Voi apua... ABC-asemalle äitienpäivälounaalle :D
Äitienpäivää vietetään toukokuun toisena sunnuntaina 8.5.2011. Tuo äiti ja koko perhe nauttimaan ABC:lle noutopöydän runsaista herkuista.
Pääsette autolla kätevästi perille asti. Lapsetkin viihtyvät, kun touhuamista riittää ruokailun jälkeen leikkipaikalla.
Toivotamme kaikki äidit perheineen tervetulleiksi!
ABC:n Äitienpäivän noutopöydässä on tarjolla
Tomaatti-vuohenjuustokeittoa
Härkää ja punaviinikastiketta
Lohta ja jokirapukastiketta
Kermaperunoita
Ruohosipuliperunoita
Herkullinen salaattipöytä, leivät ja levitteet
Juomina vettä, maitoa, mehua, kotikaljaa
Kahvi ja kakkupala
Hinta S-Etukortilla 12,95€, ilman korttia 16,90€.
http://www.abcasemat.fi/ajankohtaista/aitienpaiva_2011
Kommentit (130)
On niin herkullista varmaan syödä huoltamolla ja juhlistaa äitiä.
Olen kuullut, että jotkut menevät syömään joulupäivänäkin ABC:lle. Kiva joulutunnelma varmaan siellä Novan soidessa.
Meillä yleensä tilataan pitsat, ettei mun tarvii lähteä lätkän ja formulan ääreltä mihinkään. Saan muhia äitienpäiväni kotona yöpuku päällä. Parasta.
Vanha ketju ja äitienpäivään on aikaa. Mutta meillä oli ihan paras ulkonasyömisrituaali, jos vain keli salli. Mentiin laavulle makkarapaketti, voileipiä, hedelmiä ja jotain kahvileipää repussa, lapsille pillimehua ja meille miehen kanssa kahvipullo. Jos oli sulaa, kalasteltiin, mutta jos oli vielä jäät, retkeiltiin muuten vain ja tutkittiin muuttolintuja. Erityisesti on jäänyt mieleen se äitienpäivä, kun lapset olivat jo itse tehneet kakun. Kuivakakku, koska se on helpompi ottaa retkelle mukaan. En ole koskaan perustanut täytekakuista. Tuolloin oli aika kylmä, kuvissa on talvivaatteetkin päällä. Mutta ilma oli upea ja oltiin melkein koko päivä retkellä.
Minulle just olisi parasta, että se ruoka haettaisiin kotiin, oli sitten mistä vain, kunhan maistuu hyvälle.
Jotain kunnioitusta voisi osoittaa äitiä kohtaan eikä rahdata jonnekin tavisten rasvahuoltamolle äidin päivänä.
Itse pitää ruuat laittaa äidille äitienpäivänä eikä viedä minnekään seisovaan halpispöytään huoltamolle.
Moukat.
Rakastakaa äitiä, älkää S-ryhmää!
Mä haluisin kyl nähä "hyvinkasvatetun 2-vuotiaan" fiinistelemässä jossain viiden tähden pikkuravintolassa 😂
Mun 2v on kuulemma rauhallinen ja hyväkäytöksinen, mut on silläkin minä-itse/väsyttää//uhma-hetkiä.
Sitten, jos mukana on vielä perheen vauva ja 8-vuotias (joka on hyvin tarkka käytöstavoista, mutta oma toiminnanohjaus ei ole täysin vielä kehittynyt). Mukaan tulee mummot perheineen ja ois kiva nopean ruokailun lisäksi vaihtaa rauhassa kuulumiset. Niin kyllä itsekin kallistuisin abc:n puolelle. Kyllä nää lapset kasvaa ja oppii. Fiinistellä ehtii sitten vaikka 6-vuoden päästä, kun kaikki on suht koht isoja.
Meille täällä tuo olisi oikeasti ainoa vaihtoehto. Vain ABC-asemalla on otettu huomioon suht. allergisen pojat toiveet ja siellä ei tunnu olevan mikään ongelma jättää ainesosia pois annoksesta, kuten paremmissa ravintoloissa tuntuu olevan. Peitetäänkö sillä kastikkeella jotain makuja, kun sen pois jättäminen aiheuttaa huokailuja? Pojalla kun se maha vielä menee sekaisin nopeasti. Tosin ei mennä minnekään, vaan syödään kotona ihan tavallinen sunnuntailounas.
Hmm.. ilmeisesti täällä räkyttää vaan äiteet joille ei äitienpäivänä tarjota muuta kun tympeitä katseita.. 😭
Kyllä minä menen sitten vaikka apsille syömään jos näin perhe järjestää 😋 siellä on yleensä hyvää ruokaa ja sen verran rentoa että ei tarvii pingottaa vaatteista ja nenän asennosta 👍
Vierailija kirjoitti:
kauhistellaan ajatuksellekin viettää äitienpäivä huoltoasemalla. Mutta menkää te, joita ajatus ihastuttaa.
Suomessa alkaa olla enenevässä määrin perheitä jotka jonottaa äitienpäivänä leipäjonossa vanhaa kaupoista myynnistäpoistettua känttyä.
Kauhistele sitä kermaperse.
Häpeäisin jalat suustani, jos erehtyisin äitienpäivänä viemään rakkaan äitimme ABC:lle Novaa kuuntelemaan.
Miten joku voi viedä vanhempansa syömään eineksiä? Sama kuin tekisi vanhemmilleen juhla-aterian kaatamalla kaupan paketeista perunasalaattia ja nahkalihapullia lautaselle.