoisia. 71kg:n painoisena housukoko oli 42, huh.
En kuitenkaan ole mitenkään kummemmin "persevä", kaikki kertyy kuitenkin vatsaan ja reisiin ja vähän pehvaan.
mä olen saman pituinen kuin ap ja painan normaalitilassa siinä 65 kg tai alle, ja mulla on housukoko 42. Tai sama koko nyt raskaana ollessa, mutta jalassa äitiyshousut.
ei tosiaankaan usko ennen kuin näen =). Miten turhamaisia naiset ovatkaan, oikeesti uskottelevat itselleen mahtuvansa pieniin kokoihin. Eikö olisi vaan helpompaa laihduttaa ja sit tosiaan ostaa niitä pieniä kokoja?
Moni ei muista kun muutama vuos sitten vaatteiden kokoja muutetttiin virallisesti isommiksi.Entinen koko 36/38 on nyt 40/42 entinen S on nyt M jne.
Eli moni siitä toises ketjusta ei käytä oikeesti koon 40 housuja vaan koon 42.
Sun shortsit on kokoa 42.Jos ihmisten kasvu jatkuu samaan malliin kuin tähän asti muutaman vuoden päästä sun shortsit on kokoa 44 vaik lapussa lukis 40.=D
tän takia muuttuneet kun suomalaisnaisista on tullut jumalattomia tankkeja. Eli nykyinen 40 = entinen XL = 46/44. Mut ettei naisilla olis paha mieli, niin tuo muutos tehtiin noin päin. Samasta syystä se koko 38 mahtuu nykyisin niin monelle palstalaiselle.....
jolla saan kuvan siirrettyä koneelle.. :( Mutta uskokaa pois vaan! ap
ylipainoiset=läskit, eivät saa laittaa muuta päälleen kuin telttakangasta! ;) Mistäs muuten ostit ne sortsit?
T: 162cm ja 83kg
HERRANJUMALA TE OOTTE PAKSUJA! 174 cm/62 kg
163cm/51kg
jolla saan kuvan siirrettyä koneelle.. :( Mutta uskokaa pois vaan! ap
muistikortti koneeseen?
Ja olen tosi tyytyväinen näihin, mustat kivat sortsit jotka on mulla nyttenkin jalassa tässä! Laitan kuvan jos vaan löydän jostain sen piuhan kun ole niin tekniikan ihmelapsi että osaisin laittaa sim kortin koneeseen, anteksi.ap
No eihän se paino kerro suoraan kokoa.
Itse olen 155cm, 77kg ja housut 38.