Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Onko föönillä väliä? saako kauniin tukan föönillä kuin föönillä,vanha/uusi?

Vierailija
04.05.2011 |

Itsellä sellanen keskikokoinen perus perus mallinen fööni ollut iät ajat, mietin vaan yks pv että saiskohan tukan kauniimmin laitettua jos olisi kunnon fööni..vai mikä hiton kuivain se on :D?? Että onko sillä oikeasti väliä,kunhan ilmaa kulkee jostakin putkelosta vai todellakin väliä? nim. harkitsee uuden FÖÖNIN ostoa :D ei mut ihan tosissaan..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on merkitystä sillä, millaiset tehot föönissä on. Toki kuivaksi saa tukan heikollakin laitteella kun käyttää riittävästi aikaa, mutta jos tarkoitus on muotoilla ja kohottaa kampausta, niin se onnistuu paremmin kunnon laitteella.

Vierailija
2/3 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jotenki tosi kömpelö kuivaamaan,meen sekasin harjojen ja föönien kanssa eikä kädet vaan taivu niin että voisin käyttää harjaa föönini kanssa,joten lähes aina kuivata vain pääalaspäin,onko ihan huono tekniikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joku Anttilan perusfööni, mutta ihan tehotonta ei kannata ostaa.

Mä laitan märkiin hiuksiin muotovaahtoa ja sitten föönaan harjan kanssa. Jos mä föönaan pää alaspäin, niin kaikki on sitten ihan sekasin ja pystyssä, ei sovi tuo taktiikka mun hiuksille ollenkaan.

Nostelen hiuksia harjalla ja pyörittelen harjalla. Mulla on aika taipuisa tukka, joten tolla keinolla taipuu ja nousee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän