Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?

Vierailija
06.05.2011 |

Teepä nyt, mies, kulttuuriteko ja kerro hieman elämästäsi pienimunaisena miehenä. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa pienestä peniksestä Sinulle on ollut, miten elimen koko on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne. Kerro tietysti myös omat mittasi.

Kommentit (358)

Vierailija
261/358 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ns. ämpäripilluja, joihin mahtuu nyrkkikin. Siinä on oma nautinto kaukana, vaikka nainen tykkäisikin.

Tämän kokoinen meisseli ei omien kokemusteni mukaan ole ollut este eikä hidaste naisen orgasmeille.

Miten ihmeessä luulet, että pieni pili isossa  pillussa tuntuu naisesta hyvältä, mutta vaan mies ei nauti? Ei nauti kyllä nainenkaan. Emätin on muutenkin tunnoton eli jos ei oo paksuutta niin ei missään tunnukkaan. 

Eikä auta lantionpohjalihastreeni jos on liian epäsuhdat vehkeet. Ne lihakset voi olla huippukunnossa mutta ei se auta jos on kokoero niin iso.

Vierailija
262/358 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Miltä tuntuu olla iso vit tuinen ?

Hyvältä se tuntuu enimmäkseen. Ei ole aiheuttanut ongelmia.

Mä en saa panosta mitään. Ei muuta ongelmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/358 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää mutta pakko hyväksyä. Kaikki naisystäväni ostaneet itselleen lelun suhteen kestettyä vuoden tai alle ja se dildo aina ollut yli 15cm pitkä ja paksumpi kuin minun erektiossa 11cm vehje mikä kaiken lisäksi näyttää naurettavalta 198cm suht lihaksikkaassa vartalossa löysänä noin 6cm nakkina. Eniten ärsyttää kun naiset eivät vaan voi tunnustaa että koolla on väliä... kyllä me pienimunaiset tiedetään mikä on asian laita. Juu ei... mitkään kieli tai sormitemput ei korvaa isompaa penistä vaikka niin väitetään.

Mieluummin olisin 175cm pitkä jos penis kasvaisi kokoa vähintään 15cm ja suht paksuksi. 

Kyllä koolla on väliä. Mun miehellä 13cm ja on mun toinen seksikumppani koko elämän aikana. Tällä menty 25v. Pettämään en ala mut olis se ollu kiva joskus saada isoakin. Tuntuisi enemmän. 

Vierailija
264/358 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Miltä tuntuu olla iso vit tuinen ?

Naiselta. 

Vierailija
265/358 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalta tuntuu kuin muiltakin. En kyllä oo nähnyt juurikaan isompia mutta palstan satujen perusteella kaikilla on vähintään 28 senttinen. Siihen en yllä. Ihan tyytyväinen olen itse ja kaikki partneritkin olleet kysyttäessä.

Ei millään pahalla, mutta toki ne partnerit sanoo että hyvä on. Jos on pieni niin kannattaako edes kysyä? Se on sama ku lihava nainen kysyy mieheltään että näyttääkö mun perse isolta tässä mekossa? -Ei. 

Vierailija
266/358 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liian pienet Munat en saa naista eikä työtä ei oo kavereita olen yhteiskunnassa täysin paska kakkaran arvoinen. Kaikki naiset haluaa vain miehen Jolla on rahaa ja isot Munat,. Kunnon mies ei kelpaa naisille, vaan pitää olla narsistinen linnakundi murhamies. Väkivaltaisilla miehillä on Isot Munat, väkivalta kasvattaa kalua. En saa kavereita koska miehet eivät hyväksy porukoihin pienimunaisia miehiä. Saunassa kaikki nauraa mulle ja kuseva mun päälle. Aion tehdä itsemurhan ensi viikolla, maailma on isomunaisten miesten kiertopalkinto 

Vierailija
267/358 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalta tuntuu kuin muiltakin. En kyllä oo nähnyt juurikaan isompia mutta palstan satujen perusteella kaikilla on vähintään 28 senttinen. Siihen en yllä. Ihan tyytyväinen olen itse ja kaikki partneritkin olleet kysyttäessä.

Ei millään pahalla, mutta toki ne partnerit sanoo että hyvä on. Jos on pieni niin kannattaako edes kysyä? Se on sama ku lihava nainen kysyy mieheltään että näyttääkö mun perse isolta tässä mekossa? -Ei. 

Oma itsetunto on sen verran kohdallaan, et ei ole ollu tarvetta kysellä oliko seksi hyvää. Oma penis on varmaan juurikin tuon keskiverron kokoinen, mutta mulle se on riittänyt ihan hyvin. On ollut pidempiä parisuhteita ja lapsiakin sillä on pystynyt tekemään. Hyvän seksin merkkinä olen pitänyt sitä, että sitä on haluttu mun kanssa lisää. Ihan naistenkin aloitteesta. Voi olla, että sekin vaikuttaa, että en ole ikinä perustanut mistään älyttömästä rynkytysseksistä. Tykkään antaa naiselle suu- ja käsiseksiä ja huomioida muutenkin toisen tarpeita. Voi tietty olla, että isommalla työkalulla tekis toisenlaisia ihmeitä, mutta kun sille koolle ei voi mitään, ni täytyy yrittää pärjätä mahd. hyvin sillä, mitä on saanut😁

Vierailija
268/358 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa ja naiset nauravat ja haukkuvat minua. Olen nykyään impotentti.

Vierailija
269/358 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastataanpa tähän huvikseen sunnuntai-aamun ratoksi. Omani on kokoa 14/11 eli ei varmaan ihan pienimmästä päästä, mutta kuitenkin keskivertoa jonkin verran pienempi (ainakin ohuempi). Omalla kohdallani on käynyt suunnaton onni, että vehkeet vaimon kanssa ovat yhteensopivia. Vaimo saa jokaisessa yhdynnässä useita orgasmeja squirtaten ja myös itse laukean helposti, koska puristusta on juuri sopivasti. 

Eli tässä parisuhteessa (kestänyt 25 vuotta) pienehkö koko ei aiheuta mitään ongelmia. Sen toki tiedostan, että potentiaalisille muille sänkykumppaneille olisin todennäköisesti aina sieltä pienimmästä päästä heidän kokemiaan peniksiä ja totta kai olisi karmean kynnyksen takana uskaltautua työkalua kenellekään tuntemattomalle tarjoamaan. 

Vierailija
270/358 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kuin pientä oravaa

Vierailija
271/358 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itsellä on taistelu kunnossa 14 cm pitkä ja 3,5 cm paksu, niin on huono pohtia elämäänsä pienimunaisena. 

Vierailija
272/358 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta jos kelpaat naisellesi noin, ja tämä on valinnut juuri sinut, miksi murehtimaan. Toiseksi ei se kalun koko ole se tärkein asia, vaikka nainen joskus ajattelisi, että olisipa mies rikkaampi, komeampi jne.niin oikeasti olisi hyppäämässä toiseen kelkkaan heti tilaisuuden tullen. Eiköhän välillä moni mieskin haaveile kauniimmasta naisesta.

Vierailija
273/358 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. En todennäköisesti voisi harrastaa nykyisen naisystäväni kanssa pyllyseksiä jos munani olisi kovinkaan paljon isompi, hän on aika pienikokoinen.

Vierailija
274/358 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: miltä tuntuu, kun aivojen tilalla on vain cloaca maxima ja ainoa mitä pystty ajattelemaan on naapurin värkin koko

Vierailija
275/358 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihan normaalin kokoinen penis, mutta murrosikä tuli itselläni normaalia myöhemmin. Tuon takia jätin seurustelut ennen kuin murrosikä oli kunnolla päässyt vauhtiin. Ottajia olisi ollut.

276/358 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaikuttaa ennenkaikkea itsetuntoon. Saunaillta ovat ahdistavia. Tuntee olonsa epävarmaksi kaikkien viehättävien naisten seurassa. Vaikka kanssakäymiseen ei liittyisi mitään seksuaalista. Tiukkatavaraisen naisen kanssa seksi on ok. Synnyttäneen kanssa kuin tyhjiin lykkisi. Mitat: pituus 16 cm, ympärys 13 cm.

Kaikkein hölmöintä sinussa on se, että munasi on oikeasti hieman keskimääräistä isompi. 

Vierailija
277/358 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu. Olen saavuttanut elämässäni suurinpiirtein kaiken mitä olen tavoitellutkin. Seksielämä vielä päälle kuusikymppisenä varsin antoisaa. 

Vierailija
278/358 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itsellä on taistelu kunnossa 14 cm pitkä ja 3,5 cm paksu, niin on huono pohtia elämäänsä pienimunaisena. 

Ja tätä alapeukutti joku, jolla on kovana 5 cm.😃 No, otan osaa.

Vierailija
279/358 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen tullut toimeen, eikä pieni koko ole teini-iän jälkeen itseäni häirinnyt. Osa naisista tykkää, isompi osa kaipaa enemmän. Mutta en tuosta jaksa murehtia. Meillä jokaisella on omat vahvuutemme ja heikkoutemme. Täytyy nauttia siitä mitä on!

Ja ne mitat on 8/3.5cm

Vierailija
280/358 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin olen tullut toimeen, eikä pieni koko ole teini-iän jälkeen itseäni häirinnyt. Osa naisista tykkää, isompi osa kaipaa enemmän. Mutta en tuosta jaksa murehtia. Meillä jokaisella on omat vahvuutemme ja heikkoutemme. Täytyy nauttia siitä mitä on!

Ja ne mitat on 8/3.5cm

Itsellä sama että teini-iässä häiritsi enemmän. Ehkä juuri yhdyntä ei tunnu kovin kummoiselta mutta mielikuvitusta saa käyttää seksissä.

Mitat 9,5cm/3cm