Kuulostaako soveltuvalta asulta alkukesän häihin?
siis vieraaksi olen menossa.
Kaapista löytyisi viininpunainen kellohelmainen mekko, vyö vyötäisillä, ohuet olkaimet, helma leveä. Vähän jotain 50-lukulaista, helman pituudessa ainakin. Ulottuu polvesta hivenen alemmas, muttei kuitenkaan pohkeeseen.
Mekon kanssa beige bolero. Ja sitten kirkkaanpunaiset korkokengät ja punainen laukku. Ja samansävyistä kirkasta punaista huulipunaa?
(muun meikin jättäisin neutraaliksi)
Vaikka mekko on viininpunainen ja asusteet olisivat kirkkaanpunaisia, niin ne vastoin omia(kin) ennakko-odotuksia sopivat yllättävän hyvin yhteen, tuli sellainen raikas ja nuorekas "silaus". (mustilla kengillä ja mustalla laukulla jotenkin vanhanaikaisen näköistä, mitäänsanomatonta, tunkkaista ja epätrendikästä, omasta mielestäni ainakin)
Mutta sitten mietin, että miten noin muuten, perinteisiin kirkkohäihin, onko punaiset korkokengät ja punaiseksi punatut huulet jotenkin.. hmm.. liian räväkkää? Mitä mieltä olette?
Kommentit (25)
väriyhdistelmä on juuri nappiin!
Mutta toki kaikki on kiinni oikeista SÄVYISTÄ. Kaikki värit sopivat toisiinsa, jos sävyt ovat oikeat.
Pidä ap se beige bolero!
Mutta se bolero ei oikein millään istu tuohon. Vaihda se vaikka värikkääseen huiviin. Ja siihen mekkoon sit vaihdat sen vyön joko kenkien ja laukun väriseksi, tai huivin/boleron väriseksi.
Kertoisi paljon enemmän. Vaieka vastata mitään pelkän kuvailun perusteella.
Beige bolero ja viininpunainen mekko? Kuulostaa kamalalta.
Eikä mielestäni viininpunaiseen sovi kirkkaanpunainen.
Musta on tietenkin aina varma valinta.
Viininpunaiseen laittaisin itse harmaata tai hopeaan vivahtavaa.
itse en osaa kuvitella väriyhdistelmää että kuinka se toimii. Ja vaikuttaa käyttäjän ihon ja hiusten värikin sopivuuteen.
Sen verran osaan kuvitella itselleni että beigeä en laittaisi, koska en vaan ole beige-ihminen. Beige saa minut näyttämään vanhalta haamulta, mulla pitää olla kovia ja kylmiä värejä ja voimakkaita kontrasteja. Mutta joillekin beide toki sopii.