Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi parisuhde ja heti raskaana! Järkyttävä yllätys. Onko kellään käynyt samoin?

Vierailija
06.05.2011 |

Miten kävi? Mies ei tiedä vielä..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta erosimme 2v päästä. Tulin raskaaksi seuraavalla kerralla heti ja yhdessä ollaan pian 10v...

Ei kannata vetää liian suoria johtopäätöksiä

Vierailija
22/32 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskaana ollessa ne hormonit tekevät naisesta erilaisen. Vauva-aikana synnytyksestä ja imetyksestä aiheutuvat hormonit muuttavat naista, joten tutustumaan pääsette toisiinne ihan normaalilta pohjalta ehkä kahden vuoden päästä.

Jos kolmen vuoden päästä olette yhdessä ilman uutta raskautta tai imetystä (jolloin siis se tutustuminen siirtyy vielä eteenpäin), niin olen hämmästynyt. Käytännössä siis jätätte tutustumisen kahden vuoden päähän.

Kannattaisiko lukea niitä ketjuja, joissa varoitellaan narsistimiehistä? Kun et kerran sitä miestä yhtään tunne... Toisaalta säälin miestäsi enemmän, koska sinä voit oppia tuntemaan hänet jo ennen vauvan syntymää, mutta hän saa oppia tuntemaan sinut vasta parin vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisitkin olla pentu vielä silloin!

Vierailija
24/32 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"taisitkin olla pentu vielä silloin!" Mihin tämä viittaa? Molemmat lapset olen saanut ihan aikuisena, reilusti parikymppisenä, vaikka toki ex:n kanssa aloin seurustella nuorena.

Vierailija
25/32 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, että mikä teillä oli ehkäisynä vai oliko mitään? (Ihan vaan omalta kannalta mietin, että oliko joku ehkäisy käytössä vai ehkäisystä huolimatta tulit raskaaksi...)

Vierailija
26/32 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, että mikä teillä oli ehkäisynä vai oliko mitään? (Ihan vaan omalta kannalta mietin, että oliko joku ehkäisy käytössä JA ehkäisystä huolimatta tulit raskaaksi...)

Vierailija
27/32 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi tulin lähes ensimmäisestä kerrasta. Ennpustymyt tekemään aborttia, joten ilmoitin miehelle että saa itse valita haluaako kuulua elämäämme. Halusi. Yhteen muutettiin vasta kun lapsi oli 8kk vanha. Yhdessä asuimme muutaman vuoden, erosimme pian toisen lapsen syntymän jälkeen. Ero paransi välejämme niin, että aloimme tulla taas toimeen keskenämme, yhteisasumistakin yritimme uudelleen, mutta ei kuitenkaan onnistunut. Asumme nykyään ihan lähekkäin, mies mukana myös lasten arjessa, minun paras ystäväni, mutta pariskuntana emme toimi. Vanhempi lapsi nyt 11v vanha.

Vierailija
28/32 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tarkoituksella tosin raskauduin. Nyt naimisissa 11v ja 3 ihanaa lasta :)

Vierailija
29/32 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isompia lapsianne? Miltä heistä tuntuu uusi ihminen elämässään ( äidin uusi mies) ja saman tien sitten pullat uunissa?

Itse en omillei voisi moista tehdä...

Vierailija
30/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseenko ei voi tutustua silloin kun hän on raskaana tai imettää? Erittäin sovinistinen näkökulma.

Vierailija
31/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tein abortin koska en halunnut eikä mieskään enempää lapsia

Vierailija
32/32 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, osaan käyttää ehkäisyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi