Uusi parisuhde ja heti raskaana! Järkyttävä yllätys. Onko kellään käynyt samoin?
Kommentit (32)
Sun tilanne on hieman eri kuin omani, sillä mulla ei ollut entuudestaan lapsia kun tapasin mieheni. Mutta olin raskaana 6 viikkoa ensi tapaamisestamme, eikä kyse edes ollut kuin puolivahingosta ;) Muutettiin yhteen melkein heti sen jälkeen ja ollaan edelleen yhdessä ja onnellisia. Nyt meillä on kaksi ihanaa lasta ja hyvä avioliitto...
eli ei se yllärilapsi aina ole paha juttu.
e-pillerit oli käytössä kyllä. Päätettiin,että kokeillaan olla ja elää yhdessä.Kumpikin kovasti halusi lapsen ja päätettiin että lapsi halutaan vaikkei sitten yhteiselämä onnistuisikaan.
Nykyään meillä on lapsia kaksi ja naimisissa ollaan,ei todellakaan vois kuvitella elämää ilman toista:)
Suhteen niin paras kuin huono puoli on juuri se,että ollaan aina oltu lapsiperhe.
Nyt lapsia on useampi. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta. On ollut ihanaa aikaa, ylämäkineen ja alamäkineen. Tasaista paria meistä ei taida saadakaan, mutta erota ei olla ajateltu ikinä, minkään vaikeuksienkaan kohdalla.
Rakastamme toisiamme kovasti, edelleen.
Odotusaika oli ihanaa, kun oli samaan aikaan ihastunut ja rakkauden ensi huuma päällä, nuorina silloin. Mutta en silti samaa suosittele toisille, parempi olisi ensin tutustua, jotta edes vähän tuntee toista.
melkein heti suhteen alussa. Oli tavallaan yllätys, mutta erittäin toivottu sellainen kummankin puolelta.
Hyvin on mennyt, niin suhteessa kuin perheenä jo useamman vuoden.
Miksi et ole kertonu vielä miehelle?
Ja mies varmaan ilahtuu kuullessaan että ylläri tupsahtaa yhdeksän kuukauden päästä. Voisi kai noita hieman suunnitellakin.
Yhdessä oltu jo yli 20 vuotta. Tosin ei ollut yllätys, jo 90- luvulla tiedettiin, miten tullaan raskaaksi.
Miten ajattelitte, ap? Kun jätitte ehkäisyn hoitamatta niin missä vaiheessa olitte ajatelleet tutustua toisiinne?
(Paitsi että tää on todennäköisesti taas palstan loputtomia "vahinkoraskauksia" ja "ehkäisy petti"-juttuja. Huoh.)
Eihän siinä mitä, aloitte seurustelemaan ja tulit vahingossa raskaaksi..
Mulla on itselläni kaksi lasta, ja olen sanonut etten välttämättä enää ikinä tahdo lapsia lisää. Miehelle se on ollut ok, vaikka hän onkin puhunut että voisi olla joskus isä. Ja nyt kävi näin.
Kyllähän mä tiedän, että seksistä voi olla seurauksensa, mutta.. En tiedä miten kertoisin miehelle. Saanko kysyä 2, että kun päätitte pitää lapsenne, niin miten järkkäsitte yhteielonne? Muutitteko heti yhteen vai mitä?
Ap
Kerettiin seurustella 2kk,kunnes tehtiin pärähti kaksi viivaa e-pillereistä JA kondomista huolimatta. Molemmat oltiin alun järkytyksen jälkeen todella onnellisia, vaikka oltiin molemmat aikaisemmin vanottu, että lapsia ei tule! Kesäkuun lopussa siis plussa testiin, syyskuussa muutettiin yhteen, lokakuussa kihloihin ja vauva tuli helmikuussa -10, tulevana kesänä mennään naimisiin ja aletaan yrittämään perheen lisäystä. Lisäksi oma yhteinen talo ostettiin pari kuukautta taaksepäin. Ollaan onnellisia, että näin kävi. Toki molemmat ollaan n. 30v, ja olen huomannut, että monet suunnilleen samanikäiset etenevät yhtä nopeasti.
Onnea paljon teille! Toivottavasti sinun miehesi tulee yhtä onnelliseksi kuultuaan upeat uutiset :)
Miksi ihmeessä ette huolehtineet ehkäisystä?
Suututtaa kun ihmiset leikkivät näin vakavilla asioilla. Kyseessä on lapsen koko tuleva elämä.
2kk seurustelun alusta plussatesti.
Nykyään ollaan naimisissa ja lapsia neljä. Mutta se onkin eri juttu, onko parisuhteemme onnistunut ja tasapainoisen onnellinen...
Ovatko edelliseet lapsesikin saaneet alkunsa näin? Onko lapsilla sama isä? Kuinkas niiden kanssa kävikään?
ehkäisy jätettiin pois tarkoituksella ja tietenkin muutimme yhteen. (noin 2-3k k enenn laskettua aikaa).
Lapsi on nyt 3-vuotias. IHan kivutonta ei ole ollut, mutta perheenä ollaan. Minulla oli lapsi edellisestä liitosta.
Muutettiin yhteen vasta vähän ennen vauvan syntymää, kun vanha kämppä oli myymättä ja etsittiin yhteistä. Eikä ollut edes vahinkovauva...:)
Yhdessä 10 vuotta ja hyvin menee. Me vaan tiedettiin kumpikin, että se on tässä.
heti "ensi tapaamisen" jälkeen. Lisättäköön tähän nyt, että olimme tunteneet toisemme siinä vaiheessa jo 10v. Kyse on siis teini-aikojen ensirakkaudesta, suhde silloin aikoja sitten päätyi eroon ja meni tosiaan se lähemmäs 10v ennen kuin aloimme taas nähdä toisiamme.
Eli tilanteemme oli varsin erilainen kuin sinulla ap ja kummallakaan meistä ei ollut ennestään lapsia. Meillä ei käynyt edes mielessä muu vaihtoehto, kuin että pitäisimme rakkaan lapsemme.
Sinuna ap kertoisin pikimmiten miehellesi raskaudesta, toivottavasti pystytte yhdessä miettimään sellaisen ratkaisun tilanteeseen johon kumpikin olette tyytyväisiä.
T:kakkosena vastaillut
Meillä petti kondomi (joo olisi pitäny hakea jälkiehkäisy, kun meni rikki, mutta ei uskottu huonoon tuuriin). Minulla myös kaksi lasta ennestään, mies oli juuri lopettanut edellisen suhteen. Varmasti kaikki ajattelivat että tulin tahallani raskaaksi -ihan sama. Moni myös taatusti luuli että eroamme pian. NÄin ei kuitenkaan käynyt. Olemme onnellisesti naimisissa jo viidettä vuotta ja lapsia on nyt neljä, ei aikomustakaan erota.
seurustelun jälkeen heti kun halusimme lasta. kannattasko vähän erottaa naiskentelu ja vakaa suhde!
lapsiparat! Milloin isän uusi tai äidin uusi ja vielä uusi uusi ja lapsia kolmen neljän kanssa ja sama isukilla ja sit vielä sillä uudellakin on kahen kolmen kaa pentuja.
Mihin lapsi kuuluu? Missä on sen juuret? Osa kansasta pitäisi steriloida.
Tunnen yhden tällaisen äidin jolla kolmen tai neljän kanssa pentu heti väsätty ja niin tekee jälkeläisetkin aikuisina sitä samaa.
Nämä ihmiset kuuluu usein vielä siihen porukkaan että heti lisäännytään.
Normaalit ihmiset pykää ensin kodin:)!!