Säälittää jos oma äitiys on niin hukassa että haetaan apuaaaaaaaaaa
koko ajan omalta äidiltä.Lpaset on omia eikä äidinäidin tehtävä ole heitä kasvattaa.
Itse olen lsaten kanssa ollut kotiäitinä koko ajan enkä ole äidiltäni apua pyytänyt.
Kommentit (7)
Minusta sellaiset naiset ovat rohkeita jotka myöntävät etteivät selviä yksin. On terevettä ahkea sitä apua ajoissa, todennäköisesti se oma äitiys sieltä sitten herää ihan uusiin uomiinsa kun saa sitä kaivattua apua.
Ja kertoohan se sukulaisuhteistakin jotain että voi apua pyytää.
Ja kiillota sädekehäsi, se on huurussa.
Kiitos vain päivän piristyksestä! :D :D :D
Eikös silloin oma äiti ole paras mahdollinen auttaja tilanteeseen? Oma äiti kannustaa yleensä hyvin, koska tuntee oman lapsensa. Mielestäni tämä on normaalia, ei suinkaan säälittävää.
Mun äiti on aivan hulluna lastenlapsiinsa, se oikein palaa halusta auttaa mun veljen perhettä lastenhoidossa ja meitä sitten, kun tämä syntyy.
Lisäksi on ihan luonnollista käyttäytymistä ihmiselle hakea apua lastenhoidossa, joten se ei todellakaan tarkoita sitä, että äitiys on hukassa.
Mikäs provo seuraavaksi, ap?
koko ajan omalta äidiltä.Lpaset on omia eikä äidinäidin tehtävä ole heitä kasvattaa. Itse olen lsaten kanssa ollut kotiäitinä koko ajan enkä ole äidiltäni apua pyytänyt.
näin päivätyöläisenä, itaopiskelijana, harrastavana ja välillä matkustavan miehen vaimona tuo vanhemmuus ilmeisesti on todella hukassa kun välillä on lapsi vaan vietävä mummolle hoitoon. Tenttiinkään en ole vielä viitsinyt 6-vuotiasta mukaan ottaa...
Ja kiillota sädekehäsi, se on huurussa.