Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein tapaat kavereitasi viikossa tai kuukaudessa?

Vierailija
04.05.2011 |

Itse näen vaan n. 2 kertaa viikossa ja tuntuu hirveän vähältä :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko ystävätkin yh? Sitten ymmärrän aktiivisen yhteydenpidon, muuten en. Olisi todella ahdistavaa jos joku ystävästäni pitäisi minuun noin usein yhteyksiä.

Jo mun mies varmaan asiaan jotakin sanoisi. Meillä vapaa aika se vähäinen kyllä annetaan omalle perheelle ja onneksi mun ystävät ajattelevat samalla aatteella: )

Vierailija
22/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vakkarikaveri asuu melko pysyvästi täällä, näen häntä pari kertaa viikossa. Yleensä käyn niillä iltakahvilla tms.

Pari muutakin kaveria asuu tällähetkellä lähellä, näen molempia n. kerran kuussa.

Loput asuu matkojen päässä, nähdään juhlapyhinä kun vierailevat täällä mummoloissa yms. N. pari kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko ystävätkin yh? Sitten ymmärrän aktiivisen yhteydenpidon, muuten en. Olisi todella ahdistavaa jos joku ystävästäni pitäisi minuun noin usein yhteyksiä.

Jo mun mies varmaan asiaan jotakin sanoisi. Meillä vapaa aika se vähäinen kyllä annetaan omalle perheelle ja onneksi mun ystävät ajattelevat samalla aatteella: )

Osa on lapsettomia ja osalla lapset ovat niin isoja etteivät tartte huolenpitoa. Olen ainut, jolla on pieni lapsi.

Ystäviä on mulla monta, joten paine jakautuu aika laajalle alueelle. Lisäksi luotan siihen, että aikuinen ihminen osaa kieltäytyä näkemisestä jos haluaa enkä tosiaankaan loukkaannu siitä.

Ja olen yksinäinen, kaipaan aikuista seuraa! Aika äkkiä alkaisi seinät kaatumaan päälle jos seurustelisin pelkästää vuoden vanhan lapseni kanssa.

Vierailija
24/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on lapsettomia ja osalla lapset ovat niin isoja etteivät tartte huolenpitoa. Olen ainut, jolla on pieni lapsi.

Ystäviä on mulla monta, joten paine jakautuu aika laajalle alueelle. Lisäksi luotan siihen, että aikuinen ihminen osaa kieltäytyä näkemisestä jos haluaa enkä tosiaankaan loukkaannu siitä.

Ja olen yksinäinen, kaipaan aikuista seuraa! Aika äkkiä alkaisi seinät kaatumaan päälle jos seurustelisin pelkästää vuoden vanhan lapseni kanssa.

Vierailija
25/25 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meille kaikille löytyy omanlaiset ystävät oman elämäntilanteen mukaan: ). Ihan hyvä ettet jää 4 seinän sisälle kahdestaan vauvan kanssa, eihän sellaista kukaan jaksa.