Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua... ABC-asemalle äitienpäivälounaalle :D

Vierailija
06.05.2011 |

Äitienpäivää vietetään toukokuun toisena sunnuntaina 8.5.2011. Tuo äiti ja koko perhe nauttimaan ABC:lle noutopöydän runsaista herkuista.

Pääsette autolla kätevästi perille asti. Lapsetkin viihtyvät, kun touhuamista riittää ruokailun jälkeen leikkipaikalla.

Toivotamme kaikki äidit perheineen tervetulleiksi!

ABC:n Äitienpäivän noutopöydässä on tarjolla

Tomaatti-vuohenjuustokeittoa

Härkää ja punaviinikastiketta

Lohta ja jokirapukastiketta

Kermaperunoita

Ruohosipuliperunoita

Herkullinen salaattipöytä, leivät ja levitteet

Juomina vettä, maitoa, mehua, kotikaljaa

Kahvi ja kakkupala

Hinta S-Etukortilla 12,95€, ilman korttia 16,90€.

http://www.abcasemat.fi/ajankohtaista/aitienpaiva_2011

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en koe tarvetta mollata ihmisiä, jotka sinne menevät vaikka äitienpäivänä. Monelle äidille on juhlaa jo päästä valmiiseen pöytään, eikä maalla tosiaan noita ravintoloita paljoa ole. Totta myös, että ABC on aikalailla samaa tasoa, kuin muutkin S-ryhmän ketjuravintolat.

Vierailija
42/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia ne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äitini tarjoaa sapuskat kahdeksalle ja itse ehdotin edullisempaa paikkaa ja juuri abc.ta,en ole ennen ollut,mutta luulen,että sopii juuri hyvin meidän perheelle,isoja murkkupoikia joilla on nälkä luulen,että abc sapuskalla masut täyttyy.

Vierailija
44/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistellaan ajatuksellekin viettää äitienpäivä huoltoasemalla. Mutta menkää te, joita ajatus ihastuttaa.

huoltsikalla huolletaan autoja, mutta ABC:lla voi korkeintaan tankata.

Vierailija
45/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni käyn siellä syömässä, se on oikeastaan kivaakin kun voi mennä ihan arkisena eikä tartte tälläytyä ja miettiä että miten se ruokailuetiketti nyt menikään. Sitten siellä fiinissä ravintolassa se ruoka-annos kestää puoli tuntia valmistua ja siinä on kaksi parsaa ristissä pienen lihapalan päällä ja vähän ruikittu kastiketta ympärille. Hinta 30 e ja tietty pitää syödä alkuruoka ja jälkiruoka myös, nekin maksaa vähintään 10 e/kpl. Ja tilata oma viini erikseen kaikille ruokalajeille.

Ymmärrän kyllä, että jotkut nauttivat hienoista ravintoloista ja syömisestä pitkän kaavan mukaan, niistä ristikkäisistä parsoista ja laittautumisesta, ei se minulta ole pois. Ymmärtäkää siis tekin meitä vähän arkisempia paikkoja suosivia. :D

Ja ihan hyvin toimeentulevia ollaan, että ei sillä. Arvostetaan vaan vähän eri asioita kuin joku muu, ehkä.

Mä menisin mielelläni äitienpäivälounaalle ABC:lle, kuulosti hyvältä tuo ruokalista. :)

Ollaan kyllä käyty ns. hienoissa ravintoloissa syömässä mutta minä koen ongelmaksi juurikin ruuan. Kun menen syömään, haluan vatsani täyteen ja noiden ravintoloiden annoksen jättävät aina minut sekä miehen nälkäisiksi. Pitäkää juntteina, mutta minä tykkään käydä ravintoloissa, joissa on seisova pöytä jotta saan vatsan täyteen =D

Abc:lla ollaan myös käyty syömässä eikä ainakaan minulla ole valittamista. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi.

Vierailija
46/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siis se, että ei pääse hienostelemaan. Jumankauta identtisiä einesmössöä tarjoavia laatikoita koko maa täynnä!

Vierailija
47/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ABC:t ole huoltoasemia vaan palveluasemia,

kauhistellaan ajatuksellekin viettää äitienpäivä huoltoasemalla. Mutta menkää te, joita ajatus ihastuttaa.

huoltsikalla huolletaan autoja, mutta ABC:lla voi korkeintaan tankata.

Vierailija
48/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siis se, että ei pääse hienostelemaan. Jumankauta identtisiä einesmössöä tarjoavia laatikoita koko maa täynnä!

Identtistä ruokaa toki, muttei eineksiä, mene vaikka katsomaan.

Vierailija
49/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abc vs.Kunnon Ravintola.

Lapset oppivat käyttäytymään ravintolassa vain käymällä ravintolassa. Jos heitä kuskataan Abc:n kaltaisiin perheparatiiseihin ja pistetään nakkivartaan jälkeen kiipeilyhärveliin, milloin he oppisivatkaan käyttäytymään?

On olemassa myös kivoja perheravintoloita, jotka eivät ole niitä liian fiinejä lapsiperheille. Lapsille on mahdollisuus saada aikuisten annoksisa puolet, joten heidän ei tarvitse syödä nauravia nakkeja ja ranskalaisia.

Opettakaa lapsillenne mikä on huoltoaseman ja ravintolan ero!

ABC:llä on ravintola ja ihan kunnon ravintola! On ihan verrattavissa esim. Rossoon tai Fransmanniin! ABC:n listalta löytyy kyllä muutakin kuin nakkeja tai lihapullia, voit ostaa lapsellesi vaikka lehtipihvin tai lohta! Niin, ajattele siellä myydään oikein lehtipihviäkin lapsille!!;)

Huoh... AV-mammojen pitäisi päästä vain 5 tähden/michelin ravintoloihin näiden kommenttien perusteella...

Vierailija
50/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän kyllä mitä tuollaisissa paikoissa syötetään. Kyllähän siellä suurin osa on eineksiä. Ei se puolivalmis pakaste muuksi muutu kun se laitetaan posliinilautaselle eikä kääräistä mäkkärin kääreeseen.

Vierailija
51/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu töissä liikenneaseman ravintolassa ja kauhistelin kun (lapsi)perheet tuli sankoin joukoin sinne äitienpäivänä syömään. Ei sillä että ruuassa olis jotain vikaa, mut kyllä mä tahtoisin oikeeseen kunnon ravintolaan syömään äitienpäivänä, vitsailinki miehelleni että se on eron paikka jos mut jonnekin liikenneasemalle syömään viet..

Vierailija
52/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän kyllä mitä tuollaisissa paikoissa syötetään. Kyllähän siellä suurin osa on eineksiä. Ei se puolivalmis pakaste muuksi muutu kun se laitetaan posliinilautaselle eikä kääräistä mäkkärin kääreeseen.

Vierailija
53/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein lehtipihviä lapsille? Voi herranjestas.

Miten te edelleen vertaatte 5 tähden ravintoloita ja ABC:tä?? Eikö välimaastoon mahdu mitään? Missä ihmeen Perätohmajärvellä te oikein asutte? Helsingissä ja yleensä pääkaupunkiseudullakin on kymmeniä kivoja,kohtuuhintaisia ja mukavia PERHEystävällisiä ravintoloita, jotka eivät ole minkään S-ketjun mättöeinesten bonuspaikkoja.Enkä tarkoita Rossoja ja muita.

ABC on varmaan hyvä vaihtoehto jos ei ole mitään muuta mutta itse kyllä juhlisin äitienpäivää eri paikassa kun ostan saunasiiderit ja lasinpesunesteet.

Vierailija
54/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin moni ravintoloista, niistä huippu hienoistakin käyttää hyvin paljon puolivalmiita tuotteita!! ikävää, mutta totta! Ei näet ole henkilökuntaa riittävästi, kun joka asiassa nipistetään!!!

Vierailija
55/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ja yleensä pääkaupunkiseudullakin on kymmeniä kivoja,kohtuuhintaisia ja mukavia PERHEystävällisiä ravintoloita, jotka eivät ole minkään S-ketjun mättöeinesten bonuspaikkoja.Enkä tarkoita Rossoja ja muita.

Luuletko että Rosso ja muut S-ryhmän ravintolat eroaa jotenkin ABC:sta?? Eipä eroa, AINUT ero on että ABC:ltä saa myös bensaa ja on kauppa samassa! suurimmaksi osaksi ABC käyttää ihan samaa kamaa kuin Rossot yms.!! Että ihan tiedoksi vain!

Vierailija
56/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineksiä siis.

Vierailija
57/130 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä äitienpäivä ABC:llä -aiheesta vauhkottiin palstalla vuosi sitten ihan kyllästymiseen asti.

Vierailija
58/130 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä halusin abc:lle. Ihan vaan siksi ettei tarvii laittautua sunnuntaina. Halusin viettää äitienpäiväni rennosti.

Hyvää ruokaa oli. Mukava mieli ja kaikilla oli kivaa.

Olen onnellinen että minua muistetaan jollain tavalla. On äitejä joita ei muisteta millään tavalla.

Vierailija
59/130 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen voi käyttäytyä äitiään kohtaan niin epäkunnioittavasti, että vie syömään bensa-asemalle?

Tällä suomalaisten yli-arkisuudella ei tunnu olevan mitään rajaa.

Vierailija
60/130 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapseni kuljettaisivat minut jonnekin huoltamolle juhlittavaksi kaiken maailman vyölaukkulyllertäjien sekaan, ei tarvitsisi toista kertaa viettää äitienpäivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä