Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi, HIUKSET LÄHTEE?

Vierailija
05.05.2011 |

Minulla lähtee aivan tajuttomia määriä hiuksia pois, suihkussa vedän kämmenen kokoisia tuppoja ja hiusharjaa putsaa 3xpvä.

Selvästi on hiukseni ohentuneet ja katkeilleet.

Mistä johtuu? Voiko joku sairaus tai puutos aiheuttaa tällaista.

Olen synnyttänyt 2 lasta, toinen on nyt 5kk ikäinen ja minulta loppui imetys. Mutta esikoisen aikana ei hiuksia lähtenyt yhtään.

Siksi olenkin ihmeissäni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhassairaudet aiheuttaa tuollaista. Hyvin useasti puhkeaa synnytyksen jälkeen. Mars lääkäriin.

Vierailija
2/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös 5 kk ikäinen vauva ja hiukset lähtevät päästä. Siis minulta, ei vauvalta. Imetän vielä, mutta hiustenlähtö on kai luonnollista raskauden jälkeen. Todella ärsyttävää, kun tukka on hiirenhäntä ja joka päivä pitää imuroida. Toivottavasti kesään mennessä hiustenlähtö hiipuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis myös rv12 kesken menneen raskauden) melko tasan 3kk päästä alkanut lähteä tukottain hiuksia ja sitä kesti aika tarkalleen 3kk, jonka jälkeen hiukset alkoi kasvaa takaisin. Sänki hiusrajassa oli aika hassu... Onneksi mulla on tätä karvaa, josta joutaakin välillä vähän harventaa. Kaks kertaa on mennyt hermo siihen sulkasatoon ja leikkasin koko kuontalon lyhyeksi...

Vierailija
4/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva nyt 6 kk ja tukkaa lähtee, mutta nyt jo onneksi vähemmän kuin vähän aikaa sitten, joten luotan siihen, että tilanne korjaantumassa! Raskausaikaa tukka olikin aivan loistavassa kunnossa =) Odottele vain rauhassa, kyllä se siitä.... Onnistuin imettämään vain vajaat 3 kk. Minulla ainakin näyttäisi myös olevan runsaasti uutta kasvua tulossa. Tuskin sinusta ihan kekkosen näköistä tulee ;) Jos on pitkät hiukset, niin se lähtevien hiusten määrä näyttää hurjalta, tiedän!

Vierailija
5/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joo pitkät hiukset ja on se aika hurjan näköistä. Ja mies valittaa kun hiuksia joka paikassa ja esikoinen vetelee niitä suusta :(

Jos tää vielä jatkuu näin massiivisena niin ihan oikeasti olen kohta kekkonen :)

Auttaako tähän sit mikään muu kuin aika?

Entä jotkut kalkkitabut tai muut monivitamiinit?

Uskaltaako sitä edes mennä parturiin ja värjäyttää, tippuu sit loputkin sulat?

Joku kirjoitti osuvasti, ihan hiirenhäntä on tukka, päältä on viel hiukan paksumpi mut latvat on jo kohta ihan tippuneet.

Vierailija
6/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlähtöalueisiin voi kokeilla Hairmeta

http://www.uudethiukset.com/

Vierailija
7/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiustenlähtöalueisiin voi kokeilla Hairmeta

http://www.uudethiukset.com/

Oletko kokeillut? Auttoiko?

Vierailija
8/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute ja hormooniepätasapaino voivat aiheuttaa.