Minkä hintainen vihkisormus sinulla on?
Kommentit (48)
...mutta kihlasormus maksoi n.600€
Ostin sormuksen lomamatkalta Floridasta. Se maksoi 880 dollaria eli noin 660 euroa. Arvioitin sormuksen mielenkiinnon vuoksi parissa kotikaupunkimme liikkeessä, ja suomalaismyyjien arvio sormuksen arvosta liikkui 1500 ja 2200 euron välillä. Väillä hirvittää ajatella, miten arvokasta pientä esinettä kannan mukana. Tunnearvo on kyllä vielä suurempi. :)
Kysyitkö verrataksesi omaasi vai mielenkiinnosta? Kai ymmärrät että tänne satelee vastauksia, joiden kirjoittajien sormukset on keskimäärin 10.000€ ;) Yleisin summa pyörii siinä 300-500€ välillä.
ihan mielenkiinnosta, sillä minulla ei ole käsitystä minkähintaisia vihkisormuksia ihmiset ostavat yleensä.
Itselläni naimisiinmeno on ajankohtainen asia. Pidämme pienet juhlat vain aivan lähimmille ilman isompia muodollisuuksia.
Mieheni osti minulle timanttisormuksen ja se maksoi alennuksen jälkeen 999 €, (ovh 1149 €).
Mietin, että oliko aivan tyhmää käyttää siihen niin paljon rahaa. Mutta sormus on kaunis, ja varmastikin hintansa väärti jokapäiväisessä käytössä :)
T: Ap
timantti 0.53 ct! upea!Ja tosi kallis!
timantti 0.53 ct! upea!Ja tosi kallis!
Sandbergin Kallioranta I- sormus, jossa 7 kpl (yht. 0.26 ct) timantteja.
Kaunis sormus :)
Ap
kihlasormus n. 9000e. Aivan liian kallis ja pramea. Hävettää vähän. Säilytän rasiassa enimmäkseen, etten hävitä.
ihan vaan kultarengas. kihlasormus on taalla engalannissa perinteisesti se kivellinen ja kallis. taalla ei kai menna kihloihin niin heppoisesti ja usein kuin suomessa..
9€ ja tämä on aivan tosi. En kyllä kehtaa monelle sanoa, kun eivät ehkä ymmärtäisi. Me haluttiin semmonen, piste.
mun ikivanhan itse ostamani sormuksen johon kävi teettämässä kaiverruksen...
Joten omasta mielestäni en ole vielä edes saanut "oikeaa" sormusta.
vain 160 euroa ja kihlasormus 99 euroa...
yksinkertaiset kultaiset rinkulat ilman mitään muuta.
hintaa molemmilta 40e (:
oli 820 markkaa eli euroina joku 140 e.
3200 euroa, ja siinä oli vielä "hyvänpäiväntutun" alennus jo mukana, kun ystävä on kultaliikkeessä töissä :) Mut se onkin tosi hieno sormus ja oikea, iso timantti eikä mitään rouhetavaraa!
Mun vihkisormus maksoi 320 euroa ja valitsin ihan tarkoituksella edullisemman, koska olen jo yhden kihlan hävittänyt sekä pyörin tallilla päivät. Eli ei harmita, jos ja kun sormus vähän kärsii tai jos jopa häviäisi. Tietenkin tunnearvoa kertyy kokoajan eli sen takia häviäminen kyllä harmittaisi. :)
On muistaakseni 800e maksanut vihkisormus, valkokulta oli uutena kaunis, mutta kun pinnoite kului, niin on aika vaatimattoman näköinen. Enpä tiennytkään että valkokultaisissa on joku kiiltävä pinnoite päällä, joka kuluu ajan saatossa! Mutta on se silti juuri sellainen sormus jota halusin, kun emme halunneet laittaa suuria summia likoon.
On muistaakseni 800e maksanut vihkisormus, valkokulta oli uutena kaunis, mutta kun pinnoite kului, niin on aika vaatimattoman näköinen. Enpä tiennytkään että valkokultaisissa on joku kiiltävä pinnoite päällä, joka kuluu ajan saatossa! Mutta on se silti juuri sellainen sormus jota halusin, kun emme halunneet laittaa suuria summia likoon.
eikä se hirveitä maksa (en muista kyllä mitä, muta ei paljon). Samalla saa timantin/timantit puhdistettua.
mutta maksaa piirun verran alle 1000e. Meille suuri panostus ja yllättäen huomaan, että lienee myös keskivertoa kalliimpi muihinkin verrattuna. Heti alkoi mietityttää, että olikohan oikeasti tarvis laittaa siihen noin paljoa rahaa...
No mutta kultasepän kanssa yhdessä suunniteltu uniikki timanttisormus (varmaan kuitenkin niitä jonkun mainitsemia rouheita...:D ), niin varmaan sen arvoinen.
Vaan eipä moni uskoisi niin halvaksi. On meinaan tuohon hintaan jonkin verran näyttävyyttä.