Allergian silmätipoista? Auttaisitteko? Farmaseutit, sekä muut..
Silmissä kutiaa ja vuotavat, meikkiä en pysty pitämään ollenkaan. Mitä allergiaan tarkoitettuja silmätippoja te käytätte? Tuleeko niistä mitään sivuvaikutuksia?
Itsellä ei koskaan ennen ole tarvinnut silmätippoja käyttää, muut allergialääkkeet kylläkin käytössä jo vuosia.
Onko nyt tavallista pahempi siitepöly-kevät?
Kokemuksia!
Kommentit (6)
täytyy itse kokeilla. Mä olen käyttänyt Lomudalia ja tällä talvikaudella ja vieläkin käytän kosteuttavia Bepanthen Eye -silmätippoja kun ei vielä allergiat kiusaa. Noissa silmätipoissa on se, että jos käyttää pullossa olevaa niin avattuna säilyy vai muutaman viikon, mutta jos käyttö päivittäistä niin kannattaa valita se. Pipetissä kerta-annos, kantsii valita, jos käyttö satunnaisempaa. Mutta siis kokeilemalla selviää.
siksi oletan, että allergiasta silmienkin kohdalla kyse. Mutta, voisihan sitä kokeilla kosteuttaviakin silmätippoja. ap
ainakin musta tuntuu niin koska itse joudun vetämään astmapiippuakin :O
Lomudal mulla tippoina.
Lomudal-tipat käytössä, mutta ne ovat aika tehottomia pahaan kutinaan. Tänä keväänä aion kokeilla Opatanolia jahka tuo koivu riehaantuu.
ja kyllä sitä on jo tarvittu tänäkin keväänä
Minulla on kuivat ja herkät silmät, jotka oireilevat pahasti pakkasella ja tällaisena pölyisenä kevätkautena. Oireina silmien kutina, vuotaminen, tuntuu että koko ajan on roskia silmissä ja jos vielä jotain luomiväriä/ripsaria eksyy silmään, niin auts. Apuna minulla on ihan tavalliset kosteuttavat silmätipat, joita laitan vähintään aamulla ja illalla, yleensä myös ohimennen päivälläkin.
Siitepölykausi on vasta alussa, leppäkö se nyt ensimmäisenä aloittelee, mutta katupölyn kannalta tämä kevät on paha. Eli kokeile ihmeessä ekana kosteuttavia silmätippoja ja jos ne eivät viikossa auta, niin käy lekurilla.