Kuinka moni leipoo itse äitienpäiväkakun tai valmistaa lounaan/päivällisen huomenna?
Kommentit (30)
...jo 11 vuotta äitinä enkä koskaan ole miehen aloitteesta mitään syötävää pöytään saanut. Paha mieli ollut monesti kun ei huomioi muutenkaan (tai sitten joutuu itse pyytämään kukkaa tms mikä on aika noloa...). Huomenna valkenee muistaako kukaan tänä vuonna.
Leivon parasta aikaa täytekakkua ja huomenna laitan ruuan itsellleni ja lapselleni kuten muinakin päivinä.
ja miehen veljen perhe tuo jälkiruuan. Mies myös hoitaa astioiden korjuun ym. Minä ja anoppi sen kun istutaan ja nautitaan.
Ihan omasta valinnastani:)
Äitini tulee meille ja halusin tehdä ruoan vaikka mies tarjoutui sen laittamaan.
Mies on meidän perheen pääkokki ja mut häädetään keittiöstä =D
Lähdetään piknikille, joten ei tehdä mitään varsinaista ruokaa. Kakusta en välitä, joten käydään ehkä jätskillä jossain.
ja laitan huomenna ruokaa. Käytiin jo tänään syömässä, ei mitään ihmeellistä, lasten kanssa kivaa, sattin syödä rauhassa.
Olishan se kiva jos mies tekisi ruokaa ja laittaisi lasten kanssa tai veisi syömään, mutta kun sattuu nyt olemaan reissussa ja syötäväkin on.
ja muutenkin kokkaa meillä, kokkaa tietenkin myös äitienpäivänä. Parsaa, bearnaise-kastiketta ja kuhaa sekä salaattia. Kakkua ei ole, vaan saan samppanjaa aamulla vuoteeseen, myös mansikoita.
Mään anoppilaan syömään ja siellä on myös kakkua. Jos viime vuosi toistaa itseään, en saa kotona kakkua enkä edes äitienpäivä toivotuksia :(
Kukaan ei huomioinut millään lailla koko päivää.
Löytyy mies ja kaksi teiniä.