Osa syy miksi ihmiset polttaa liittyy seksuaalisuuteen
siis viet tupakan suuhusi useita kertoja päivässä...myös alkoholin suurkulutuksella on psykologisia liittymäkohtia,puhutaan äidinkaipuusta paluusta tietylle kehitytasolle lapsuuteen..
Kommentit (13)
Kyllä mä mielummin imen penistä ku tupakkaa. Alkoholia en oo koskaan käyttänyt.
Tässähän pääsee oikein lähiestäisyydeltä tarkkailemaan mieltenmaisemianne!
Ei sen kummempaa. Siitä on vaikea päästä irti. Aloittamisen syistä en tiedä.
Poltin yhteensä n. 15 vuotta. Tulin raskaaksi, lopetin saman tien. Sain keskenmenon ja aloitin uudelleen. Tulin taas raskaaksi ja lopetin. Nyt oon ollut kohta puoli vuotta polttamatta ja koska mulla on periaate etten lasten nähden polta, niin tuskinpa aloitan lapsen syntymän jälkeenkään. Lopettaminen on helppoa ainakin raskausaikana. :D Oksensin aina tupakoinnin jälkeen...
liiallinen seksi, syöminen, kaikki hedonismi.
Ne juontaa juurensa vauvaikään, kun ei saatu äidiltä tarpeeksi huomiota ja hellyyttä. Niitä tarpeita tyydytetään monin eritavoin myöhemmin elämässä.
Olkaa vauvanne lähellä ja huomioikaa se vaikka itkisi niin pirusti.
Äidin tarve on pohjaton kaivo, joka vie tuhoon.
äitiii äitii äitii, miksei äiti rakasta minua :(
ätiii ätii älä mene ätii
se on jotain freudilaista oraalifiksaatiota joillai. Luulisi tosin, että syitä voi olla muitakin.
"Ihminen on aidosti onnellinen vain silloin, kun jotain menee sisään tai tulee ulos ruumiin eri aukoista."
Mun mielestä on nerokkaasti sanottu ja osittain ainakin kyse varmaan seksuaalisuudesta, eli kai se tupakointikin siihen jollaa tasolla liittyy :D
Ihanaa! Melkein seksin voittaa! Ainiin ja myös tupakka viileällä parvekkeella kuuman seksin jälkeen =)
Eli en kaipaa äitiäni, mutta olen seksuaallinen?
koska kaipaan...