Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulispa tää talo oikeesti myyntiin

Vierailija
05.05.2011 |

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6708605

aivan ihana talo tullut hiljaiseen myyntiin. Etsimme juuri tällaista jostain pk-seudulta ja hintakin olisi ihan "ok". Mitä mieltä muut olette? Minkälainen tuo Päiväkumpu on alueena? Sopiikohan hyvin tällaiselle 5 henkiselle lapsiperheelle? Mies on töissä Tammistossa ja itse Hki:n keskustassa ja työmatkat näyttäisi ihan käteviltä. Tässä jo haaveilen, vaikka talo ei ole oikeasti vielä edes myynnissä...:(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä paikka vanhempien sängylle tuolla on? Ei taida olla seksielämässä paljoa väriä..

Vierailija
2/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä paikka vanhempien sängylle tuolla on? Ei taida olla seksielämässä paljoa väriä..

en ole tiennytkään, että sängyn paikka kertoo seksielämän tason :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pohjakuvaa, ei julkkarikuvaa. Ja ne on ne mitä on hankalampi muuttaa, tossahan oli vaan pair sisustuskuvaa :-/

Vierailija
4/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi pohjaratkaisu

Vierailija
5/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat värit ja upean korkeat ikkunat. Alueesta en osaa sanoa.

Vierailija
6/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaa vähän väriä, mutta ap:lla on omat sistusideat, ei vältämättä sama kun tässä.

Alue on minulle vieras, vaikka itse vantaalta olenkin

Vierailija
7/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai. Minustakin näyttää kivalta, mutta harmillisen vähän kuvia. Ei esim. lainkaan pohjapiirustusta, eikä yhtään kuvaa ulkoa. Vaikea saada käsitystä millainen talo oikeasti on.

Päiväkumpu on käsittääkseni ihan kivaa aluetta, jolla on paljon lapsiperheitä. Kaverini asuu siellä. Palvelut ja liikenneyhteydet eivät kuitenkaan vissiin ole kovin hyvät, eli auton varassa ollaan.

Lisäksi itse vähän karsastan kovin "lapsirikkaita" alueita. Nyt saattaa olla mukavaa, kun on samanikäistä ja -henkistä seuraa, mutta 15 vuoden kuluttua tuo voi olla melkoinen teinihelvetti. Näin on käynyt aika monelle uudelle asuinalueelle ajan kuluessa.

Vierailija
8/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile joskus hässiä tollasen vinokaton alla.. ;)

Olisi hyvä parisuhteelle jos ne muuttaa pois tosta loukusta (tai sitten ne sekstailee pimeässä saunassa)?

2

Vierailija
9/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään luovaa tai omaperäistä - ja vaikea sanoa huonerakenteesta mitään, kun ei ole pohjapiirrosta. Ylikallis, mutta niinhän ne on kaikki pk-seudulla. Miksiköhän myyvät noin uuden - tässä on pakko olla jotain pahasti vikana...

Vierailija
10/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan samalla tavalla sänky vinokaton alla. En ymmärrä miten se vaikuttaa seksielämään negatiivisesti (itse asiassa enemmänkin toisin päin).

Ehkä tiesitte, että sängyssä ihan saa liikkua oman mielen mukaan?

Vierailija
11/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään juuri tuosta selkeästä yksinkertaisesta tyylistä. Itse vierastan kaikkea "luovaa ja omaperäistä", sillä niissä harvemmin on mitään hyvää. Tietty joskus, mutta harvemmin...

Vierailija
12/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea neliömäärä lienee talolle jotain 100m2. Ärsyttää tuollainen vääristely neliöissä noiden ullakoiden kanssa. Onkohan edes käyttöullakon asuinhuonekäyttöön käyttöönotolle saatu lupaa. No ehkä on. Silloin se on syönyt rakennusoikeuksia. Itse en tykkää kulkea kotona kyyryssä.

Ja mikä tuollainen keittiö on, johon ei mahdu ruokapöytää. Paljon hukkatilaa, jos ei keskelle keittiötä mene pöytää. Vai mahtuuko?

Ja Päiväkumpu on Vantaata. Veroäyri 19,5% ja lapsiperheen etuudet heikommat kuin Helsingin puolella. Jos olet Hesassa töissä, niin seutulippu maksaa. Tuolta tulee heikosti busseja, ainakin tuolla asuva työkaveri valittaa sitä koko ajan. Samalla rahalla saisitte pikkaisen etelämpää Helsingin puolelta, esim. Paloheinä tai Torpparinmäki, jos Pakila on liian kallista. Tammistoon lyhyt matka.

Päivökummussa on paljon samaan aikaan rakennettuja taloja n. 10 vuotta sitten. Sopiva ikä siihen, että kohta joka kämpässä siellä asuu teini-ikäistä väkeä.

Ainoa positiivinen seikka on, että hyvä uimapaikka lähellä.

Vierailija
13/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset vinokatot voi olla yläkerrassa ihan muutenkin, ei pelkästään ullakolla. Ja talossahan näyttäisi olevan erillinen ruokailutila, joten miksi pöydän pitäisi mahtua keittiöön. Ruokapöytä keittiössä on ihan mennyttä aikaa.

Vierailija
14/14 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkumpu on hyvä alue, jossa on sekä uutta että vanhaa asuntokantaa. Talo on tosi kaunis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi