164cm&52kg Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (18)
Montako lasta sulla on?
Kuinka vanha olet?
Mikä on kengän numerosi?
Olen 25vuotias. Kengänkokoni on 37-38.
Minä olin raskauden jälkeen 167cm ja 52kg, enkä tuntunut pääsevän millään samoihin mittoihin, kuin ennen raskautta. Nyt uudestaan raskaana ja hirvittää, millaisiin kiloihin jämähdän tämän jälkeen.
Tuntuuko, että voisit luopua muutamasta kilosta?
Tämä tuntuu oikein sopivalta painolta pituuteen nähden. Ennen raskautta olin tukevammassa kunnossa.
Voisin periaatteessa pudottaa vielä muutaman kilon, mutta se alkaa jo sitten verottamaan peppua ja rintoja ja sitä en halua.
MUn kaveri pelkäs, että perse kasvaa, kun lähtee lenkille mun kanssa. Muija oli 175 cm pitä ja painoi 49 kg.
Nätti paino naisella on pituus miinus sata tai korkeintaan 110, mutta kaikki sen alle on sairasta ja rumaa!
Anoreksiaa!!! MUn kaveri pelkäs, että perse kasvaa, kun lähtee lenkille mun kanssa. Muija oli 175 cm pitä ja painoi 49 kg.
Nätti paino naisella on pituus miinus sata tai korkeintaan 110, mutta kaikki sen alle on sairasta ja rumaa!
on normaalikroppainen ihminen? Varsinkin jos ei ole pakonomainen tarve laihduttaa tai olla laihempi?
Ei se perse siitä lenkkeilystä levene.
pituus miinus sata - APUA!
Ai että muka yli kymmenen kiloa lisää, en edes raskaana ollessa painanut niin paljoa.
Ilmaskos läskit ei huomaa omia läskejään
kun tämmöinen ajatusmaailma on valloillaan
hyvin tuo pituus miinus 100, max 110. Kaikki siltä väliltä on ok. Sen sijaan 175 cm ja 49 kg??? Hyi helkkari, en halua edes ajatella millainen henkari mahtaa olla kyseessä....terve ihminen ei kuitenkaan, se on varmaa.
Kiinnostaa oletko ap erityisesti laihduttanut tai urheilemallako pysyt hoikkana, vai ihan luonnostaan?
Itsellä useampi raskaus mutta luontoäiti on aina kutistanut minut takaisin näihin mittoihin, laihduttanut tai urheillut en ole koskaan
mikään läski ole, todellakaan. Vähemmän painoa kuin -110 on jo vähän liiankin vähän
hyvin tuo pituus miinus 100, max 110. Kaikki siltä väliltä on ok. Sen sijaan 175 cm ja 49 kg??? Hyi helkkari, en halua edes ajatella millainen henkari mahtaa olla kyseessä....terve ihminen ei kuitenkaan, se on varmaa.
75 kiloinen nainenhan on ihan kamala tankki, ihan reippaan miehen painoluokka
tuo -110 voi vielä mennä, mutta että -100, kyllä silloin on jo vararavintoa ihan liian kanssa - takuulla.
Siskoni on 158 cm pitkä ja painaa 57 kg. Ei siis todellakaan ole läski vaan pelkkää lihasta. Ja syö kuin hevonen...
75 kiloinen nainenhan on ihan kamala tankki, ihan reippaan miehen painoluokkatuo -110 voi vielä mennä, mutta että -100, kyllä silloin on jo vararavintoa ihan liian kanssa - takuulla.
itse treenattuna pituus -100 ja multa alko asiakkaat varovasti kyseleen voinko ihan hyvin...ei ole mitään yleispätevää mittaa,riippuu ruumiinrakenteesta,lihasmassasta,rintavuudesta,,lopettakaa nyt jo kasvakaa isoiksi tytöiksi=)
ootko erikoinenki?
t. 168cm ja 53 kg, kahden lapsen äiti
Kiinnostaa oletko ap erityisesti laihduttanut tai urheilemallako pysyt hoikkana, vai ihan luonnostaan?
Itsellä useampi raskaus mutta luontoäiti on aina kutistanut minut takaisin näihin mittoihin, laihduttanut tai urheillut en ole koskaan
Kerran elämässäni parisen kymmentä kiloa. Sen jälkeen on ollut melkein ihan sama mitä syö, paino on pysynyt samana.
Toiselle kysyjälle, en ole mitenkään erikoinen, ainakaan omasta mielestäni.
On ikivanha ja kuolleena syntynyt juttu.
Sehän ei mennyt niin että pituus miinus 100-110 vaan niin, että naisilla ihannepaino olisi pituus-110 ja miehillä pituus-100.
Kuinka vanha olet?
Mikä on kengän numerosi?