Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette tervehdi muita puistossa tai rappukäytävässä? Ettekö osaa käyttäytyä?

Vierailija
04.05.2011 |

Törmään tähän päivittäin. Miksi on niin mahdotonta sanoa yksi sana?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö ison kaupungin juttu vai mikä mutta en tervehdi koska minua ei tervehditä. Toisaalta, ne eivät ole tuttujani joten en jaksa ottaa stressiä moisesta.

Vierailija
2/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö ison kaupungin juttu vai mikä mutta en tervehdi koska minua ei tervehditä. Toisaalta, ne eivät ole tuttujani joten en jaksa ottaa stressiä moisesta.

En minäkään jaksa vieraita moikkailla. Evvk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin kyllä naapureita rappukäytävässä ja pihalla. Miksi puistossa pitäisi tervehtiä muita kuin tuttuja? Pitäisikö kadullakin moikkailla kaikkia? En ymmärrä pointtiasi.

Jotkut naapurit eivät tervehdi minua oma-aloitteisesti, ja töissäkin on pari työkaveria jotka ohimennessä moikatessa vain mulkaisevat. Vähän tökeröä ehkä joo mutta en ota stressiä tai kirjoittele aiheesta netissä. Voi voi.

Vierailija
4/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakelemasa hyviä kaytöstapoja ja tietty nostamassa omaa itseään jalustalle : D

Vierailija
5/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulaudut niin täysin rappukäytävän harmaaseen seinään/koiranpaskaiseen puskaan, etten huomannut Sinua.

Yritän jatkossa parantaan tapani.

Vierailija
6/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri sinua pitäisi tervehtiä? Eikö tuollaisen vaatiminen ole melkoisen egoistista.

Vierailija
7/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asuisi lähiössä niin ei se sitä tarkoita että käytöstavat poistuisi käytöstä. Parannat tapasi. Se on edistystä.

AP

Vierailija
8/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten ei ole tapana tervehtiä tuntemattomia.

Vierailija
9/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sä oikein luulet olevasi? Miksi juuri sinua pitäisi tervehtiä? Eikö tuollaisen vaatiminen ole melkoisen egoistista.

ehkä tuleva auttajasi. Pieni tervehdys ei ole sinulta pois. Saatan olla myös uusi ystäväsi.

AP

Vierailija
10/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa moukkamaisen kuvan.

Vierailija
11/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa moukkamaisen kuvan.

Olen samaa mieltä kanssasi.

AP

Vierailija
12/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua naapureista ystäviä ja puistossakaan en halua sen kummemmin tutustua niihin mammoihin. Miksi siis tervehtiä? Ei se tee ihmisestä sen tylympää jos ei halua syystä tai toisesta tervehtiä. Alkuun minäkin nostin kättäni naapurille, mutta kun ei kukaan takaisin moikannut niin en jatkanut. Toisaalta tyhmää olisikaan moikkailla kun emme tunne ja kun en heistä tuttujanikaan halua.

Vierailija
13/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua naapureista ystäviä ja puistossakaan en halua sen kummemmin tutustua niihin mammoihin. Miksi siis tervehtiä? Ei se tee ihmisestä sen tylympää jos ei halua syystä tai toisesta tervehtiä. Alkuun minäkin nostin kättäni naapurille, mutta kun ei kukaan takaisin moikannut niin en jatkanut. Toisaalta tyhmää olisikaan moikkailla kun emme tunne ja kun en heistä tuttujanikaan halua.

Sitäpaitsi olen huomannut, että pahimmat seläntakana valittajat ja kerrostalokyylät ovat näitä, jotka eivät tervehdi.

Vierailija
14/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on käynyt niin, että olen itse kulkenut ajatuksissani ja jättänyt tervehtimättä. Sitten jälkikäteen on maristu, että eipä se Maijakaan viitsinyt tervehtiä. NÄITÄ ihmisiä minä ihmettelen. Miksi katsoo olevansa itse tervehtimisaloitteen yläpuolella? En usko, että tervehdykseen ollaan juuri koskaan vastaamatta. Ehkä kerran vuodessa käy niin, että joku vain katsoo pitkään kun tervehdin. Sama se minulle, jos joku ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
15/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi olen huomannut, että pahimmat seläntakana valittajat ja kerrostalokyylät ovat näitä, jotka eivät tervehdi.

Voin hyvällä omallatunnolla sanoa etten ainakaan omalla kohdalla voi allekirjoittaa kyttäämistä. Kun en tunne naapureita niin ei kiinnosta heidän elämäkään. Jos jaksaa valittaa moikkailusta niin taitaa olla tylsää kotona :D

Vierailija
16/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehdi ihmisiä joita en tunne, ja huonon kasvomuistin johdosta rappukäytävässä, päiväkodissa, jne näkemäni ihmiset ovat kyllä minulle tuntemattomia.

Vierailija
17/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehdi ihmisiä joita en tunne, ja huonon kasvomuistin johdosta rappukäytävässä, päiväkodissa, jne näkemäni ihmiset ovat kyllä minulle tuntemattomia.

Tunnistan heistä vain yhden ulkonäöltä, eivätkä ihmisten naamat jää mieleen muutenkaan. Kaikkia rapussa ja pihalla liikkuvia moikkaan, myös postinkantajaa ja huoltoyhtiön väkeä. Ei mun suu kulu siitä tervehtimisestä, jos vahingossa sanon hei ihmisielle, joka on talossa vain kyläilemässä.

Vierailija
18/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma kaikki äidit ja isät eivät edes vastaa tervehdykseen, kun tuovat lapset aamulla. Opeta siinä sitten hyviä tapoja lapsille.

Vierailija
19/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
20/68 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma kaikki äidit ja isät eivät edes vastaa tervehdykseen, kun tuovat lapset aamulla. Opeta siinä sitten hyviä tapoja lapsille.

Tervehdin kyllä päiväkodissa henkilökuntaa, mutta muita vanhempia en. En tunne heistä ketään, ja muut lapset haukkuvat kehitysvammaista lastani, joten miksi ihmeessä moikkailisin heidän vanhempiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme