Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autan dietin ma-painoa 90.4kg--87,9 tänään!

Vierailija
05.05.2011 |

Alkujaan painoin 95kg, laihdutin muutoin tuohon 90.4kiloon ja siitä juttaillen nyt 3 pv,tämä on neljäs.Nälkä ei ole ollut, enkä ihan pilkulleen ole "diettiä" nouidattanut, saa syödä vatsansa täyteen ihan kunnon ruokaa,vähärasvaista tosin. Liikkunut en ole vielä tällä viikolla,mutta käyn yleens kolmisen kertaa viikossa reilu tunnin kävelylenkillä. Jospa saisi painon kesään mennessä 85kg :)ensimmäinen tavoitteeni-10kg :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama dieetti aloitettu, lähtöpaino on vaan 64 kg. Vaan mulla ON nälkä koko ajan, ja olen kiukkuinen kuin ampiainen. Ehkä tää tästä. Tavoitteena ei ole päästä kuin 60-61 kiloon pysyvästi. Nyt hieman painoa jäljellä raskauksista.

Vierailija
2/4 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää jätti kirjaimia kirjottamatta, eli jutta dietin aloitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sovellan sen verta että syön aamulla vaan puuron pienemmän annoksen mitä on määräys ohjeessa,ihan voinokareen kanssa ja maitotilkalla. lounaaksi esim tänään lihakeittoa,jossa ei perunaa mutta juureksia kylläkin,vaikka ne on kielletty,en ala kasviksia karsimaan :) vp rahkaa purkki ja mausteita,päivälliseksi se sallitty määrä täysjyvä pastaa ja uunibroitsua,+salaattia paljon ja illalataas rahka.juon kyllä paljon sokeritonta mehua.sovellaan siis aika paljon ja käytän joskus ihan ministi 4%kermavalistetta(kasvirasva vai mikä lie) mutta fiilarit on kuitenkin suht pienellään.

Vierailija
4/4 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt pitkälti ohjeiden mukaan. Mutta tuntuu, että elimistö huutaa hiilihydraatteja, eli ihan tavallista ruisleipää ja mysliä ;) joihin olen tottunut :) että ehkä on myös kyse siitä, että en ole tottunut näin suureen määrään proteiineja ja pieneen määrää hiilareita.

Tarkoitus olisi jatkossa "normaaliruokavaliota" parantaa tähän suuntaan niin, että olisi aiempaa enemmän protskuja ja vähemmän hiilareita. Eli tähän suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän