Millainen on tuntemasi mies, jolla perhe ja rakastajatar?
Kommentit (75)
pitkä, tumma, nimenomaan komia
välillä ruodussa, sitten taas tilaisuus tekee varkaan ja mopo lähtee käsistä.
Onko pitkä, tumma ja komia?
Näin minä vähän arvelinkin, että on nimenomaan komia...
Taidatte puhua "Lauri Tähkästä". :)
Klassinen tapaus: mies on hurmaava ja menestyvä narsisti, rakastajatar nätti ja 15 vuotta nuorempi, vaimo vaatimaton/alapuolella ja jotenkin alistettu. Mies ei "maksa" tuolle toiselle naiselle piheyttään, mutta on vaan hurmaava ja tietysti tuon rakastajattarensa esimies muutaman pykälän päässä.
Tuo rakastajatar on kaunis ja koulutettu siskoni... Vihaan sitä miestä. Hän käyttää vain kumpaakin: vaimoaan teinien lastenhoitajana ja kiusattavana, siskoani itsetunnon kohotukseen. En tajua, miten sisko alistuu tuohon. Se on kuin joku näkymätön naru, jolla se mies on pian neljä vuotta hyppyyttänyt siskoani.
iloinen, hieman ujo. varsin suloinen
Vaimonsa lääkäri myös.
Surustelee työkaverini kanssa "sivussa".
Näin minä vähän arvelinkin, että on nimenomaan komia...
Taidatte puhua "Lauri Tähkästä". :)
kun niin hienosti puhuttiin vain pitkästä, tummasta ja KOMIASTA muusikosta!
Salasuhde on pysynyt hyvin harvojen tiedossa ja vaimon ystävättärien mielestä aivan ihana mies.
että on nimenomaan komia...
vastaavaan kuvaukseen sopii montakin kaveria.
jos ei tartu pikkuisiin murresanoihin... Mutta tässä taidettiin just tarttua nimenomaan siihen.
tiedän myös juuri tuollaisen tapauksen!
Kaikki tietää että pettää avopuolisoaan joiden alaistensa kanssa... Avovaimo sai juuri lapsen, oliskohan vuosi sitten, en tiedä tietääkö asiasta. Pomo on inhottava, naisia vihaava, "mukahauska" sovinisti. Ihan nuori mies..
Taidan tietää tämän turkulaisen puhelinmyyntifirman pomon, kaverini oli hänen veneellään paneskelemassa, kun oli miehellä alaisena. Kaikki tietävät tästä paneskelusta, mutta ilmeisesti vaimo ei tiedä tai hän ei halua tietää...
Missä ydinvoimalassa??? Mitä tekee???
minä käräytän kaikki pettäjät, se on varma ja aivan oikein heille.
varsinaista naiiviutta tuo muusikon "tunnistaminen"!
Itse uskoisin, että vähintään puolet ammattimuusikoista on kyvyttömiä uskolliseen parisuhteeseen, ja monilla on varmasti joka paikkakunnalla oma säälittävä ja itsetunnoton tytönheilakka vakkarina odottamassa. Luultavasti luku on petollisista muusikoista on paljon suurempi. Ja mitä isompi stara sen vaikeampi pysyä ruodussa.
tämäkin, kova tekemään työtä, menestynyt hyvin. Rakastaa vaimoaan yli kaiken tämän kylmyydestä ja itsekkyydestä huolimatta. Minun rakkaani:D
jaksat rakastaa miestä, joka rakastaa yli kaiken toista naista? Luulisi jo ihmisen sydämen särkyvän moisesta.
Persoonallinen, korkea työmoraali ja perhe keskeinen.
perhekeskeinen unelma-aviomies ja unelmaisä, pois lukien suhde toiseen naiseen
tämäkin, kova tekemään työtä, menestynyt hyvin. Rakastaa vaimoaan yli kaiken tämän kylmyydestä ja itsekkyydestä huolimatta. Minun rakkaani:D
on pettänyt toki joskus ennemminkin, mutta nyt kierroksessa pitkä sivusuhde... :(