Perhepäivähoidon lapset varahoidossa päiväkodissa!
Paljonko kunnalle maksaa yhden hoitajan palkkaaminen päiväkotiin?
Perhepäivähoitajien työaikalaki aiheuttaa sen, että ihan koko ajan jonkun hoitajan lapset on päiväkodissa.
Päiväkodin henkilökunta ei riitä.
Kumpi tulee halvemmaksi, maksaa rahana pph ylityökorvaukset (esim. 35h/kk) vai palkata päiväkotiin ylimääräinen hoitaja?
Kommentit (43)
negatiivinen asenne monilla on perhepäivähoitajia ja tarhatätejä kohtaan.Miksi moni puhuu henkilöstä joka on vastuussa teidän lapsista kuin hoitaja olisi joku rahanahne idiootti.Mä mieluummin maksan omasta pussista pph;lle pimeenä ylitöistä jos esim.liikenneruuhkan takia olen myöhässä.Tiedän ettei kaikkien työnantaja hyväksy pyhien aattona aikasemmin lähtöä,mulla onneks on mahis aattosin tehdä vaik 6h ja siihen matkat niin 8h siitä tulee muttei 10h.Tietenkin ne pari tuntia otetaan mun palkasta.
Älkää olko niin ilkeämielisiä perhepäivähoitajia kohtaan.Ne on ihmisiä ja pahimmassa tapauksessa teidän käytös kostautuu lapsillenne ihan "vahingossa".
miten muutokseen reagoi niiden lasten vanhemmat jotka eivät ole koskaan käyttäneet päiväkodin varahoitoa. Hauavat lapsen hoitoon perhepäivähoitajalle ja sitten voikin tulla jopa viikon reissuja päiväkotiin.
Kun vien lapsen 7.20 niin siellä on jo lapsi hoidossa. Lapseni haetaan hoidosta 16.30 ja aina hoitajalle jää 1-2 lasta. Kuinka ton voisi muka järjestää järkevästi. Haluan tietoa asiasta, mistä sitä voi kysyä?