Saako käydä vessassa sillä aikaa kun vauva nukkuu?
Talossa 3 kerrosta, ja vessassa kävisin alakerrassa ja vauva nukkuu yläkerrassa sillä aikaa. Mitä jos kaadun portaissa, taitan vaikka niskani, jalka menee poikki enkä pääse siitä ylös. Mitä jos vauva herää sillä aikaa?Mitä voi tehdä tässä tilanteessa?
Kommentit (15)
Mä ymmärsin sen toisen ketjun perusteella, että wc:ssä ja suihkussa saa käydä, kunhan muistaa jättää oven auki. Jos vauva herää, hänelle pitää laulaa taukoamatta siihen hetkeen asti, kunnes pääsee ottamaan vauvan syliin. Eli vessassa saa käydä, kunhan muistaa vain avata äänensä ennen toimitusta.
Vastuuton olet, jos sellaista edes harkitset!
Jos on päättänyt hankkia lapsia niin niihin täytyy sitoutua vakavasti. Tämä tarkoittaa sitä että äiti ei saa käydä edes vessassa vaan täytyy pidättää niin kauan että lapsi on 18-vuotias ja osaa nukkua yksin.
Talossa 3 kerrosta, ja vessassa kävisin alakerrassa ja vauva nukkuu yläkerrassa sillä aikaa. Mitä jos kaadun portaissa, taitan vaikka niskani, jalka menee poikki enkä pääse siitä ylös. Mitä jos vauva herää sillä aikaa?Mitä voi tehdä tässä tilanteessa?
Tässä on taas niin hyvä esimerkki vastuuttomuudesta. Tietenkään et saa mennä vessaan vauvan nukkuessa! miten edes kehtaat kysyä tuommoista!? Ja kyllä kunnon vanhemmat miettii asumisjärjestelyt hiukan tosin. Haloo, vessa ja vauvan huone eri kerroksissa! Vauvan syntyessä pitää ehdottomasti olla yksi kerros tai sitten samassa kerroksesa wc ja vauvan huone. Ja muistakaa ne jarrusukat ja kypärät! Kun siinä yksitaso kodissakin voi sattua vaikka mitä.
plus lisään että kunnon mamma pitää pottaa mukanaan!
eihän kunnon mamma haise miltään,niin tuskin tuotoskaan haisee!
Eihän äidit käy vessassa. On kyllä vastuutonta.
tee niinkuin intiaanit tekee aavikolla
pidetään nyrkkisääntönä, että viittä metriä kauemmas vauvan sängystä ei saa liikkua.
Nukkuvaa lasta pitää vahtia koko ajan koska se voi herätä milloin tahansa ja jos olet vessassa et ole paikalla kun lapsi avaa silmänsä. Tälläinen aiheuttaa lapselle vain turhaa paniikkia ja vaikuttaa lapsen kehitykseen negatiivisesti.
Vauva pitää herättää ja ottaa mukaan tai sitten käytät vaippoja!
Minä olen AINA ajoittanut vessassakäynnit vauvan hereilläoloaikaan.
Vauva pitää herättää ja ottaa mukaan tai sitten käytät vaippoja! Minä olen AINA ajoittanut vessassakäynnit vauvan hereilläoloaikaan.
Jos taitat niskasi ja katkot jalkasi, ja vauvasi herää vielä siihen samaan syssyyn, niin siinä tilanteessa SÄ et voi tehdä kyllä yhtään mitään. Ellei nytsattumalta satu olemaan kännykkä käden ulottuvilla....
Mä käytin koiraakin kusella lapsen nukkuessa. Enpä silloin ajatellu et auto vois ajaa päälle. Mähän olisin voinu halvaantua ja kuolla yhtä aikaa.
Käy rakas ystävä pissalla.
Tässä on taas niin hyvä esimerkki vastuuttomuudesta. Tietenkään et saa mennä vessaan vauvan nukkuessa! miten edes kehtaat kysyä tuommoista!? Ja kyllä kunnon vanhemmat miettii asumisjärjestelyt hiukan tosin. Haloo, vessa ja vauvan huone eri kerroksissa!
Vauvan syntyessä pitää ehdottomasti olla yksi kerros tai sitten samassa kerroksesa wc ja vauvan huone. Ja muistakaa ne jarrusukat ja kypärät! Kun siinä yksitaso kodissakin voi sattua vaikka mitä.
En voisi elää itseni kanssa jos vauva vaikka heräisi sillä aikaa ja ehtisi kaksi minuuttia itkeä. Mutta jokainenhan tekee tyylillään. Kannattaisi kuitenkin ensi tutusuta psykologiaan ja siihen miten vauvan psyykkeen kehittymiseen. Sen jälkeen ehkä osaat tehdä oikeat ratkaisut. Tai ainakin jokainen vastuullinen äiti osaisi...
vessassa tai viedä roskia vauvan nukkuessa, niin kehotan viipymättä hakeutumaan jonkinsorttiseen terapiaan, ihan sen vauvan tulevaisuuden takia!