Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein tapaat kavereitasi viikossa tai kuukaudessa?

Vierailija
04.05.2011 |

Itse näen vaan n. 2 kertaa viikossa ja tuntuu hirveän vähältä :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ollaan kavereiden kanssa hajaannuttu aikalailla ympäri suomea voi mennä kuukausikin että näen ketään.

Toki täällä on niitä hyvänpäivän tuttuja, mutta ei he ole koskaan tulleet niin läheisiksi. Minun on muutenkin vaikea tutustua syvemmin uusiin ihmisiin, vaikka sosiaalinen olenkin.

Onneksi on sosiaalinen media.

Vierailija
2/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joka toinen kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen kk ehkä, jos en ole töissä niin mies on, ja en viitsi isovanhempia pyytää lasta hoitamaan että voisin nähdä kavereita.

Vierailija
4/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen läheisimpiä ystäviäni noin kerran viikossa. Kaukana asuvia läheisiä ystäviä näen sitten harvakseltaan, ehkä pari kolme kertaa vuodessa.

Vähän vähemmän läheisiä näen n. kerran kuukaudessa, ketä milloinkin.

Vaikeaa nähdä kaikkia tasapuolisesti, kun on tullut ystävystyttyä monen ihmisen kanssa ja lapsuusajoiltakin on jäänyt kymmenisen hyvää ystävää.

Vierailija
5/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hurjalta, mutta minulla ei ole tällä hetkellä yhtään kaveria, jota tapaisin säännöllisesti. Oikein kunnon ystäviä ei ole ollut sitten lukioajan, siis sellaisia, joiden kanssa tulisi puhuttua intiimejä juttuja. Ajattelen sitä joskus ja se surettaa, mutta minkäs teet. Ei kenenkään kanssa voi "väkisin" ystävystyä. Olen kyllä sosiaalinen luonne, mutta tuttavat ovat hajaantuneet kuka minnekin. Voi mennä kuukausia, etten juttele kenenkään muun kuin työkavereiden, äitini tai mieheni kanssa. Olen vasta 28-vuotias. Ehkä pitäisi lähteä jonnekin harrastuksiin tms?

Vierailija
6/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita...? Vanhoja kavereita olen viimeksi nähnyt jokunen vuosi sitten. FB:ssa jutellaan kyllä ahkerasti.

Sukulaisia tapaan usein, esim. siskojeni perheiden kanssa ollaan usein (kuukausittain) tekemisissä ihan livenä. Työkavereita tietenkin näen kahvihuoneessa joka työpäivä. Naapureita moikataan päivittäin ja pari kertaa kesässä grillataan yhdessä.

En kaipaa muita kavereita. Siskot ovat ne tärkeimmät ja heitä tosiaan tapaan n. 1 x kk.

Vierailija
7/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni asuu sen verran kaukana, että nähdään vain noin parin-kolmen kuukauden välein.

Kaksi muutakin ystävä löytyy, jota näen samanlaisella tahdilla.

Yhtä ystävää näen yhteisen harrastuksen vuoksi kerran viikossa.

Sitten on 3 ystävää joita näen ehkä kerran kuukaudessa.

Ja yksi ystävä, jota näen usein, keskimäärin 2 kertaa viikossa mutta joinakin viikkoina neljäkin kertaa.

Eli kun nämä kaikki lasketaan yhteen, näen ystäviäni vähintään pari kertaa viikossa, joskus joka päivä jotakuta tai montaakin saman päivän aikana.

Oikeastaan vähän liikaa mulle, mutta tämä lienee sellainen asia, josta ei parane valittaa...

Vierailija
8/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan ehtii tapaamaan kavereita useamman kerran viikossa? Mulla ei edes ole miestä eikä lapsia, enkä silti ehdi. Tai oikeammin kai en viitsi, haluan olla itsekseni.

Mä näen kavereitani ehkä yhteensä 1-2 kertaa kuukaudessa, enkä mä oikeastaan edes kaipaa useampia tapaamisia. Varsin harvoin tulee siis aina kutakin kaveria tavattua. Nojoo, harrastuskavereita näen kerran viikossa yhteisen harrastuksen parissa.

Vierailija
9/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein harvemminkin...

Haluisin kyllä nähdä enemmänkin, kotiäidin elämä on aika yksinäistä. Mutta kun omalla kylällä ei oikein oo ketään sellaista. Puistotuttuja tms. vaan ja niillä tuntuu olevan sit niin omat kaveripiirinsä, etten vielä ole tavannut sellaista, joka kaipaisi lisää kavereita. (Tai jonka kanssa synkkaisi yhteen paremmin)

Vierailija
10/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kaukana kaikista eikä kellään ole aikaa. Onneksi on facebook.

Vierailija
11/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo sellaisia :/

Te täällä ootte mun sosiaaliset kontaktit.

Vierailija
12/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä vastannut tähän ketjuun :)

Vierailija
13/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähietäisyydellä asutaan. Molemmilla omat kiireet oman perheen kanssa.

Silti ystävyys säilynyt kauan kaikkien kanssa.

En jaksaisi jos toinen koko ajan soittelisi.

Näin toimii meillä, me ystävät kaikki ajatellaan samalla periaatteella.

joskus on aikoja että nähdään useamminkin etenkin kesällä.

Vierailija
14/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tapaan" kavereitani ihan jatkuvasti. Juuri tuli yksi vastaan, kun olin ruokakaupassa ja töissäkin mulla on monta läheistä työkaveria.

Mutta jos tässä tarkoitetaan jotain suunniteltua, että käydään kahvilla tai istutaan iltaa yhdessä, niin viimeksi kävin ystäväni kanssa kahvilla jouluna ja yhden toisen ystäväni tapaan kahden viikon päästä. Eli muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
15/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Yhtä ystävää näen viikottain kun käydään samassa jumpassa, mutta ei tuo nyt oikeastaan tapaamista ole. MUutaman sanan ehtii vaihtaa jumpan jälkeen. Kesäaikaan vähän useammin tulee nähtyä. Yleensä tapaamiset ovat vielä perheiden kesken, harvoin pelkästään kavereiden kanssa tulee tavattua.

Vierailija
16/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vastannut, ja olen aktiivinen ja sosiaalinen.Mutta kavereita tapaan harvoin, ei siihen työsssäkäyvällä, suuren perheen äidillä, jonka lapsilla on paljon harrastuksia, tosiaankaan ole aikaa. Ja ihan sama tilanne on ystävillänikin.

Vierailija
17/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei ole vaan mun juttu nähdä useita kertoja viikossa ystäviä.

Tulen melkein kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen ja mulla paljon aitoja ystäviä joten en ole mikään netissä roikkuva fb ihminen. Mua ei kiinnosta fb:n paskan vertaa: )

Vierailija
18/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti tavata ystäviä?

Oma perhe vie kaiken ajan, ei ne tosi ystävät mihinkään katoa vaikka näkisi kerran vuodessa.

Mulla ainakin on niin vauhdikas elämä oman perheen kanssa etten mitenkään jaksa ja ehdi enää ystäviä tavata.

Mulla on sellaisia ystäviä ketkä haluisi jatkuvasti nähdä, mut eivät tajua mun viestiä.

Ja jos mulla joskus on aikaa niin kyllä mä vetäydyn nettiin tai sohvalle makaamaan! Ja olen sosiaalinen ja aina ollut.

Vierailija
19/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampi vuosi, kun livenä ollaan kavereita nähty.

Aika menee vaan niin nopeasti ja en keksi maailmassa yhtään hyvää syytä, miksi olisin mielummin jossain muualla kun perheeni kanssa rauhassa.

Ei ole vain sellaista oloa, että tarvitsisi tuhlata arvokasta yhteistä perheaikaa johonkin toiseen ihmiseen.

Vierailija
20/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitovapaalla ja en jaksa olla lapsen kanssa kotona, vaan kyläillään paljon ja ahkerasti. Tosin meidän luona ei käy kyllä ikinä kukaan :(

Kaikista parasta ystävääni, henkireikääni näen noin kerran viikossa-parissa ja parannamme maailmaa monta tuntia kerrallaan aina. Sitten vähän pinnallisempia ystäviä näen useammin.

Huomenna aion kyllä pysyä kotona ja siivota, mutta sitten pe, la ja su onkin jo varattu menoille ja ens viikolla joku päivä näen tän sydänystäväni! :)

Miestä ei ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi