Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiselle voi näyttää Pirates of the Caribbean? EV

Vierailija
05.05.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma kun en ihan muista, mutta AINAKAAN alle 8v. tuskin näyttäisin... tai mistä mä tiedän, toisaalta tuski meidän 5v. olisi siitä moksiskaan... mutta periaatteessa.

Vierailija
2/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää, että lapsi on herkkä säikähtämään tms. niin sitten ehkä ei vielä silloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta riippuu lapsesta ja millaisia on tottunut katsomaan.

Vierailija
4/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mikä sen uusimman ikäraja on, mutta ajattelin vaan että voinkohan viedä kolmasluokkalaisen (9v) kummipoikani sitä katsomaan. Täytyypä vissiin tarkistaa äidiltään.

Reipas ja rohkea poika kyseessä, haluaisi olla jo niin isoa ja vinkuu saada pelata jotain K18-juttuja kun kaikki kaveritkin kuulemma saa... joo niin varmaan!

Toi Pirates voisi olla sellainen hyvä välimuoto aikuisten ja lasten leffasta, on kuitenkin tosi jännä ja varmaan vähän pelottavakin. Itsekin haluan nähdä Jack Sparrow:n uudestaan :D

AP

Vierailija
5/10 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhin ja selitin koko ajan asioita ja ihan päiväsaikaan katsottiin. Muita osia en näyttäis ennen 8-9 vuoden ikää.

Vierailija
6/10 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa.

Vierailija
7/10 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitetaanko se myöhemmin vai saako katsoja sen päättää.

Vien ehdottomasti 7v. ja 9v. poikani sitä katsomaan. Ovat katsoneet indiana Jonesitkin meidän vanhempien kanssa.

Vierailija
8/10 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin Elefanttimiehen vahingossa jo 3v, se oli liikaa sen ikäiselle. Sano, että siinä voi olla luurankoja ja musiikki tekee niistä pelottavia, muutenhan ne ovat hauskoja... Oliko se 11 ikärajana? Johnny Deppin tytär/poika katsoi elokuvan ja on paljon nuorempi. Muistan jonkun haastattelun hämärästi...

Vierailija
9/10 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis päivitetään, kai joku jo sen tietää. Mutta kaikilla on joku ikäraja, kaikille sopivat ovat niitä S (sallittu) -elokuvia

Ikärajaa ei ole määritelty. Mitä se tarkoittaa?Ilmoitetaanko se myöhemmin vai saako katsoja sen päättää. Vien ehdottomasti 7v. ja 9v. poikani sitä katsomaan. Ovat katsoneet indiana Jonesitkin meidän vanhempien kanssa.

Vierailija
10/10 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite katoin pätkän potc 1 telkusta kun olin joku 9v ja nykyään aloin kiinnostua12v ja nyt oon 13v ja kiinnostaa yhä. Kannattaa näyttää mutta varovasti