Lue keskustelun säännöt.
En kestä jännitystä (lätkämatsista)
06.05.2011 |
Ihan kamalaa, kun en kestä jännitystä enää ollenkaan, äskeinen matsi syö vieläkin mahasta. Tunne ei suinkaan ole mitään kutkutusta mahanpohjassa vaan melkein fyysistä kipua.
Samoin herkistyn nykyään ihan kyyneliin pienistäkin ilon ja surun asioista ja hassua varsinkin onnistumisen kokemukset (vaikka telkkarin realityohjelmissa) saa itkemään.
Ennen tuskin liikutuin kunnon nyyhkytarinoistakaan ja nykyään hävettää kun pelkistä jutusteluistakin silmät punoittaa.
Muita herkkiä ja miten sen kanssa eletään?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
arvaa mistä ja missä liikutuin tänään?
Olin ruokakaupassa, ja pysähdyin katselemaan äitienpäiväkortteja äidilleni. Yhdessä kortissa luki sisäsivulla jotain "kiitokset tuon rakkauteni kera" ja mua rupes niin liikuttamaan (kun ajattelin että se olisi ihanaa antaa äidilleni), että piti räpytellä kunnolla silmiä ettei kyyneleet olisi alkaneet näkyvästi valua :D
Ja sitten päätin jättää kyseisen kortin kauppaan, tiedän että jos antaisin sen kortin äidilleni, alkaisin itkeä, kun hän lukisi sitä, ja apua, nyt mua taas rupes itkettään kun kirjotan tätä... onko mua herkempää olemassakaan, noloa :D