Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa! Mies lähtee matkoille viikoksi ja en vaan pysty luottamaan.

Vierailija
04.05.2011 |

Rakastan sitä ja tiedän että se minua. Mutta kun on huppelissa, flirtailee muiden naisten kanssa. Aikaisemmissa suhteissa on pettänyt just näillä työreissuilla. Olen yrittänyt puhua ja käsitellä asiaa, mutta se ei auta. Ex-mies oli kanssa pettäjä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla!Mitä silloin on enää väliä millään, mihin uskoa parisuhteessa?

Kyttääminen on itsensä epäkunnioitusta, mutta toisaalta, jos ei välitä kumppanin seksiseikkailuista ja ottaa huoletta vastaan mahdolliset sukupuolitaudit (tietää, että toinen on työreissuilla hakenut seuraa), niin sekin on itsensä epäkunnioitusta. Paras tapa kunnioittaa itseä on ruveta suhteeseen ihmisen kanssa, johon voi luottaa. Ei nyt ainakaan sekaannu sellaiseen, jonka tietää pettäneen joskus. Sitten vaan elää elämäänsä vailla turhia mustasukkaisuuksia ja kyttäämisiä.

kyllä tämä sinun nyksä löytää vielä jonkun joka osaa myös olla petollinen, eikä välitä. Etsi sinä itsellesi uskollinen puoliso, jonka kanssa koet olevasi turvassa ja saat keskittyä olennaiseen.

Vierailija
22/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluan elää tämän nyxän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä valita, vaan elä sen päätöksesi kanssa. Jos mies pettää, niin pettää. Jos saat kupan, niin sitten varmaan tajuat, että ei olisi kannattanu elää tämän nyxän kanssa. Joten annan elämän viedä. Jos et halua elämääsi muuttaa. Ikävähän se on, jos pelko perseessä joudut olemaan kovinkin usein. Tuskin siitä nauttii kumppanisikaan.

Vierailija
24/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeen agressiivista porukkaa. Varmaan meilläkin on syymme miksi ollaan yhdessä, mutta jos on jotain tälläistä, niin miksi siitä ei voi täällä kirjoittaa. Varmaan jollain muillakin on sama tilanne. Eikä ero ole mikään ainoa ratkaisu. Helppoahan se on sanoa että mitäs otit tommosen äijän, ota ero.

Vierailija
25/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi auttaa. Ainakin vähensi mun vaimoni mustasukkaisuutta.

Vierailija
26/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kanssa lähdössä ensi viikolla työmatkalle ja näin jo nyt unta, että oli pettämässä. Hän kanssa edellisessä liitossa pettänyt ja vähän luulen, että tässä kans. Mutta eihä se mitään myönnä. Mä olen vaan mustasukkanen hullu ja vainoharhainen.

En nykyään enää puhu koko asiasta. Yritän olla miettimättäkin. Löysin juuri hänen rahakätkönsä, reilu 500 e ja ihmettelen mihin on rahaa säästänyt. Mielenkiintoista nähdä lähteekö rahat matkalle mukaan ns. pelirahaksi...

Vierailija
27/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vetäisee jotain irtopimpsaa ja käyttää kondomia niin so what?

Se on kiinni jossakussa henkilössä. Olisi hyvä jos ihmiset oppisivat kunnioittamaan naisia.

hyvä jos naiset lopettaisivat sen vainoharhaisuuden, nalkuttamisen, kyttäyksen ym...

Vierailija
28/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nalkuteta, annetaan vaan pettää ja valehdella. Just!

Vierailija
29/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmissa suhteissa on pettänyt just näillä työreissuilla.

Juu on se kamalaa kun mies tekee töitä.

Työtön kotona roikkuja on varmasti parempi vaihtoehto.

Mitä jos ehdotat, että miehesi voi jäädä kotimieheksi ja sinä hoidat elatuspuolen?

Vierailija
30/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ne oman pään möröt on pahempia. Kun tietää ja vaistoaa, mutta saa kuulla olevansa vainoharhainen yms.Välillä sitä itsekin uskoo niin. Miten pystyy olemaan ajattelematta, unohtaa? Onko se sitten kun lopettaa rakastamisen ja luovuttaa?

Vierailija
31/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä reissaisin ympäriinsä. Mitähän mies siitä tykkäis?

Vierailija
32/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ne oman pään möröt on pahempia. Kun tietää ja vaistoaa, mutta saa kuulla olevansa vainoharhainen yms.Välillä sitä itsekin uskoo niin. Miten pystyy olemaan ajattelematta, unohtaa? Onko se sitten kun lopettaa rakastamisen ja luovuttaa?

Ihan rakkaudesta menin naimisiin. Itse en ole pettänyt enkä petä. Mutta kyllähän ne pettämiset ja valehtelut sattuvat. Aikansa kovasti ja sitten alkaa laantua. Pikkuhiljaa huomaa, että joko rakkaus on kadonnut tai sitten muuttanut totaalisesti muotoaan. Usein mietin, että olisi ehkä parempi olla yksin. Vaikka on hänessä paljon puolia jotka ovat hyviä. Ja on vielä asioita, joiden suhteen mun miestä arvostan.

Ketuttaa kun aattelee, että meillä olis voinut olla upea liitto, puolin jos toisin. Miehet ei kai vaan mahda sille munalleen mitään. Luulis, että kun tarpeeksi monen kanssa on hommaillut niin siinä ei olisi enää mitään uutuuden viehätystä.

Mutta kyllä mä aika hyvin tiedän mitä on meneillään. Kännykkä kylppärissä, rahakätköt, hygieniasta erityisesti huolehtiminen ja kuntosalilla treenaaminen... Eikä muuten ole mua varten tää kaikki extra.

Vierailija
33/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies humalassa viestittelee exien ja muitten naispuoleisten ystävien kanssa?

Vierailija
34/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies humalassa viestittelee exien ja muitten naispuoleisten ystävien kanssa?

Kännissä viestittele ja flirttaile ex-miestesi kanssa ja kato miten mies reagoi. Jos on mustasukkainen ja suuttuu, niin voit olla aika varma että ainakin sun miehen mielestä se on pettämistä.

Vierailija
35/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi lapsellisia vastauksia olet saanut. Kyllä pitää aika naiivi ja yksinkertainen olla, jos jakaa ihmiset "pettäjiin" ja "luotettaviin" ja tarjoaa ratkaisuksi eroa ja uuden etsimistä. Elämä nyt vaan on sellaista, että joskus ihanakin ihminen tekee virheitä ja ihan varmasti jokaisessa parisuhteessa on omat ikävät puolensa. Vaihtamalla ei välttämättä yhtään parane, ja myöskin vastuullisempi vaihtoehto on käsitellä ongelmia. Olettaen tietysti, että miehesi suostuu aiheesta puhumaan ja sinä pystyt hänelle avoimesti kertomaan peloistasi. Yritä puhua miehellesi ja painota, ettet syytä häntä mistään tai usko että hän haluaisi satuttaa sinua, mutta haluat hänen tietävän pelkosi ja toivot että pääsisitte yhdessä siitä ohi. Tästä on molempien varmasti vaikea puhua, mutta yritä. Sano, ettet halua kytätä tai estää häntä, mutta sinulle tulisi paljon parempi olo jos voisitte vaikka sopia soittamisesta tasaisin väliajoin. Jos siitä on sovittu, se ei ole kyttäämistä ja miehelläsikin pysyy oikeat asiat mielessä.

Itse en ollut ollenkaan mustasukkainen, ennen kuin mieheni petti minua. Se oli hirveä maailman romahdus eikä sen jälkeen ole helppoa rakentaa luottamusta. Hän myös edelleen matkustaa paljon työkseen, joka on välillä stressaavaa. En osaa sanoa mitään poppakonstia millä ahdistus loppuisi, omani ei ole loppunut mutta osaan suhtautua siihen ja keskittyä elämään. Pidemmän päälle ainoa tie on teidän yhdessä rakentama luottamus. Se on ihan hirveän hidas prosessi, ja sinun on tehtävä selväksi miehellesi että asiasta puhuminen uudestaan ja uudestaan on välttämätöntä teidän tulevaisuutenne vuoksi, muuten hän turhautuu eikä suostu keskustelemaan kanssasi. Tee myös ero sekä itsellesi ja miehellesi siitä, mitä eksäsi teki ja mitä miehesi on tehnyt. On hyödyllistä puhua menneistäkin, mutta älä kaada nykyisesi niskaan jotain mitä joku muu on joskus sinulle tehnyt.

Toivottavasti tästä oli jotain apua! Jaksamista! :)

Vierailija
36/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin ongelmaksi tuli, kun mies jäi kiinni mutta ei ole vielä tähän päivään myöntänyt. Keksinyt jutun toisensa jälkeen. Olis pyytänyt anteeksi ja tosiaankin puhunut siitä, niin asia olisi ehkä helpottanut.

No ei puhuttu. Jos yritin ottaa esille, niin tuli tää vainoharhanen hullu ja kyttäävä akka ym. Ei ole pitkä aika kun puhui itsensä kännipäissään asian suhteen taas pussiin. Puhuttiin jostain ihan muusta.

Joten ei anteeksipyyntöä, ei voi oikein jatkaa puhtaalta pöydältä. Mutta en usko että se vaihtamalla paranisi. Miehessä on paljon hyviä puolia.

Vierailija
37/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no anteeks nyt vaan! mutta mitä tollasen urpon kanssa on jos nussii muita? mä jättäisin mulkun ja helvetin nopeesti. ihminen joka panee muita ei todellakaan rakasta. rakastaminen on mm sitä että ei ikinä tahdo loukata toista, ja pettäminenhän nyt on siitä aivan pahimmasta päästä. joten älä täällä valita vaan sano että jos menee vieraisiin se oli sitten siinä, tai ehkä olet liian nössö etkä vaan uskalla. uskomatonta

Vierailija
38/38 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no anteeks nyt vaan! mutta mitä tollasen urpon kanssa on jos nussii muita? mä jättäisin mulkun ja helvetin nopeesti. ihminen joka panee muita ei todellakaan rakasta. rakastaminen on mm sitä että ei ikinä tahdo loukata toista, ja pettäminenhän nyt on siitä aivan pahimmasta päästä. joten älä täällä valita vaan sano että jos menee vieraisiin se oli sitten siinä, tai ehkä olet liian nössö etkä vaan uskalla. uskomatonta

15-vuotias, ollut suhteessa vuoden vai mitä? Nimittäin pettäminen ikävä kyllä on lähes jokaisessa suhteessa edessä ennen pitkää. Tai sitten sua petetään niin ovelasti, että et edes huomaa. Yleensä jää huomaamatta, jos keskittyy itseensä eikä välitä mitä toiselle kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän