Haha, olen 168cm ja 80kg ja kävin äsken
ostamassa itselleni kesäksi sortsit jotka olivat kokoa 40, ja täysin sopivat :)
Kommentit (31)
jotka olen ostanut mm. kappahlista ja seppälästä :) Vai onko nekin keskon elefanttiliikkeitä? ap
jotka olen ostanut mm. kappahlista ja seppälästä :) Vai onko nekin keskon elefanttiliikkeitä? ap
VAi onko piuha edelleen hukassa? Veikkaan että on ja pysyy....
Moni ei muista kun muutama vuos sitten vaatteiden kokoja muutetttiin virallisesti isommiksi.Entinen koko 36/38 on nyt 40/42 entinen S on nyt M jne.
Eli moni siitä toises ketjusta ei käytä oikeesti koon 40 housuja vaan koon 42.
Sun shortsit on kokoa 42.Jos ihmisten kasvu jatkuu samaan malliin kuin tähän asti muutaman vuoden päästä sun shortsit on kokoa 44 vaik lapussa lukis 40.=D
jos ennen koko ollut m, niin se on nyt L vaikka ei olisi itse lihonut ollenkaan? Mulla on eräs kevättakki, joka koko 38/40 ja se on siis n. 20 vuotta vanha ja se on yhtä iso kuin nykyinen koko 44 tai 46...
eikös ainakin seppälässä ole isommalla mitoituksellakin ole kokoa 40 (joka siis ei ole sama kuin normipuolen 40)?
No, mutta palailen myöhemmin jos löydän sen. ap
Muistatteko muuten isolonkkaisen huutonetistä!!
Kirpparilta, valmiiksi venyneet isolonkkaisen päällä.
Vierailija - 07.05.11 03:44 (ID 12626368)
Muistatteko muuten isolonkkaisen huutonetistä!!
Vastausviesti
No, mutta palailen myöhemmin jos löydän sen. ap
Mä oon 163cm ja 80kg ja alaosat 40 tai 42.
Cittarissa koko 40 = muiden liikkeiden 46, Cittarin vaatteet on nimenomaan tehty suomalaiselle elefanttikokoiselle naiselle, leveyttä riittää.