Onko täällä kukaan seurannut Gossip girl -sarjaa?
Mä olen ihan hurahtanut tuohon sarjaan. Netin kautta on kätevästi saanut ladattua jaksot jenkkien tahtiin.
Löytyiskö ketään, joka sauraa myös? Tiedän kyllä, että todennäköisyys on todella pieni mutta yritän silti. Olis hauskaa vaihtaa ajatuksia, kun sarja on kovin jännässä cliffhanger-vaiheessa... Nyt siis 4 kausi loppumaisillaan.
Kommentit (17)
Milläs mielellä olet viimeisimmän jakson vikasta kohtauksesta? Mä olen armoton Chair-fani, ja yritän suhtautua Chuckin purkauseen ajattelemalla asiaa tv-sarjan tapahtumina. Mielestäni oli melkoisen rohkea veto tuotannolta laittaa noinkin väkivaltainen kohtaus ohjelmaan, jota monet teinit seuraa... Mutta silti toivon vaan Blairin ja Chuckin palaamista yhteen.
Nate&Raina on aika epämääräinen pari mielestäni, ja onneksi Vanessa taitaa häipyä pois.
On kyllä ihana sarja!
Chair:-) Mutta Chuck ja Blair on tietysti ihan huippupari. Ja siks niiden yhteenpalaamiselle laitetaan kaikenlaisia esteita. Just kun katsoja on etta vihdoinkin, niin sitten taas jompi kumpi saa paahansa jotain muuta. Pysyy jannitys.
Nate ja Raina on ihan turha juttu. Vanessasta ma taas tykkaan ja sais olla enemmanki. Sitapaitsi Danin kanssa ne oli niin hyva pari.
Heh, hauskaa, en muuten tunnusta kellekaan (paitsi miehelleni) etta katselen tata. Olkoon taa siis salainen paheeni josta en kerro kellekaan...
Mutta en osaa mitään latailla eikä näy mitään ylimääräisiä kanavia meillä joten en ole nähnyt jaksoja joita ei ole suomessa esitetty. :(
katsonut ne Subilta tulleet kaudet. Voisin kyllä netistä katsoa uudempiakin, jahka ensin saan Jersey Shore -putkeni päätökseen :p
Tämä on oma likainen salaisuuteni että katson tällaisia ohjelmia. Olen akateeminen kolmekymppinen nainen.
Siis Serenan aiti. Serena arsyttaa mua silla paattamattomyydellaan ja epaselvalla puhetyylillaan.
Mullakin tämä on se juttu, josta en erityisemmin mainosta kavereille. En tiedä, ymmärtäiskö kukaan, että minä yli 30v. äiti, olen ihan sekaisin ko. sarjasta. Mieheni toki tietää, koska latailee minulle netistä uuden jakson viikottain. Hän katsoi ehkä yhden jakson, ja se riitti.
Hullaantumiseni alkoi jouluna, kun Sub näytti GG:tä pari jaksoa illassa. Jäin ihan koukkuun, joten loput kaudet on ollu pakko nähdä. Onneksi nykyään on tähänkin mahdollisuus.
Mutta joo, Blair ja Chuck on ihan ehdoton lempparipari. Se kaikki kieroilu ja juoniminen, ja silti niin selvä palava rakkaus! Jos tuo sarja päättyy jotenkin muuten, kun Blairin ja Chuckin suhteeseen, niin saa kyllä tuotanto tälä kotiäidiltä sähköpostia! Enkä taida olla ainoa, kun "hieman" olen keskusteluja netistä lukenut.
Serena ja Dan oli myös ok mutta voisihan Serena päätyä Natenkin käsipuoleen. Mun suosikkeihin kuuluu myös Eric, ja Carter myös, vaikkei olekaan vakioporukkaa. Lilyn ja Rufuksen juttu on jotenkin latistunut, varsinkin kun Rufus vaan hengailee kotona. Tosin tuohon nyt onneksi taitaa tulla muutos.
katsonut ne Subilta tulleet kaudet. Voisin kyllä netistä katsoa uudempiakin, jahka ensin saan Jersey Shore -putkeni päätökseen :p
Tämä on oma likainen salaisuuteni että katson tällaisia ohjelmia. Olen akateeminen kolmekymppinen nainen.
t. Akateeminen nelikymppinen:-)
p.s. toi Jersey Shore kyllä saattaa viedä sut silti keulille.
katsonut ne Subilta tulleet kaudet. Voisin kyllä netistä katsoa uudempiakin, jahka ensin saan Jersey Shore -putkeni päätökseen :p Tämä on oma likainen salaisuuteni että katson tällaisia ohjelmia. Olen akateeminen kolmekymppinen nainen.
Täällä myös katsellaan Jersey shorea.
Sen lisäksi olen vallan rakastunut Vampyyri päiväkirjaan jonka vika jakso tulee ens viikolla. EIII!!!
Ja pssst. kattelen salaa myös hill's:iä sekä Paris Hiltons bff :D
Sitä Serenan kettumaisuutta mä tosin vähän ihmettelin tässä viimeisessä jaksossa. Jotenkin ei oikein istunut uskottavasti roolihahmoon.
Niin ja sillä prinssillä nyt ei ole luonnetta ollenkaan, ihan turha hahmo. Ei ollu mun lempparijakoso.
t. akateeminen kolmekymppinen mamma myös, joka ei todellakaan hiisku asiasta livenä kellekään. Katsoin kauan sittne puoli jaksoa haukotellen. Mut jotnekin tähän mamma-arkeen sitten löysin piritykseksi subilta minäkin
suosikkini on Blairin romanialainen kodinhengetär. Ja Blair ja Chuck. Serena on sössöttävä hössö. Isona hänestä voi tulla Maria Montazami.
En ihan tajua sen mainetta.
suosikkini on Blairin romanialainen kodinhengetär. Ja Blair ja Chuck. Serena on sössöttävä hössö. Isona hänestä voi tulla Maria Montazami.
Minusta oli ihana jakso. En millään jaksais odottaa syksyä. Serenan aivot heräs vihdoin. On sitä odotettukin. Paitsi, että jotenkin se lopun työnsaanti oli aika hölmö... No, parempi tuo kuin taas joku uusi kiva mies kierrokseen.
Onneksi Vanessa nyt vissiin häipyy. Toivon vaan, että Dan saa rahansa, jos se kirja julkaistaan. Tosin Gg-mäisesti saattaa siihenkin tulla vielä mutkia matkaan. Ja että Dan halunnut aina sisäpiireihin. Aika hyvin on se kyllä piilotettu edellisillä kausilla, tai sitten on ollut vaan tosi ovela.
Nate on edelleen aika turhake. Kaunis katsoa tosin mutta siinä kaikki. Mulle on ihan epäselvää, mitä se on tehnyt koko kauden. Opiskellut vai hengaillut vaan? Jotain saisivat kässärin tekijät keksiä sillekin.
Charlien kuvio oli ihan hauska ajatelle, mitä siitä voi seurata jatkossa. Aika överiksi taitaa tison mennä mutta sopii oikein hyvin tähän sarjaan. Ja Georgina on mahtava. Jäis vaan vähäksi aikaa kieroilemaan.
Mutta sitten, Chuck ja Blair. Voi, miten surullista. Toivottavasti se prinssi tajuaa, ettei Blairia kannata ottaa vaimoksi, kun sen todellinen elämänrakkaus odottaa ihan muualla. Jotenkin olis kiva, että prinssi olis se, joka peruis häät ja Blair olis hetken ihan omillaan. Tai jos näin ei käy, niin siitä prinssistä tehdään ihan typerys. Eikös se kuullutkin näiden kahden jäähyväiset, tai ainakin näki.
Se B&C:n jäähyväiskohtaus oli niin dramaattinen. Toisaalta ihan tyhmää, että molemmat rakastaa toisiaan eniten maailmassa, ja sitten kuitenkin eroavat. No, draamasarjahan tämä tietty on... Mutta ehkä ensi kaudella sitten.
Ja kuka on raskaana? Toivottavasti ei ainakaan Blair. Tai jos on, niin sitten Chuckille. Tosin, mitä iloa siitäkään olis, jos palaisivat yhteen lapsen takia. Joku ihme juoni tuossa on taustalla.
Tosin ei kai siellä Blairin asunnolla ole majaillut kuin Blair, Serena, Eleanor ja Dorota. Miksi Dorota tekis raskaustestinsä Blairin kylpyhuoneessa tai Eleanor. Ja kai Eleanor on aika iäkäskin jo... Joten vaihtoehdot on B tai S. Veikkaan, että S, vaikka alkuun varmaan annetaan ymmärtää, että B. Sehän olis sitten varmaan Serenan ja Benin lapsi. Ei kai sillä S.llä ole muita hetkeen ollut. Mutta tuskin tuosta vauvaa oikeasti syntyy. Näissä sarjoissa aina käy kaikkea kurjaa...
Sattuisko linjoilla olemaan taas muita sarjaa seuranneita?
uusimman jakson ja tirautin parit kyyneleetkin ;(
Kerron nyt, kenen luulet sen testin olleen? Blair olis tietty se oletettavin mutta ei varmaan sitten ole. Tai sitten se on joku ihmeen Charlie/Ivy -juttu...
Mä niin toivon, että Blair ja Chuck palaa yhteen. Ei liian nopeesti ja helposti mutta lopulta sitten kaikkien vaikeuksien jälkeen. Oikeestaan mä katson koko sarjaa niiden takia.
Muiden tarinat on jotenkin vähän vaisuja. Lily ja Rufuskaan ei tee mitään, möllöttää vaan odottamassa, että tuomio on lusittu. Luulis nyt Lilyn tasoisen naisen keksivä jotain tekemistä.
minähi oon kattonu sitä. oon tällä hetkellä 3 tuotantokaudella ja 18 jaksossa :D voisitko ystävällisesti kertoa kun olet jo niin pitkällä että mitä serenalle ja naten suhteelle tapahtuu?
Tulkaahan tykkäilemään Gossip Girl Suomi -sivusta Facebookissa, jos kiinnostaa sarjan musiikki, lainaukset, juonipaljastukset tai muuten vaan:
http://www.facebook.com/pages/Gossip-Girl-Suomi/113158188835786
Katson sarjaa jenkeissa